דף מעריצים בפייסבוק מהווה בסיס לפרסום נכון ומקיף ברשת החברתית פייסבוק. לדף מעריצים כזה ישנם מספר תפקידים חשובים בניהול מסע הפרסום שלכם והיכולת לנהל אותו כראוי.
פתיחת דף בפייסבוק היא חינמית וכרוכה אך ורק ביצירת פרופיל משתמש ברשת החברתית.
יתרונות הפרסום באמצעות דף מעריצים בפייסבוק
קהל יעד
ראשית כל, כולם נמצאים בפייסבוק וניתן לפלח את המשתמשים שתרצה להגיע אליהם בקלות, ולמרות שכולם נמצאים בפייסבוק לא את כולם תוכלו למצוא במקומות אחרים, לדוגמא, יבואן של מתנות לילדים וצעצועים יוכל לפרסם בקלות צעצועים חדשים עבור קהל יעד של ילדים סביר להניח שלא יחפש את הצעצועים הללו במקום אחר.
פייסבוק מציעה לכם את האפשרות למקד את הפרסום שלכם לקהל יעד מאוד ספציפי.
ביטחון בפרסום
בדרך כלל גולשים לא אוהבים פרסום, ופרסום באינרנט הוא דבר שיכול להיות מעיק. נדמה שלא משנה לאיזה אתר נכנס תמיד יהיו בו פרסומות וחלונות קופצים ושלל הטרדות נוספות. נוסף על כך, גם אם לחצנו על פרסומת שנראת לנו רלוונטית היא ישר מובילה אותנו לאתר אחר שאנחנו לא מכירים ולא יודעים מי עומד מאחוריו.
בפרסום פייסבוק הסיפור הוא שונה במידה ונחשפנו לפרסומת שנראת לנו רלוונטית, בלחיצה על הפרסומת אנו נועבר לדף מעריצים או טאב פרסומי ייחודי אבל הכל עדיין יהיה בתוך הפייסבוק, בתוך הסביבה המוכרת והמוגנת שלנו, וכאן מדובר ביתרון משמעותי.
שיווק ויראלי בפייסבוק ויצירת קהל מעריצים
יתרון נוסף שמגיע עם דף מעריצים בפייסבוק הוא השיווק הויראלי, בין אם הגולשים שאוהבים אותכם סימנו לכם לייק או שיתפו את הדף שלכם, או בין אם יצרתם אפליקציה או כל חומר שיווקי אחר שגורם לגולשים לחזור אליכם ולעזור לכם לעדכן את התכנים שלכם ללא עלות נוספת ובחינם.
דף מעריצים מעוצב בפייסבוק
דף המעריצים שלכם יכול להעביר רעיון שיווקי על ידי עיצובו לפי הסגנון האישי של העסק שלכם.
מעבר לעיצוב הדף הראשי תוכלו ליצור טאבים מעוצבים ואפליקציות סגנוניות שיעזרו לכם למשוך גולשים נוספים ואפילו למכור מוצרים דרך הפייסבוק.
לסיכום, דף מעריצים בפייסבוק יכול להיות בסיס נהדר לפרסום העסק שלכם ולהגדלת מעגל הלקוחות שלכם. אמנם הפלטפורמה עצמה מוגבלת אבל היא מאפשרת אפשרויות מספיקות ליצירת חזות עיסקית מותאמת אישית ומציעה יתרונות רבים וייחודיים לה.