דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים בכרמיאל

בעלי עסקים השואפים לקדם את העסק שלהם באינטרנט (ובכלל) מבינים כיום את החשיבות של הפרסום בדיגיטל. יצירת תשתיות איכותיות כמו אתר אינטרנט מקצועי, דף עסקי מרהיב בפייסבוק או באינסטגרם ואפילו ערוץ ווידיאו ביוטיוב יעזרו לכם למתג ולפרסם את העסק שלכם, להציג מידע בעל ערך לגולשים שלכם וכמובן להציע את השירותים והמוצרים שלכם לקהל הרחב. בניית אתרים בכרמיאל הוא שירות המוצע לבעלי עסקים בעיר ובסביבתה, המעוניינים לקדם את העסק שלכם באינטרנט וזקוקים לתשתית מקצועית ואיכותית לצורך כך. אנו בEKDESIGN-  בעלי ניסיון רב שנים בבניית אתרים מקצועיים, דינמיים ובעלי חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. להצעת מחיר אטרקטיבית נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון או בוואטסאפ בכל צורך.

 

בניית אתרים בכרמיאל אתר תדמית או חנות

 

כבעלי עסקים המחפשים שירותי בניית אתרים בכרמיאל כדאי שתכירו את מגוון סוגי האתרים שאפשר לבנות לעסק. החל מאתרי תדמית, אתרי חנות, גלריות לתיק עבודות, בלוגים, מגזינים, אתרי קהילות, אינדקסים ועוד. כמובן שבכל הקשור לבתי עסק המספקים שירותים, בדרך כלל האופציה הטובה ביותר תהיה אתר תדמית. אתר קלאסי שכולל כמה עמודים ראשיים המפרטים אודות החברה, השירותים ותחומי ההתמחות שלה ומגוון אפשרויות ליצירת קשר עם החברה. בנוסף באתרים אלו ניתן יהיה להוסיף עמוד המלצות ואזור "בין לקוחותינו", תיק עבודות וכמובן בלוג שישמש כארכיון מאמרים באתר.

 

הפכו את האתר שלכם לחנות שמוכרת עבורכם 24/7:

 

במידה ואתם מוכרים מוצרים פיזיים או דיגיטליים כדאי יהיה לחשוב בכיוון של אתר חנות לעסק שלכם. אתר שכזה יאפשר לכם להציג ולמכור את המוצרים שלכם אונליין, תוך שאתם מציעים לגולשים שלכם לבצע תשלום מאובטח בכרטיס אשראי, בקלות ובמהירות. לאחר התשלום תוכלו לראות את כניסת ההזמנה במערכת (ואף לקבל על כך התראה במייל) ולקדם את הטיפול בהזמנה ושליחתה אל הלקוח. אתרי חנות נחשבים ליקרים יותר בדרך כלל אך לאחר עלות ההקמה יהיה לכם נכס נוסף שיעבוד עבורכם 24 שעות ביממה.

 

צרו ללקוחות שלכם חוויית שימוש וגלישה ברמה הגבוהה ביותר:

 

שם המשחק בבניית אתרים מנצחים הוא "חוויית משתמש". אותו מונח המתייחס לחוויית הגלישה של הגולש באתר שלכם החל מהשלב שהוא נכנס לאתר ועד שהוא יוצא ממנו. תהליך זה חשוב מאוד כיוון שהוא משפיע על הרושם של הגולש מכם, על הערך שאתם מספקים לו, המענה לצורך שלו, על הקרבה שלו למותג שלכם ועוד. זהו השלב שבו יוכרע אם הלקוח ימשיך לעקוב אחריכם, ירכוש מכם או ימשיך הלאה אל המתחרים שלכם. חוויית משתמש מתייחסת בעיקרה למהירות הגלישה באתר, לעיצוב האתר בצורה נוחה ונעימה שאיננה מציקה לעין, בתוכן טוב בגודל פונט מספיק גדול ונוח לקריאה, בהתקנת תוסף הנגישות באתר, הצגה של תפריט ניווט נוח ויעיל ועוד. במילים פשוטות – ככל שתאפשרו את חוויית הגלישה באתר לנוחה ונעימה יותר ללקוח, עם כמה שפחות תקיעות ועיכובים, כך חוויית השימוש שלו תשתפר וסביר שהוא ירצה להמשיך ולעקוב אחריכם או אולי יהיה כבר מספיק בשל להזמין מכם מוצר/שירות.

עוד שירותים שאנו מספקים:

בניית אתר קטלוג כל המידע >> 

פיתוח אתרים כל המידע >> 

חברת בניית אתרים בכרמיאל – איך לדעת שמצאתם את האחת?

 

הצעד הבא מבחינתכם הוא למצוא חברת בניית אתרים בכרמיאל שתספק לכם את הסחורה. בבחינת חברה שכזו חשוב יהיה לבדוק לגבי הניסיון של החברה, איכות האתרים שבנתה לאחרונה (המציגה את רמת העבודה של בוני האתרים בחברה), הפידבקים אודות החברה וכמובן את סדר הגודל של המחירים שלה ומה הם כוללים. אנו בחברת EKDESIGN בנינו אינספור אתרים במגוון תחומים ועבור בני עסק וארגונים שונים ברחבי הארץ. נשמח לעמוד לשירותכם עם שירות מקצועי ואיכותי, ולבנות את האתר שיצעיד את העסק שלכם קדימה בדיגיטל.

 

077-6203040
053-2747860
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה