דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים בתל אביב

אם העסק שלכם הצליח להגיע עד הלום ללא אתר אינטרנט, אתם בטח תוהים: ״בשביל מה אנחנו צריכים אתר, אם הצלחנו גם בלעדיו?״ התשובה הקצרה היא שמעולם לא היה זמן טוב יותר או חשוב יותר כמו השנה, 2023, כדי להשקיע באתר אינטרנטי עבור העסק או החברה שלכם.

בניית אתרים בתל אביב – הנה כמה מהיתרונות הגדולים ביותר שהעסק שלכם יוכל להרוויח מאתר אינטרנטי רשמי:

 

בניית אתר ע"י חברה לבניית אתרים בתל אביב תגרום לכם להיראות מקצועיים

84% מהצרכנים בימינו סבורים שאתר הופך את העסק לאמין יותר, לעומת הסתפקות בשימוש במדיה החברתית בלבד.

האתר שלכם יהפוך גם למקום המושלם להתגאות בכול ההצלחות והפרסים המקצועיים בהם זכיתם במהלך השנים. מעבר לכך, אתר אינטרנט משלכם יאפשר לכם ליצור כתובת דוא״ל ממותגת שתוסיף רמה של מקצועיות לכול ההתכתבויות שלכם, במיוחד אם עד כה נהגתם להשתמש בכתובת האישית שלכם ב-Gmail.

האתר שלכם יוכל למשוך לקוחות חדשים באמצעות ה-Google

אולי אתם מרוצים מהגודל הנוכחי של העסק שלכם, אבל כל חברה חווה תחלופה של לקוחות. לכן, כדי להבטיח הצלחה מתמשכת עליכם למשוך לקוחות חדשים ואחת הדרכים הטובים לעשות זאת היא על ידי הצגת עצמכם ב-Google.

אתר שעבר אופטימיזציה טובה, ונתמך על ידי חברה לבניית אתרים בתל אביב הארץ, או בכול מקום אחר, יכולה לעזור לדירוג העסק בגוגל שלכם באמצעות שימוש במגוון מילות חיפוש ולגרום למשיכת זרם קבוע של לקוחות חדשים.

לדוגמה, חברות המתמחות בבניית אתרים – כמו אי.קיי. דיזיין שהוקמה על ידי אנשי מחשבים בוגרי הטכניון ופועלת כבר יותר מ-20 שנה – מציעה לכם, בין השאר, שימוש מושכל בכלי SEO אשר יקלו על האופטימיזציה של אתר האינטרנט שלכם.

תוכלו להציג בבירור את המוצרים והשירותים שלכם

על ידי הצגת צילומים באיכות גבוהה באתר שלכם, תוכלו להראות ללקוחות הפוטנציאליים מה הם יקבלו כשיעבדו אתכם. גם כאן, חברה מנוסה וותיקה לבניית אתרים, כמו אי.קיי. דיזיין, תוכל להעמיד לרשותכם את מכלול השירותים שמפעיל צוות מנוסה של אנשי קריאייטיב, קופירייטרים, אנשי תוכן ואנשי שיווק וקידום מכירות.

תוכלו להציג באתר במקום בולט את ההמלצות והביקורות הטובות ביותר שלכם

כאשר תציגו באתר באופן בולט את הביקורות הטובות או ההמלצות החמות שקיבלתם, תזכו בדרך נהדרת לביסוס ההוכחות להצלחתכם. ואם העסק שלכם יוזכר בעיתונים ובבלוגים פופולריים, תוכלו להציג גם אותם באתר שלכם.

אתר אינטרנטי מבטיח את הצלחתכם בטווח הארוך

בשנת 2020 קרוב ל-4.54 מיליארד אנשים, למעשה 59% מהאוכלוסייה העולמית, השתמשו באינטרנט. וזה לא נעצר כאן. עדיין עוד ועוד אנשים ממשיכים להתחבר לרשת.

ללא אתר אינטרנטי, כל המוני האנשים האלה לא יוכלו לגלות את העסק שלכם. ככול שהעידן הדיגיטלי הולם ומתקדם, כך העסק שלכם עלול להפוך לבלתי נראה, אלא אם כן תתחילו להשקיע באתר ולהפקיד את בנייתו בידיה האמונות של חברה מנוסה שתתאים את האתר במיוחד לצרכים שלכם, כולל: בניית האתר, עיצוב האתר, אחסון באתר, קידום ושיווק האתר.

 

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה