דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים בירושלים

בניית אתרים בירושלים – האלמנטים החשובים ביותר לעיצוב אתר אינטרנט – אתר אינטרנט הוא אחד הכלים החשובים ביותר בסל הכלים העסקי להשגת לקוחות רבים וטובים יותר. אבל מה בעצם מפריד בין אתר טוב לאחר גרוע או בין אתר טוב לאתר מעולה?

חברה לבניית אתרים בירושלים מתייחסת לכמה מהתכונות החשובות שהן מנת חלקם של אתרים נהדרים:

בניית אתרים בירושלים

עיצוב האתר צריך להיות קל לניווט, מדגיש המומחה ל- בניית אתרים בירושלים. פריטי התפריט צריכים להיות נגישים בקלות מכול אחד מדפי האתר. המשתמש צריך לדעת היכן בדיוק הוא נמצא באתר האינטרנט ולקבל גישה נוחה למקום אליו הוא רוצה להגיע. זכרו שרק קו דק מפריד בין תפריט אינטראקטיבי לתפריט מתסכל, כך שהכול תלוי בפונקציונליות של האתר שלכם.

עיצוב חזותי – מומחה ל-בניית אתרים בירושלים מודע לכך שאנשים הם יצורים בעלי אוריינטציה ויזואלית. משום כך, שימוש בגרפיקה מעולה היא דרך מעולה להפיכת האתר שלכם למושך יותר. קחו בחשבון שהאתר ירשים את המשתמש והלקוח הפוטנציאלי בתוך כעשירית שנייה, ויודיע לו אם האתר שלכם אמין ומקצועי או לא. עם זאת, אין להגזים! בעת עיצוב האתר חשוב להשתמש במשורה בטקסט גלילה, בהנפשה או במבזקים, כדי להדגיש אלמנט ולהשיג השפעה מקסימלית.

תוכן

בניית אתרים בירושלים לוקחת בחשבון שתוכן הוא עמוד השדרה של האתר. התוכן ממלא תפקיד מרכזי בדירוג האתר במנועי החיפוש, ומסיבה זו רוב המשתמשים מגיעים לאתר שלכם מלכתחילה. הטקסט באתר צריך להיות אינפורמטיבי, קל לקריאה ותמציתי. תכנים מתוכננים היטב יכולים להפוך את עיצוב האתר ליעיל, מושך ופופולרי.

ידידותי לאינטרנט – כאשר עיצוב האתר נעשה על ידי חברה מומחית ל- בניית אתרים בירושלים, אנשי המקצוע מודעים לכך שהאתר יהיה חסר תועלת אם לא יהיה ידידותי  עבור בניית אתר אינטרנט. מעצבים מקצועיים יודעים כיצד לתכנת את האתר כך שיעבוד היטב בכול הדפדפנים המרכזיים, כולל שימוש במטא תגיות, בתגיות alt ובאופטימיזציה למנועי חיפוש – SEO.

עוד שירותים שאנו מספקים

בניית אתר רספונסיבי >>  | חנויות וירטואליות >>

אינטראקציה

עיצוב אתר יעיל ימשוך את המשתמשים מיידית וימשיך למשוך את תשומת לבם בכול דף, כמו גם ישפיע עליהם ליצור קשר. זה נקרא ׳המרה׳, וזו כנראה המטרה הסופית של האתר שלכם, להניע את המשתמשים לבצע מכירה.

בניית אתרים בירושלים נגישות המידע – לא כל גולש מגיע לאתר שלכם כדי לעיין בכול החומרים הכתובים. יתכן שהם רק מחפשים את מספר הטלפון או הדוא״ל שלכם, או מחפשים רק חלק מסוים של מידע. מסיבה זו חשוב למקם מידע מפתח באתר באזור שקל לגשת אליו. משתמש מתוסכל לא יישאר באתר שלכם זמן רב ואולי גם לא יחזור שוב לעולם.

אינטואיטיביות –  אתר נהדר יכול לצפות מה המבקר חושב ולספק את צרכיו ישירות. לאתר כזה יש גם אלמנטים המסודרים בצורה הגיונית. אם המשתמש מחפש מוצר או שירות שלכם חשוב שלאתר יהיה דף נחיתה שרלוונטי ישירות לחיפוש במקום שייאלץ לעבור דרך כל המידע באתר. זכרו, המרחק הקצר ביותר בין שתי נקודות הוא קו ישר!

 

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה