דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים מעוצבים

בניית אתרים מעוצבים – היתרונות של אתר מעוצב היטב ככל שהטכנולוגיה הופכת ליותר ויותר ידידותית למשתמש, אנשים עשויים להסיק מסקנה כאילו אין עוד צורך יותר במומחים כדי לבנות אתר פשוט. כמעט כל אחד יכול לעצב היום אתר באמצעות תבניות זמינות. עם זאת, בעולם מקוון מוצף בהמוני אתרים, הצרכנים הופכים לסלקטיביים יותר ויותר בבחירת אתרי האינטרנט שהם מעדיפים, עוד לפני שהם מחליטים לבצע רכישה, והם גם נוטים להיות האתרים האטרקטיביים, המהימנים והמושכים יותר את העין.

בניית אתרים מעוצבים

בניית אתרים מעוצבים היטב, חיונית להפיכת קונים מקוונים ללקוחות נאמנים שמבצעים מכירות. משימה זו שמורה בדרך כלל למומחים. אחרי הכול הם בעלי המקצוע שמסוגלים להעלות את האתר הממוצע לרמה של אתר מעוצב באופן מקצועי וידידותי יותר ללקוחות.

הפקדת המלאכה בידיה המיומנות של חברה לבניית אתרים מציעה לכם 4 יתרונות שיבדילו בין האתר המקצועי שלכם לבין האחרים.

יצירת רושם ראשוני טוב

בניית אתרים מעוצבים ומקצועיים לוקחת בחשבון את טווחי הקשב הקצרים המאפיינים את רוב המשתמשים. לא תאמינו אבל נדרשת עשירית שנייה כדי שאנשים יחליטו אם להישאר באתר שלכם או לעזוב אותו. אם הם יבחרו לעזוב הם עלולים לא לחזור. המשמעות היא שאתם מאבדים מיידית לקוח פוטנציאלי, גם אם היה אוהב את המוצרים או השירותים שלכם.

במילים אחרות, האופן שבו האתר שלכם נראה במבט ראשון, הוא גורם מכריע במאמץ השיווקי שלכם. על ידי השקעה בבניית אתרים מעוצבים ומושכים מבחינה ויזואלית, העסק שלכם יכול לפתות לקוחות פוטנציאליים להישאר ולראות מה יש לכם להציע, ובכך להגדיל את הסיכויים להמרת מכירות.

עוד שירותים שאנו מספקים

הנגשת אתרים כל המידע >> | בניית אתרי הכרויות כל המידע >>

שמירה על כושר התחרותיות

אמנם הרושם הראשוני הוא הדרך שבה כדאי להתחיל, אבל כדי להישאר תחרותיים צריך לעשות יותר. אחרי הכול אולי גם למתחרים שלכם יש אתרים אסתטיים להפליא?

כדי להצליח להתבלט, האתר שלכם יכול, וגם צריך, לאמץ את התכונות העדכניות ביותר בתחום עיצוב האתרים. המשמעות היא יצירת פריסה רספונסיבית (שניתנת להתאמה לסוגי מכשירים שונים, כולל טלפון וטאבלט), חווית משתמש דינמית, עיצוב מתחשב ועוד.

בניית אתרים מעוצבים

יצירת אתר משפיע ומוצלח דורשת רמת מקצועיות גבוהה מאוד. לכן, חברה לבניית אתרים מעוצבים יכולה לבנות גם את האמינות והמוניטין של המותג שלכם.

אנשים סקפטיים לגבי קניית דברים באינטרנט שנכנסים לאתר גרוע עשויים להתייחס לכך כאל דגל אדום. באופן כללי, מומלץ לעצב את כל דפי האתר כשהם שקופים, מושכים ועקביים ומשקפים את המותג שלכם ואת ערכיו. גישה זו, אם היא מתבצעת במיומנות, תצליח לבנות אמון ומקצועיות בעיני קהל היעד שלכם.

עזרה ב׳קידום אתרים׳

העסק המקוון שלכם יישאר מאוד שקט אם לא יתגלה לעיניי הגולשים באינטרנט. אתר מעוצב היטב יכול לעזור לקידום האתר שלכם במנועי החיפוש – SEO (שSearch Engine Optimization), ובכך לשדרג את הדירוג שלכם במנועי החיפוש (גוגל, למשל). האופן שבו האתר מעוצב, התכנים ומילות המפתח שהם כוללים, כמו גם התזמון של כל עדכון תוכן חדש – ישפיעו על אופן הדירוג של האתר שלכם במנועי החיפוש.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה