דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים בנתניה

אתרי אינטרנט משמשים ככלי עסקי חשוב לשיווק, לתקשורת ולהסברה. בין אם מדובר בעסק קטן או גדול, אתר האינטרנט שלכם עשוי להיות הרושם הראשוני שישפיע על המבקרים. לכן, כדי שהאתר יוכל לתמוך בכלל המאמצים העסקיים שלכם, חיוני ליצור אתר בעל מראה תמציתי, קל לניווט ועדכני.

גם אם אתר האינטרנט אינו בסיס הפעולה שלכם, מומחים בבניית אתרים בנתניה, יספקו לכם מקום להצמחת הפלטפורמה שלכם. כדי שזה יקרה, הנה 3 היבטים מרכזיים שהמומחים לוקחים בחשבון בעת בניית האתר.

בניית אתרים בנתניה

לפני שהחברה בניית אתרים בנתניה תתחיל לעצב את האתר שלכם, היא צריכה לדעת מה אתם רוצים להשיג בעזרתו. אולי זה פורטפוליו של צלם שאמור למשוך לקוחות חדשים או פלטפורמת מסחר אלקטרוני שמאפשרת לבצע מכירות מקוונות. לא משנה מהי המטרה שלכם, היא תהווה מקור השראה לעיצוב הכולל של האתר.

לדוגמה, אתר ספא צריך להציג אסתטיקה נקייה, בהירה ומקצועית, עם גרפיקה הקשורה לנושא וללא עומס רב. אתר המציג את תיק עבודות הצילום שלכם, לעומת זאת, אמור להימנע מצבעים בהירים ואלמנטים מורכבים שיסיחו את הדעת מהצילומים המוצגים באתר. עדיף לעצב גלריה פשוטה ומאופקת שמציגה את הסגנון האישי, התשוקה של הצלם ואיכות העבודה, כדי למשוך את לקוחות היעד.

באופן כללי, המומחה בניית אתרים בנתניה מודע לעובדה שהשירות או המוצר של הלקוח אמורים להשפיע על העיצוב. לכן, בין אם מדובר בגופנים, בצבעים או בכפתורים אינטראקטיביים, המומחה יוודא שלכול היבט עיצובי יש כוונה ומטרה, מה שיהווה בסיס נהדר לעיצוב האתר שלכם. להתייעצות עם EKDesign עבור בניית אתרים חייגו עכשיו – 077-6203040

עוד שירותים שאנו מספקים

קידום אתרי חנות כל המידע >>  | אתרים רספונסיביים כל המידע >> 

עמוד ׳צור קשר׳

החברה בניית אתרים בנתניה תבטיח ששום לקוח שמגיע לאתר לא יתקשה ליצור אתכם קשר! כדי שמבקרים לא יעברו למתחרים, הם צריכים למצוא בקלות את פרטי הקשר שלכם, לא משנה באיזה עמוד באתר הם נמצאים. לכן, חשוב שהלינק לדף פרטי הקשר ימוקם למשל בפינה השמאלית או הימנית העליונה של דף הבית, או בכול עמוד ברחבי האתר.

פרטי הקשר אמורים לכלול דוא״ל, מספר טלפון, שעות פעילות וכתובת פיזית עם קישור למפות גוגל.

ניווט באתר

מומחה בניית אתרים בנתניה ישמור על עקביות של רכיבי הניווט בכול אחד מעמודי האתר. כלומר, בלי קשר לעמוד שבו ינחת המבקר, כל עמוד צריך להציג את התפריט, הקישורים והכפתורים באותו מיקום. רמה זו של עקביות צריכה להופיע בכול המכשירים בהם הגולשים עשויים להשתמש – במחשב השולחני, בטאבלט או בטלפון הנייד.

עיצוב הוויזואליות

זה נהדר שהאתר נראה נפלא ממבט ראשון, אבל חשוב שהאתר ימשיך לספק חוויית משתמש עקבית לאורך כל הדרך. המשמעות היא שמירה על עקביות הגופנים והצבעים, ובחירה באלמנטים עיצוביים המשלימים זה את זה. בכול מקרה, העיצוב יוודא, בין השאר, שהגופנים קריאים, שמיקום הכותרות נכון ושהתמונות עקביות מבחינת הגודל והאיכות שלהן.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה