דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרי נדלן

כאשר אנשים שמחפשים סוכנות נדל״ן נוחתים באתר שלכם, אתם רוצים שיהיה להם קל לנווט באתר כדי למצוא את המידע שהם מחפשים. מסיבה זו, חשוב שהאתר יהיה קל לניווט ונגיש לכולם. אחרי הכול, אם הלקוח יתקשה למצוא באתר את מה שהוא מחפש, הוא פשוט ילך למקום אחר.

כשאתם פונים לעזרת מומחה ל- בניית אתרי נדלן, הוא יוודא שהאתר שלכם יכלול כמה מהתכונות הנפוצות:

  • אודות – לקוח פוטנציאלי רוצה לדעת עם מי יש לו עסק. דף ׳אודות׳ יאפשר לו להכיר את חברי הצוות שלכם, לקרוא על חוויות אישיות שלהם ולהכיר קצת יותר את סוכנות הנדל״ן שלכם.
  • רשימת נכסים – תלוי בגודל הסוכנות ובמספר הנכסים שאתם מייצגים, חשוב ליצור דף ברור עם רשימת הנכסים שעומדים למכירה או להשכרה, תוך הבדלה בין סוגי הנכסים השונים (כמו דירות, בתים, נכסים מסחריים ותעשייתיים).
  • הפרדת קונים ומוכרים – מומחה בניית אתרי נדלן ימליץ על בניית שני עמודים נפרדים באתר – אחד למוכרים ואחד לקונים. עמודים אלה יסבירו ללקוחות פוטנציאליים על התהליך שיעברו אם יבחרו לפעול עם הסוכנות שלכם.
  • בלוג – פוסטים בבלוג הם דרך טובה להניע תנועה לאתר הראשי שלכם. הפוסטים יכולים לדון במגוון נושאים כמו מחירי נכסים מקומיים, דרכי מימון, מידע שימושי לרוכשי בית ראשון או מידע מקומי לאנשים שמתכננים לעבור לגור באזור שלכם.
  • דף קשר – האתר צריך להקל על הלקוחות ליצור אתכם קשר. אבל בעידן הנוכחי זה אומר יותר מאשר כתובת הדוא״ל ומספר הטלפון. המומחה ל- בניית אתרי נדלן יודע שכדי ללכוד לידים עתידיים, חשוב שיצירת הקשר תהיה נגישה בערוצי תקשורת רבים, ותאפשר יצירת קשר באמצעות מגוון מכשירים.

עוד שירותים שאנו מספקים

אתרי אינטרנט יפים כל המידע >>  | בניית חנות דיגיטלית לעסקים >>

סוכנויות נדלן

חברה בניית אתרים תעצב לכם אתר עם אפשרויות לחיפוש מתקדם: – לרוב הסוכנויות יש מספר רב של נכסים בכול עת. אמנם ההבדלה בין שכירות לקנייה; בין בית לדירה וכו׳ עשויה להספיק לחיפוש פשוט, אבל רוב הקונים או השוכרים הפוטנציאליים מחפשים תכונות ספציפיות כשהם מחפשים את הנכס האידיאלי שלהם.

כאשר המומחה בניית אתרי נדלן מעצב אפשרויות לחיפוש מתקדם, הלקוחות יכולים לצמצם רשימות ארוכות מאוד לרשימה קצרה המעניקה להם תמונת מצב של הנכסים שעשויים לעניין אותם. החיפוש המתקדם יכלול אפשרויות שונות לסינון, כמו:

לסיכום:

  • סוג הנכס – בית, דירה, וילה, שטח מסחרי וכו׳.
  • מספר חדרי השינה וחדרי הרחצה – הלקוח הפוטנציאלי יוכל לבחור בנכסים עם המספר המינימלי של חדרי השינה והרחצה שהוא מחפש.
  • תקציב – התקציב הוא תמיד הגורם המרכזי שמשפיע על החלטת הלקוחות. לכן, סינון זה יעזור להם לצמצם את הבחירות לנכסים שהם יכולים להרשות לעצמם.
  • גינה או חצר חיצונית – הלקוח הפוטנציאלי יוכל לסנן נכסים עם גינה.
  • אזור או שכונה – הלקוח הפוטנציאלי מחפש בדרך כלל לגור באזור מסוים, אז אפשרו לו לסנן את הרשימה גם לפי האזור בו ממוקם הנכס.

בנוסף להיבטים אלה, מומלץ לאפשר סינונים נוספים שמתאימים לסוכנות שלכם, כמו גודל הבית או המגרש, תכונות יוקרה שהנכס מציע (כמו בריכת שחיה או שירותים מיוחדים בבית הדירות) וכדומה. רוצים להתייעץ עם חברת עבור בניית אתרי נדלן חייגו עכשיו – 077-6203040

 

 

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה