דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים מקצועית

כל עסק צריך אתר מתפקד ואיכותי, בכדי להציג את שירותיו ולקדם את האינטרסים השונים שלו בסביבת הדיגיטל החמה והמרכזית שבעולם העסקים. במאמר זה, נסביר מהי בניית אתרים מקצועית, מה ההבדל שבינה לבין בניית אתרים באופן אישי ואף נציג את השירותים שחברת “EKDESIGN” מציעה. רוצים לדעת עוד על בניית אתרים מקצועים? קראו בהמשך.

בניית אתרים מקצועית הקדמה

בעולמנו המודרני, בו החברה מהדרת פיתוח טכנולוגי תכוף כהכרחי, עולים פתרונות שונים ויצירתיים לתהליכים שבעבר לא היו נגישים לכל אחד ואחת. בין תהליכים אלו תמצאו את תחום בניית האתרים. כיום, להבדיל מימים עברו, ניתן לבנות אתר לכל עסק במגוון דרכים. משימוש בכלי עזר כמו אתרים ייעודיים, דרך שכירת שירותי מעצבי אתרים ועד לפנייה לאנשי מקצוע שמציעים את כלל מעטפת בניית האתר, בצורה מקצועית ובמקום אחד. במאמר זה נסקור את ההבדלים שבין בניית אתרים מקצועית לבין בניית אתרים חובבנית.

בניית אתרים באופן אישי

בכדי להבין מהי בניית אתרים מקצועית, נבין ראשית מהי בניית אתרים חובבנית. כיום, קיימים מספר אתרים שמאפשרים בניית אתרים באופן אישי, ללא הצורך להבין בתכנות, בעיצוב, בקידום או בכל נושא שבעבר גרם למידור בניית אתרים מהאדם הפשוט. בניית אתר באופן אישי יכולה לסמן וי על התהליך, שיכול להוביל לסלידה כאשר עולות עלויות הבנייה, אך עם זאת – היא אינה בהכרח תמלא את המטרות הנדרשות מתהליך בניית האתר.

עוד שירותים שאנו מספקים

בניית אתרים בחיפה >>  | בניית אתר חנות כל המידע >>

בניית אתרים מקצועית – מה ההבדל?

בניית אתרים מקצועית הינה קונספט שונה לחלוטין מהדרך המצויינת לעיל. ההבדלים שבין שתי הדרכים ניכרים, וכוללים בתוכם עלויות, תהליכים, התעסקות, תשואות ועוד. בכדי להציג את הבדלים אלו בצורה הטובה ביותר, נסקור אותם כל נושא בפני עצמו:

  • עיצוב האתר: בעוד שניתן לבנות אתר מלא על בסיס תבנית חינמית באינטרנט, קיים הבדל עצום בעת רכישת שירותים מאיתנו. בכך שתיקחו החלטה זו, תוכלו ליהנות מעיצוב מותאם אישית, אינטרקטיבי ותשואתי למטרותיכם.
  • תפעול האתר: בניית אתר יכולה להוות קשיים רבים. צריך לדאוג לאחסון, לדומיין, לניהולו ולתחזקותו. בעת רכישת שירותים מאיתנו, תוכלו להשאיר את החששות האלו מאחור ולהתעסק אך ורק במה שחשוב – קצירת הפירות מהאתר שלכם.
  • קידום האתר: לא כולם יודעים זאת, אך קידום האתר הוא אחד החלקים האינטגרלים והחשובים ביותר בכדי לדאוג להצלחתו. בעת בנייתו, חשוב לדאוג לקידום אורגני אופטימלי. לאחר סיומו והעלתו לאוויר, צריך לדאוג כי האתר יתוחזק ויקודם בדרך הנכונה ביותר. לשם כך אנו כאן.

לסיכום: בניית אתרים מקצועית – האם זה עדיף?

כפי שהסברנו במאמר זה – ההבדלים בין בניית אתרים באופן עצמאי ובניית אתרים באופן מקצועים הם כמו ההבדלים שבין השמיים לארץ. בעת רכישת שירותי בניית אתרים מקצועיים, תוכלו ליהנות מאתר אופטימלי, אידאלי היניב תשואות רבות. מעבר לכך, לא תצטרכו להתעסק בדבר, למעט בלקיחת ההחלטות החשובות באמת. אנו ב”EKDESIGN” כאן בשבילכם, צרו קשר בכדי לקבל פרטים נוספים!

על "EKDESIGN"

חברתנו, EKDESIGN בניית אתרים, הינה מרכז ייחודי של יצירתיות ומקצועיות בתחום בניית אתרי אינטרנט. עם יסודותינו הנרחבים בהנדסת מערכות מידע ומחשבים, אנו נותנם מענה מקיף לדרישות לקוחותינו. צוותנו המגוון, הכולל מומחים בתחומים שונים, יוצר אתרים מותאמים אישית, המהדרים את המותג והסגנון של כל לקוח. בכל שלב, אנו משתפים את הלקוח בתהליך ויוצרים שותפות ממוקדת וארוכת טווח. עם ניסיון עשיר ותוצאות מרשימות, אנו מתחייבים לבנות ללקוחותינו אתר יוצא דופן, מתקדם ומותאם בצורה מושלמת למטרותיכם.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה