דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים שופיפיי

אחרי כל התכנון המוקפד, אתם עומדים להתחיל בבניית חנות השופיפיי שלכם, אבל הבנייה לא כל כך פשוטה. ככול שאתם נרגשים מהרגע, כך אתם כנראה גם די מוצפים. כדי לחסוך מכם מאמצים מיותרים יש כמה דברים חיוניים שכדאי לקחת בחשבון.

ראשית, הדבר החשוב ביותר בבניית אתרים שופיפיי זה לשים את עצמכם בנעליו של הלקוח ולשאול את עצמכם באיזו חנות הייתם רוצים לבקר. אם תצליחו להעניק ללקוחות שלכם חוויה חיובית, העסק שלכם ישגשג ויפרח!

בניית אתרים שופיפיי

שם החנות ממש חשוב. כמו שהחנות שלכם זקוקה לזהות כדי לתפקד בעולם הממשי, כך היא צריכה זהות גם בעולם המסחר האלקטרוני. לכן, לשם של החנות המקוונת יש חשיבות רבה.

בחירת נושא

שופיפיי מספקת מגוון של ערכות נושאים, הן בחינם והן בתשלום (אם תעדיפו לבחור מתוך ערכות נושא פרימיום). הנושא שתבחרו יספק את המשיכה החזותית החיונית לחנות שלכם. הקפידו לבחור בנושא שממש קשור לעסק ולמוצרים/שירותים שאתם מוכרים. אחרי הכול, בניית אתרים שופיפיי צריכה לקחת בחשבון את העובדה שההקשר חשוב לא פחות מהתוכן.

עוד שירותים שאנו מספקים

בניית אתר חנות וירטואלית >>  | בניית אתרים בצפון כל המידע >> 

ניווט

בניית אתרים שופיפיי לא יכולה שלא להתייחס לנושא הניווט. הניווט באתר מאפשר ללקוחות למצוא את המוצרים או השירותים שהאתר מציע. ככול שהניווט יהיה קל ונוח יותר כך האתר ימשוך אליו יותר לקוחות, ובתמורה יבוצעו מכירות רבות יותר. ניווט מעולה מבטיח חוויית שופינג מעולה, וזה מה שאתם רוצים עבור הלקוחות שלכם.

פרטי קשר

כדי להצמיח את העסק שלכם אתם צריכים לזכות באמון הלקוחות וכדי להשיג זאת, עליכם לספק את פרטי הקשר שלכם באתר. אי אפשר לדמיין הליך של בניית אתרים שופיפיי שלא לוקח בחשבון את הצורך להציג את פרטי הקשר (דואר אלקטרוני ו/או מספר טלפון) כדי שלקוחות יוכלו ליצור קשר במקרה הצורך.

הצגת המותג

כדי שכל לקוח יוכל לדעת אם הוא זקוק למוצר או לשירות שהחנות המקוונת שלכם מציעה, אתם צריכים להציג בה מספיק תמונות המתארות את המותג שלכם באופן חזותי.

אפשרויות בחירה בשיטת התשלום

בניית אתרים שופיפיי נועדה לעזור לחנויות מקוונות לבצע מכירות. כיוון שלא ניתן להשלים עסקת מכירה ללא תשלום, זה כשלעצמו כבר מבהיר עד כמה חשוב להציע בחנות מספר שיטות תשלום ולאפשר לכל לקוח להשלים את העסקה בשיטת התשלום המתאימה לו.

אפשרות להפריד בין כתובת המשלוח והחיוב

לסיכום

היכולת לספק כתובת משלוח נפרדת מהחיוב היא חיונית מאוד בעולם של ימינו. כיוון שלקוחות כל הזמן מעניקים מתנות לאחרים, אפשרות זו היא שימושית ביותר.

מדיניות החזרת סחורה

ההצלחה הרבה של החנויות המקוונות קשורה גם לדרך הקלה המאפשרת להחזיר סחורות. מדיניות ההחזרה נותנת ללקוחות תחושת ביטחון שאם הפריט שרכשו לא מתאים להם, ניתן יהיה להחזיר אותו בקלות.

לאחר שטיפלתם בכול ההיבטים הללו, נראה שאתם מוכנים לצאת לדרך, בהצלחה! רוצים להתייעץ עם חברת EKDesign עבור בניית אתר צרו איתנו קשר – 077-6203040

 

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה