דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים בהוד השרון

אם יש לכם עסק בהוד השרון ועדיין אין לכם אתר אינטרנט אתם ככל הנראה עדיין נשארים מאחור. אתר האינטרנט של החברה הוא הבסיס להצלחה של פרסום העסק שלכם באינטרנט. אל האתר שלכם אתם בעצם שולחים אנשים מכל רחבי הרשת באמצעות קמפיינים שונים ברשתות החברתיות, קידום אורגני בגוגל, קמפיין ממומן בגוגל ועוד.

איפה לבחור חברת בניית אתרים

באתר העסק שלכם אתם מציגים מידע אודות החברה ומי עומד מאחוריה, וכמובן על שירותיה ומוצריה של החברה ומגוון אפשרויות להזמין את השירות וליצור קשר עם החברה. חברתנו EKDESIGN מתמחה בבניית אתרים ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימת דגש על חוויית משתמש UX נעימה ויעילה, שילוב של עיצובים גרפיים מקצועיים התואמים את צרכי המותג ותכנים שיעניקו ערך לגולשים שלכם.

בניית אתרים בהוד השרון  – הדרך שלנו ליצירת אתר שיספק לכם תוצאות:

שלב 1 – אפיון – האפיון הראשוני הינו חיוני מכיוון שהוא מרכז את הרקע אודות החברה, השוק, קהל היעד הרלוונטי וכמובן מידע אודות המוצרים, השירותים והיתרונות של בית העסק, אותם נרצה להציע ולהבליט הן ביצירת המבנה ההיררכי של האתר והתפריטים בו, הן מבחינת העיצובים והן מבחינת הטקסט.

שלב 2 – תכנון העיצוב ומבנה האתר – בשלב הזה נבצע את מלאכת התכנון. בדיוק כפי שמשרטטים בית לפני שבונים אותו, כך גם אנחנו נתכנן היטב את המבנה של האתר, ההתאמה שלו לצרכים שלכם, תכנון חוויית המשתמש ומסע הלקוח, האלמנטים השונים שצריך לשלב באתר, המבנה ההיררכי של התפריט והעמודים שיוצגו בו ועוד.

עוד מאמרים:

פיתוח אתרים כל המידע >> 

הנגשת אתרים כל המידע >> 

עוד שלבים

שלב 3 – בניית אתר – זהו השלב שבו אנו ניגשים בפועל לבניית האתר. כאן אנו הופכים את החלום למציאות ואת החזון שלנו ושלכם, בעלי העסק, לאתר מגובש, מציאותי ואיכותי אל מול עינינו. בשלב הזה נבצע התאמות של צבעי האתר ואלמנטים עיצוביים בו בהתאם לצרכי הארגון ונעדכן אתכם לאורך שלבי ההתקדמות והעבודה על האתר.

שלב 4 – הדרכה על האתר החדש שלכם – בשעה טובה האתר החדש נולד ויצא לאוויר וכעת תוכלו ליהנות ממנו, לפרסם אותו ולהביא תנועת גולשים לאתר שלכם שבשאיפה חלק ממנה תהפוך ללקוחות. בשלב הזה נדריך אתכם על מבנה האתר והעמודים הראשיים בו, ואפילו על התפעול השוטף והעלאת התכנים לאתר. במידה ותרצו להמשיך איתנו משירות בניית אתרים בהוד השרון גם לשירותי פרסום לאתר והבאת לקוחות לעסק שלכם אז כחלק מהעבודה השוטפת אף נוכל לדאוג להזנת התכנים החדשים באתרכם וביצוע פעולות נוספות מה שיחסוך לכם את הצורך לעשות זאת באופן עצמאי.

טיפים חשובים לבניית אתרים בהוד השרון:

  • סוג האתר – בדקו מהו סוג האתר שתצטרכו לעסק שלכם. האם אתם צריכים אתר תדמית קלאסי? אולי שילוב של אתר תדמית עם אתר חנות? ואולי דווקא אתר חנות או גלריה כתיק עבודות יספיקו לכם?
  • כדאי יהיה לבנות את האתר בהתבסס על מערכת וורדפרס. מערכת זו נחשבת למומלצת ביותר כיום לא רק עבור בניית אתרים בהוד השרון אלא בכלל, לכל עסק ובכל תחום. גוגל מאוד אוהבים להציג בתוצאות הראשונות אתרים מבוססי וורדפרס.
  • בדקו מהן עלויות התחזוקה השוטפות של האתר. העלויות החודשיות והשנתיות הנדרשות – כדי שלא תהיו מופתעים לאחר מכן.
  • עבדו עם חברת בניית אתרים מקצועית – באמצעות מדריכים שונים באינטרנט אפשר ללמוד כיצד לבנות אתר אינטרנט באופן עצמאי – אך ההבדל בין אתר שכזה לבין אתר הנבנה בצורה מקצועית, על ידי בוני אתרים מקצועיים, בשילוב כותבי תוכן ומעצבים גרפיים מנוסים, שיפיקו לכם יחד אתר ברמה הגבוהה ביותר שבאמת יספק לכם תוצאות – הוא הבדל גדול במיוחד.

 

יש לכם עסק בהוד השרון ואתם רוצים לקחת אותו כמה צעדים קדימה? אנו נשמח לעזור לכם בנושא. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

077-6203040
053-2747860
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה