דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים מורכבים

רוב האנשים חושבים שקיימים רק שני סוגים של אתרים: אתרי מכירות ואתרי תדמית; אבל יודעי דבר יודעים שבניית אתרים מחולקת לרגילים ולמורכבים. ככול שהאתר הוא ׳מורכב׳ יותר, כך יש להשקיע בבנייתו יותר משאבים ויותר זמן.

הנה כמה דברים נוספים שכדאי לדעת על בניית אתרים מורכבים:

בניית אתרים מורכבים

ברוב המקרים, אנשי המקצוע הם אלה שמגדירים את בניית האתר כ׳מורכבת׳ ולא הלקוח עצמו שמפרט באופן אינטואיטיבי את ה׳מה, איך וכמה׳, כדי שאיש המקצוע יוכל ׳לעבד׳ את המידע החיוני ולהגדיר את המשאבים הנדרשים לבניית האתר המבוקש. המשאבים הללו הם אלה שמגדירים עד כמה מורכבת תהיה בניית האתר המבוקש.

דוגמאות לבניית אתרים מורכבים:

אתר המבוסס על מספר רב של עמודים

לעומת רוב האתרים הרגילים המבוססים על מספר קטן של דפים, אתרים מורכבים מבוססים על מספר רב של דפים (כמו אתרי תאגידים או אתרים של חברות סטארט-אפ(, ולפעמים גם על דרישה לעיצוב ׳יוקרתי׳ יותר. לרוב, מה שהופך את האתר למורכב זו הדרישה למספר רב של עמודים.

חנות מקוונת – הקמת אתרי מסחר אלקטרוניים כרוכה בבניית אתרים מורכבים. וכך, חנויות מקוונות שרוצות למכור מספר רב של מוצרים, יכללו מספר רב של דפים שכולם צריכים להשתלב עם הקופה, עם סליקת האשראי וכן הלאה.

אתר רב לשוני – המשמעות של אתר רב לשוני היא שאפשר לגלוש בו בגרסה עברית, אנגלית או כל שפה אחרת שתבחרו. כאשר לקוחות מבקשים אתר בשתי שפות או יותר, האתר שלהם מצטרף לקטגוריה השייכת לבניית אתרים מורכבים.

עוד שירותים שאנו מספקים

פרסום אפליקציות כל המידע >>  | בניית חנות דיגיטלית כל המידע >> 

בניית אתרים מורכבים – גישה המובילה להצלחה

בניית אתרים מורכבים שונה מבניית אתרים רגילים, ולכן היא דורשת גישה אחרת. כיוון שנדרש ידע מקצועי מיוחד על מנת לבנות אתר מורכב, לא כל חברה לבניית אתרים תהיה מסוגלות לבצע את המשימה. מכאן שהגישה המובילה להצלחה נעוצה בבחירה בחברה בעלת ניסיון מוכח בבניית אתרים מורכבים.

כאשר לקוח מעלה רעיון שחורג ממה ששאר האתרים הרגילים יכולים לעשות, הוא זקוק לפתרון חדש מותאם אישית. חברה המציעה שירותים לפיתוח אתרי אינטרנט מורכבים, מסוגלת להציע פתרונות שיהפכו את הרעיון של הלקוח למציאות. האתר המורכב יתבלט מעל לסטנדרט המצוי ויציג אתר אינטרנט ייחודי, יעיל ואפקטיבי שנבנה במיוחד עבור הלקוח הספציפי.

לסיכום:

לדוגמה – בניית אתר מורכב שיגדיל את רכישות הכרטיסים באופן מקוון. בניה זו מצריכה הקפדה על חוויית משתמש – UX (User Experience) מעולה, כזו שתאפשר לאתר לעבוד היטב גם במחשב וגם בסלולרי; ותאפשר למשתמשים לבחור בקלות את מקומות הישיבה שלהם, באמצעות פרישה אינטראקטיבית של המושבים באולם.

לבסוף, חשוב לבחור בחברה לבניית אתרים המתמחה בפרויקטים אינטרנטיים מותאמים אישית. ואם הדרישות שלכם מצריכות אתר מורכב, זו החברה שתעמיד לרשותכם את צוות האנשים הנדרש להגשמת האתר המורכב והמיוחד שלכם! להתייעצות עם חברת EKDesign עבור בניית אתר חייגו עכשיו אלינו – 077-6203040

 

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה