דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

חשיבותה של מערכת ניהול תוכן

כאשר לקוח מבקש מאיתנו לבנות לו אתר אינטרנט השלב הראשון שאנו מקיימים מולו בתהליך בניית האתר הוא למעשה שלב איפיון האתר. שלב אפיון האתר הוא למעשה אבן הפינה של כל אתר אינטרנט מוצלח והתהליך למעשה מגדיר כיצד אתר אינטרנט יתנהג, כיצד האתר יראה וחשוב מכול אילו פונקציות האתר יציע לגולש ולמנהל האתר.

אפיון אתר אינטרנט

לכול סוג אתר ישנה מטרה שונה ודרך ניהול שונה, לדוגמא אתרי הכרויות ורשתות חברתיות נועדו לעודד יצירת אינטרקציה בין אנשים שונים; אתרי מסחר נועדו להציג מוצרים ומבצעים ולעודד מכירת סחורה דרך האתר. כל אתר יכול לכלול פיצ'רים שיהפכו את החווית הגלישה של הגולש למהירה יותר, מדוייקת יותר ואיכותית יותר. אך ישנם גם פיצ'רים שיעזרו למנהל האתר לשמור על קשר יותר טוב עם הגולשים שלו כגון מערכת דיוור, טופס יצירת קשר, מעקב אחרי תנועות הגלישה ותחומי העיניין של הגולש כגון כתבות שבהם הוא התעניין או מוצרים שבהם הוא צפה ובכף להציע לו מוצרים במבצע באתרי שותפים כגון ADSENSE.

מערכת ניהול אתר אינטרנט

כול הפעולות והפיצ'רים שאנו מציגים לגולשים שלנו למעשה נשלטים ממרכז שליטה אחד שנקרא מערכת ניהול התוכן של האתר. במערכת ניתן לשלוט על משתמשים באתרים ולקבל נתוני גלישה וביצועי האתר. מערכת הניהול למעשה מעניקה לנו גישה מלאה לכול חלקי האתר בצורה ידידותית ונוחה כך שאין לבעל אתר צורך בידע בשפות תכנות ,HTML, או שפות עיצוב שונות.

מערכת ניהול תוכן

ניהול תכנים באתר

שימושה המרכזי של מערכת ניהול התוכן לרוב הוא בעדכון והוספת תכנים לאתר, הפעולות לרוב מבוצעות דרך עורך מלל הדומה לזה שיש לנו בתוכנת וורד של מיקרוסופט, ולמעשה נותן לנו גמישות בערכית טקסטים, שינוי גודל פונט, צבע הטקסט וגופן.

מכוון שמערכת ניהול התוכן למעשה משמשת כמרכז העצבים של אתר האינטרנט שלכם, חשוב מאוד שחברת בניית האתרים שלכם תדע להבין את הצרכים שלכם כמנהלי אתר וכפועל יוצא תפתח לכם מערכת ניהול תוכן המתאימה לכם ולסביבת העבודה שלכם.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה