דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים בפתח תקווה

בניית אתרים, בפתח תקווה ובכל שאר הארץ, הינה פעולה נחשקת בקרב תושבי החברה הישראלית כיום. כל בעל מקצוע או מלאכה שמכבד את עצמו מחזיק אתר הנותן את אור הזרקורים לנקודות החזקות של האופרציה. היות ועולם זה נרחב ומאפשר אפשרויות רבות, נדרשת התאמה אישית לא פחות מאופטימלית בכדי לא להתפזר. כאן EKDESIGN נכנסת לתמונה.

מבוא לבניית אתרים

בניית אתרים היא, לכאורה, תהליך פשוט מאוד. עם זאת, מאחורי פני השטח עומד לו עולם ומלואו. התהליך כולל בתוכו קצת מהכל: רכישת אחסון, בחירת וקניית דומיין, תכנון האתר, כתיבת התוכן, עיצוב האתר, התאמת האתר לשימוש, וידוא נגישות, העלאת האתר לאוויר, קידום האתר, וכמובן, תחזוקת האתר ועדכונו לאחר העלאתו. בכדי לחסוך כאב ראש מיותר, אנו בEKDESIGN מספקים שירותי מעטפת כוללים לכל שתצטרכו במהלך תהליך בניית האתר – מא' ועד ת'.

איפה ההתאמה האישית נכנסת לתמונה?

היות ותחום בניית האתרים מקנה כל כך הרבה אפשרויות, התאמה אישית אופטימלית נהיית קונספט מתבקש ואף נדרש ונחוץ. בשל ריבוי האפשרויות, ובמטרה לנצל כמה שיותר מהם מבלי לבזבז משאבים יקרים, התאמה אישית נכנסת לתמונה. היא תדאג לכוון אתכם לכיוונים הנכונים, ובהתאם לה נדע כיצד לבנות את האתר המושלם עבורכם.

עוד שירותים שאנחנו מספקים:

בניית אתרים רספונסיביים כל המידע >>  | אתר רספונסיבי כל המידע >> 

בניית אתרים בפתח תקווה – כיצד תבצעו את ההתאמה

ראשית, נבצע שיחת היכרות עם הלקוח המיועד. נבין מדוע הוא בונה את האתר – מה המטרות שלו, מדוע הוא ניגש לבניית אתר, למה הוא מצפה, כמה הוא רוצה להשקיע וכו'. שנית, נבנה תוכנית עבודה מדוייקת בהתאם לשיחה הראשונית. לבסוף, נמליץ על אופרציית בניית האתר (בפתח תקווה גם כן), נוציא את תוכנית העבודה לפועל ונצא לדרך.

בשורה התחתונה – מה מקנה התאמה אישית בעת בניית אתרים

לאחר שהסברנו כיצד תהליך בניית האתרים מתנהל, מה הוא מקנה וכיצד אנו דואגים להתאים אותו אישית, נגיע לשורה התחתונה: התאמה אישית בעת בניית אתרים תוביל אתכם לקבלת השירות המושלם עבורכם, וכמו כן, לתוצר האופטימלי לצרכים שלכם. יתר על כך, ההתאמה האישית תחסוך לכם גם משאבים יקרים – כסף, זמן, החלטות קשות וכד'. ההתאמה האישית היא כמעט נדרשת בעת בניית אתרים בפתח תקווה, במרכז או בשאר הארץ – על עובדה זו אין עוררין.

לסיכום

בניית אתרים הינו תחום עשיר ורבוי רבדים. בכדי למקד את העבודה בו, אנו מציעים שירותי בניית אתרים בפתח תקווה, בצפון, בדרום ובכל פינה אחרת בארץ. שירותים אלו, הניתנים במסגרת האונליין, מונגשים ללקוחותינו בנגישות וביעילות, תוך התאמה אישית מחויטת לצרכי לקוחותינו.

על "EKDESIGN"

חברתנו, EKDESIGN, הינה מרכז ייחודי של יצירתיות ומקצועיות בתחום בניית אתרי אינטרנט. עם יסודותינו הנרחבים בהנדסת מערכות מידע ומחשבים, אנו נותנם מענה מקיף לדרישות לקוחותינו. צוותנו המגוון, הכולל מומחים בתחומים שונים, יוצר אתרים מותאמים אישית, המהדרים את המותג והסגנון של כל לקוח. בכל שלב, אנו משתפים את הלקוח בתהליך ויוצרים שותפות ממוקדת וארוכת טווח. עם ניסיון עשיר ותוצאות מרשימות, אנו מתחייבים לבנות ללקוחותינו אתר יוצא דופן, מתקדם ומותאם בצורה מושלמת למטרותיכם.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה