דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים בחיפה

בניית אתר אינטרנט לעסק יכולה לסייע לכם בכל כך הרבה מישורים, הן ברמת המיתוג, הן ברמת הנוכחות והבאת לקוחות, במישור הכלכלי כמובן ועוד. בסופו של יום כל בעל עסק רוצה להתפרנס בכבוד, להרוויח כסף, להתקדם ולהתפתח. כדי לעשות זאת צריך למתג את העסק בצורה נכונה, חכמה, ייחודית ויצירתית. לצד הדאגה למיתוג ולמוניטין החברה כמובן להשקיע בפרסום, מתן שירותים/מוצרים טובים ללקוחות, הגדלת המכירות וההכנסות בעסק והרחבתו למחלקות חדשות ואפיקים חדשים. הבסיס להכול הוא כמובן בניית אתר אינטרנט לעסק.

יש לכם עסק בחיפה? חשוב שתקימו אתר ויוכלו למצוא אתכם!

אם יש לכם עסק בחיפה או בסביבה ואתם רוצים  לפרסם את המוצרים והשירותים שלכם, דרך האינטרנט, לתושבי העיר והסביבה – תוכלו לעשות זאת באמצעות בניית אתר מקצועי לחברה שדרכו תוכלו להגיע לקהל הגולשים, לבנות עמם יחסי אמון ולהוביל משם להפיכתם ללקוחות אצלכם בעסק. הקמת האתר תאפשר לכם להשקיע בפרסום באינטרנט, ברשתות החברתיות, בגוגל ובטכניקות נוספות ולהוביל את הקהל לאתר שלכם.

בניית אתרים בחיפה – אפיון האתר ביחד עם הצוות המקצועי שלנו:

בניית אתרים בחיפה הוא הליך המורכב מכמה שלבים ובחברה מקצועית יש כמה אנשי מקצוע העובדים על אפיון האתר ועד התוצר הסופי. השלב הראשון יהיה אפיון האתר והעסק. שלב זה חשוב מאוד כיוון שהוא מאפשר לנו לתכנן במאקרו את צרכי העסק ואת מבנה האתר, הפיצ'רים השונים שיהיו בו, קהל היעד אליו אנו מכוונים ועוד. באמצעות תכנון נכון של האתר ניתן יהיה ליהנות משלבי העבודה הבאים של עיצוב ובניית האתר בצורה נכונה ומקצועית, תוך שאנו עובדים לפי תוכנית מסודרת. ממש כמו תוכנית הנדסית לפני בניית בית.

עיצוב אתרים בחיפה ובניית חוויית משתמש בלתי נשכחת:

עסקים רבים בעיר חיפה ובאזור יתחרו על לב הלקוחות שלכם ולכן מה שיבדל אתכם מהם זה עיצוב האתר שלכם וחוויית המשתמש שתספקו ללקוחות שלכם. לאחר אפיון האתר התוכניות יעברו לצוות הקריאטיב שלנו ולמעצבים הגרפיים אשר יתחילו לעבוד על המסרים השיווקיים שיופיעו באתר שלכם, על העיצובים הגרפיים שישולבו באתר ובונה האתרים שיהיה אמון על האתר שלכם יתחיל לבנות את האתר במקביל לעבוד עם יתר אנשי הצוות. חברת אי קיי דיזיין עושה שימוש בכלים טכנולוגיים המתקדמים ביותר בשוק כדי להפיק ללקוחות החברה אתרים ברמה הגבוהה ביותר, עם חוויית משתמש איכותית מאוד, מסרים שיווקיים ברורים ובולטים ועיצוב ייחודי ומרשים.

לעבוד עם חברה לבניית אתרים בחיפה 

בניית אתרים בחיפה הוא שירות שצריכה להתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים שאינם רק טובים בעבודתם אלא גם בקיאים בכל הקשור לעיר חיפה, לאזור הצפון ולאוכלוסייה הנמצאת במקום. חברת אי קיי דיזיין בעלת 2 סניפים, כאשר הסניף הצפוני נמצא בעיר חיפה ועובדיה מתגוררים בעיר או בסביבתה. צוות המומחים שלנו יוביל אתכם לאורך כל הדרך החל משלב האפיון הראשוני ועד לפרסום האתר שלכם והבאת לקוחות חדשים לעסק שלכם. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם!

בניית אתרים בחיפה - EKDesign

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה