דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

קמפיין פרסום מוצלח

פרסום בגוגל היא דרך זולה, אפקטיבית וממוקדת להניע תנועה לאתר האינטרנט שלכם גם כשהוא עדיין בחיתוליו איקי דיזיין מתמחה בניהול קמפיינים מורכבים בגוגל כשהמטרה שלהם ברורה – הגברת החשיפה שלכם ברשת, תוך הקטנת עלויות פרסום והגדלת התפוקה. רוצים לדעת עוד על פרסום בגוגל ? צרו עימנו קשר עוד היום!

פרסום בגוגל – מה זה אומר?

פרסום בגוגל מתבצע אמצעות פרסום מודעות טקסט המופיעות בשולי תוצאות החיפוש של של שאיתות החיפוש. לכאורה פרסום בגוגל הוא אקט פשוט בו כל אחד מאיתנו יכול פשוט להעלות מודעת טקסט אחרי התמקצעות קצרה בממשק הניהול מודעות של גוגל. כל שעלינו לעשות הוא לכאורה לנסח מודעה, לבחור מילות מפתח רלוונטיות, להכניס כרטיס אשראי למערכת לבחור עלות לקליק, ולהתחיל להיות מוצפים בפניות. האמנם? לא בדיוק, למי שלא יודע, פרסום בגוגל יכולה להיות דרך נפלאה לכלות כספים ללא תועלת, במידה והוא לא נעשה באופן מושכל. הנה כמה דברים שאתם חייבים לעשות על מנת להגדיל את פקטיביות הפרסום שלכם באינטרנט.

בצעו מחקר מילים – מילים גנריות כמו עורכי דין למשל יכול להיות מאוד יקר, ולא לכסות את ההשקעה עליו. מצד שני, פרסום על מספר רב של מילים פחות גנריות כמו עורכי דין גירושין, דיני משפחה וכו', יכול להיות הרבה יותר ממוקד, זול ורווחי למפרסם.

הקפידו על ציון איכות גבוה של המודעה – לא מעט חושבים שמיקום פרסום המודעה נובעה בעיקר מעלות הקליק שהגדרנו. בפועל זו טעות גבוהה לחשוב ככה, גוגל ממקם מודעות על סמך פרמטרים נוספים כמו ציון איכות המודעה, כך שמודעות איכותיות שעלות הקליק שלהם נמוכה תופענה לפני מודעות עם עלות קליק גבוהה יותר אך פחות איכותיות. על מנת להשיג ציון איכות גבוה השתדלו לשזור במודעה את מילות החיפוש שהגדרתם,ולכוון אותה אל עמוד נחיתה איכותי שמכיל גם כן את אותן מילות חיפוש.

זיכרו, בפרסום בגוגל לכם ולגוגל יש אינטרס משותף, שיקליקו על המודעה שלכם, פרנסת שניכם תלויה בכך. העלו מודעה איכותית, שממגנטת קליקים של גולשים, וגוגל יתן לכם עדיפות ברורה במיקומים, אין לגוגל שום עניין לפרסם מודעות שהגולשים לא מעונייינים להקליק עליהן.

רוצים שמקצוענים ינהלו למענכם מסע פרסום בגוגל ? צרו עימנו קשר עוד היום.

קמפיין פרסום

קמפיין פרסום מוצלח

על כל מפרסם חדש לשאול את עצמו מה מטרת הפרסום בגוגל אדוורדס ? מה ייחשב כהצלחה ? ברוב המקרים ההצלחה של המפרסם היא להביא הקלקות איכותיות לאתר שיניבו פניות! השלב הראשון הינו חקר מילות מפתח. ישנם לא מעט כלים ברשת אך הכלי המשמעותי ביותר הוא הכלי של גוגל אדוורדס. לאחר שמצאנו את המכנה המשותף של קבוצת מילים נתאים אותם לקבוצת מודעות בעל מכנה משותף. ניסוח המודעה הינו שלב קריטי, מומלץ לנסח מודעה יחודית שתתפוס את העין בדף התוצאות על חשבון המתחרים. אחרי ששתלנו את קוד ההמרה וקישרנו את החשבון לגוגל אנליטקס, אנחנו באויר.

בתחילת מסע הפרסום מומלץ לתת בידים גבוהים במטרה לגרום למודעות להופיע במיקומים גבוהים ובכך לשפר את ה-QS של החשבון. אחרי מספר ימים ניתן להתחיל את פעולות האופטימיזציה לשיפור ביצועי החשבון:

  1. אופטימיזציה למחיר – לעדכן את המחירים בהתאם לבידים של המתחרים והמיקום
  2. אופטימיזציה למודעות – מודה טובה תגרום לאחוז הקלקה גבוה !
  3. אופטימיזציה למילים – לחפש את המילים הזולות שיגרמו להמרה

האופטימיזציה אף פעם לא נגמרת, זה הופך לחלק מהשיגרה במסע הפרסום בגוגל אדוורדס. המטרה כמובן שהחשבון יגיע לרווחיות ויפעל כמו שצריך. בשלב השימור נמשיך לערוך פעולות אופטימיזציה ולייצר המרות נוספות בעלות נמוכה, תוך בחינה של ביצוע מודעות (A/B Testing).

077-6203040
054-90-22-777
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה