לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

דפי נחיתה

מקצוען פרסום בגוגל בנה קמפיין מעולה בתחום שלו בעל אחוזים מאוד מרשימים. לדוגמא, על מילות המפתח הפופולאריות והמחופשות ביותר מקבל סדר גודל של 10% הקלקות מכלל המשתמשים – נתון יפה. בהמשך לדוגמא, הקמפיין מקבל כ- 100,000 חשיפות בחודש על ידי משתמשים כלומר 10,000 קליקים בחודש סה”כ על פי הסטטיסטיקה הממוצעת. מתוך כל חמישים גולשים לדף הנחיתה, גולש אחד מבצע המרה שמוגדרת יצירת קשר טלפוני עם העסק. כלומר, אחוזי ההמרה של הקמפיין הוא אחד ל- 50 או 2% בלבד! 2% זהו אחוז ההמרה של דף הנחיתה. אם נחשב את המצב בצורה חודשית מדובר על סדר גודל של 200 פניות בחודש או 2400 פניות בממוצע בשנה.

נמשיך את הדוגמא בניסוי דפי נחיתה שנעשה. החלטנו לייצר דף נחיתה חדש אצל מומחה דפי נחיתה עבור הקמפיין הנ”ל. דף נחיתה החדש שאנחנו מייצרים שיווקי יותר, קולע יותר למטרה ומעביר את המסר בצורה ברורה. דף הנחיתה החדש מכיל את מספר הטלפון הקודם כמספר כוכבית מקוצרת. הדף נראה טוב הרבה יותר מהדף הקודם והרבה יותר שיווקי.

לאחר חודש של ניסוי עם דף הנחיתה החדש הקמפיין זוכה ל- 5% המרה (במקום 2%).

כלומר, לאחר חודש נקבל פי 2.5 יותר לידים. במקום 200 פניות בחודש נקבל כתוצאה מבניית דף הנחיתה החדש 500 פניות (!!!). בשנה נקבל 6000 פניות שזה 3600 פניות יותר מלפני כן כאשר הקמפיין הפנה לעמוד הנחיתה הקודם.

דף הנחיתה שייצרנו החזיר את ההשקעה עליו כבר בפניות הראשונות הנוספות שהתקבלו ולכן שווה לבחון עוד דפי נחיתה נוספים – ייתכן ודף נחיתה אחר יזכה להוציא למעלה מ- 5% המרות מהקמפיין ולכן כדאי לבדוק אפשרויות. ניתן להשתמש בכלי אופטימיזציית דפי נחיתה של גוגל המאפשר לבחון מספר דפי נחיתה במקביל לכל קמפיין.

מאמר מקורי ומקצועי נכתב במיוחד עבור EkDesign.co.il על ידי צוות IndiviDual

דפי נחיתה

טלפון 077-6203040
נייד 052-3459996
פקס 077-6203041