דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

הקמת עמודי תרומה

תמונה של הקמת עמודי תרומהבתקופה זו, שבה עסקים ועמותות מחפשים דרכים שיאפשרו להם לעזור לכול מי שזקוק לסיוע, נראה כי פתרון של הקמת דף תרומות מקוון ומותאם אישית עשוי להתגלות כמפתח להצלחת מסע התרומות הבא שלכם!

בימים טרופים אלה, חֶמְלָה המשולבת בתחושת סולידריות ומְגֻבֶּה בתרומות ובמגוון פעולות התנדבותיות, יכולה להאיר גם את הפינות האפלות ביותר ולהפוך כל ייאוש לתקווה וכל דמעה לחיוך.

גם אתם רוצים להרים עמוד אינטרנטי מותאם אישית לגיוס תרומות? נפלא!

כדי שתוכלו לנצל באופן מיטבי את התשוקה שלכם להיות חלק מכוח הסיוע החברתי, הקמנו במיוחד עבורכם מערכת המאפשרת לכם לעצב דף תרומות משלכם.

איך יוצרים דף תרומות מותאם אישית?

אנחנו, ב-EKDESIGN הקמנו בהתנדבות מערכת לגיוס כספים. מערכת מקוונת ומתוחכמת, קלה וידידותית למשתמש ונועדה לאפשר לכם להקים דף תרומות אישי שבאמצעותו תתחילו מיד בגיוס כספים:

  1. כנסו לאתר https://october723.co.il/
  2. לחצו על כפתור "הקם תרומה"
  3. מלאו את הפרטים של העמותה / עסק וצרפו 3 קבצים חשובים:
    • תעודת זהות בעל העמותה / עסק
    • אישור ניהול חשבון / שיק מבוטל
    • תעודת עמותה / עוסק מורשה / חברה
  4. לאחר שליחת הטופס, ואימות הנתונים תקבלו קישור לדף התרומה החדש שלכם!

כל מי שייחשף לדף התרומות האישי שלכם, יוכל להעביר תרומה בקלות ובכל אמצעי התשלום שתציעו בדף, גם בביט. כספי התרומות יועברו ישירות לחשבון הבנק שתציינו בדף התרומות.

על הפרויקט ההתנדבותי שלנו – או איך הכול התחיל?

מחשבות ותחושות הקשורות לרצון להירתם ולעזור בימים טרופים אלה, לא פסחו גם עלינו, ב-EKDESIGN. אז התחלנו לחפש את הדרך המיוחדת שלנו. חשבנו על רעיון שיוכל לאפשר לנו לנצל הן את האתר שלנו והן את הידע והניסיון שצברנו בעולם המקוון, כדי להרים מערכת מקוונת שתוכל להועיל לחברה בשעותיה האפלות ביותר.

חיפשנו פרויקט שיהיה גם מקוון גם חברתי וגם פרקטי, כזה שיאפשר לנו לקחת חלק בנתינה העצומה של המוני ישראלים מכול רחבי הארץ, הפועלים ותורמים ללא לאות, ולספק את העידוד והתמיכה הנחוצים כדי לעזור לאנשים ולארגונים להרים ראש ולבחור בחיים!

לאחר מחשבה רבה הקמנו מערכת לעיצוב דפים מקוונים לגיוסי תרומות, הניתנים להתאמה אישית לפי הצרכים והמאפיינים הספציפיים של כל אחד מכם.

בכוחו של כל דף תרומות אישי, להעלות את אסטרטגיית גיוס התרומות שלכם לשלב הבא, כמו גם להגדיל את השפעתכם על חיזוק היבטים שונים בחברה הישראלית!

באמצעות עיצוב מותאם אישית של דף התרומות, אתם מקבלים הזדמנות נהדרת להגדיל את המאמצים שלכם להעניק סיוע לאחרים, הזדמנות שהופכת את דף התרומות האישי שלכם לכלי מופלא לגיוס כספים שלא יסולא בפז, הן עבור הארגון שלכם והן עבור יעדי התרומות שלכם.

על גיוס כספים ברשת

גיוס כספים ברשת הינה שיטה שבאמצעותה יכול כל ארגון לגייס תרומות למטרה מסוימת מקבוצה של אנשים שמוכנים לתרום מכספם למען המטרה.

גיוס שמתחולל ברשת יכול לגייס כספים מכול מקום בעולם ומכול מי שרוצה לתרום. למשל, מהצוות, מהשותפים או מחברי הדירקטוריון שלכם; מבני המשפחה, מחברים או ממכרים שלכם. כמו גם מתומכים נלהבים בארגון שלכם, המחפשים דרך להגדיל את המעורבות שלהם כדי לתרום לטובת הכלל.

עיצוב דף תרומות מקוון בהתאמה אישית, מציע דרך נהדרת לגיוס תרומות ברשת בשיטת ׳עשה זאת בעצמך׳. אחרי הכול, אתם יכולים לעצב את הדף לפי הצרכים שלכם ולאפשר לתומכים בכם לתרום לטובת היעדים שבחרתם.

לבסוף, ההתגייסות שלנו לטובת החברה הישראלית בשעתה הקשה, באה לביטוי בפרויקט ההתנדבותי שמציע לכם מערכת אינטרנטית המאפשרת לכול אחד מכם לפתוח דף תרומות ולעצב אותו בהתאמה אישית לצרכים שלכם, והכול בחינם!

להקמת דף תרומה- לחצו

 

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה