דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים לבתי מלון

אנשים רבים מעדיפים לבצע הזמנה באתר של בית המלון על פני כול פלטפורמה אחרת. רובם כנראה, משום שאתר מלון יעיל מאפשר להם לקבל תחושה לגבי האווירה במקום שבו יתארחו.

אבל לא לכול בתי המלון יש אתרים יעילים ולא כולם מבינים בבניית אתרים לבתי מלון ויודעים מה בדיוק יתרום ליצירת אתר טוב יותר; והם גם לא שוקלים לשלב באתר שלהם תכונות חשובות, ומסתפקים בהחזקת אתר אינטרנט, בלי שום ניסיון להשתמש בו כאמצעי להגדלת מכירות.

כמה מהתכונות החיוניות עבור בניית אתרים לבתי מלון

אתר האינטרנט של בית המלון אמור להקל על המשתמשים למצוא מידע על המקום ולהגדיל את הסיכויים שיבצעו הזמנה. אבל יש בו יותר מכך! הנה כמה תכונות מובילות שיש לשקול בעת בניית אתרים , כדי לייעל את אתר המלון ולשפר את השורה התחתונה:

  • ממשק רספונסיבי וידידותי לכול המכשירים, כולל הטלפון הנייד. כאשר פריסת האתר משתנה בהתאם לגודל המסך של המכשיר, זה מבטיח שהתוכן, התמונות וכול המידע באתר יציע חוויה ידידותית למשתמשים בכל סוגי המכשירים.
  • תמונות נהדרות של בית המלון, כולל סוגי החדרים, האווירה, האוכל ושלל השירותים. התמונות יספקו לאורחים את הרושם הראשוני ויראו להם מה צפוי להם שם.
  • זמן טעינה מהיר, משחק תפקיד חיוני בדירוג של אתר בית המלון במנועי החיפוש. חוץ מזה, גולשים רבים יינטשו את האתר אם הטעינה שלו תיקח יותר מ-3 שניות.
  • האתר צריך לכלול תוכנה משוכללת לביצוע הזמנות, כך שהמשתמשים יוכלו לבצע הזמנת חדרים בקלות ובמהירות.

עוד מאמרים

בניית אתרים רספונסיביים כל המידע >> 

בניית אתרים בחיפה כל המידע >> 

למה זה חשוב?

  • האתר הוא הסימן המסחרי של בית המלון

המניע העיקרי של בניית אתרים לבתי מלון הוא לתת לאורחים העתידיים לחוש באווירה של המקום, בין אם באמצעות תוכן, תמונות או גרפיקה. במילים אחרות, האתר משמש כפלטפורמה להפצת המסר של המותג שלכם ולחיבור האורחים הקיימים והפוטנציאליים לבית המלון שלכם.

האתר הוא המקור למידע ולתקשורת

בניית אתרים לבתי מלון לוקחת בחשבון שהאתר הוא גם ערוץ שדרכו אנשים יכולים לפנות אליכם. עם זאת, כשאומרים ׳ערוץ תקשורת׳, לא מתכוונים רק לטופס יצירת קשר או לכתובת האימייל ומספר הטלפון. למעשה, באמצעות האתר תוכלו להעביר מידע רב לקהל רחב יותר ואנשים רבים יותר יצליחו להכיר את אתר בית המלון שלכם. באמצעות הבלוג או יחסי הציבור שלכם תוכלו לספק לקהל מידע שאולי הוא ירצה לדעת.

  • האתר מניע מכירות

בניית אתרים לבתי מלון מתייחסת גם לביצוע הזמנות ישירות מהאתר. אנשים רבים, גם כאלה שבדקו קודם סוכנויות נסיעות אינטרנטיות שונות, נוטים לבקר באתר של בית המלון ולבצע בו  את ההזמנה המקוונת. לכן, כאשר אתם משלבים באתר שלכם תוכנה משוכללת לביצוע הזמנות, ההזמנות והמכירות ישתפרו לאין ערוך.

 

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה