דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים לרופאים

מטופלים נכנסים היום לאפליקציה כדי לתקשר עם המרפאה והרופאים ומצפים לאתר שנותן מענה לצרכים שלהם. בין אם אתם מרפאה קטנה או גדולה, באחריותכם לספק חוויית משתמש נוחה, נעימה ומספקת שתמשוך אליכם מטופלים רבים.

בניית אתרים לרופאים מתבססת על אסטרטגיית עיצוב מוצקה המתאימה לאתר רפואי, ומשמשת ככלי רב עוצמה מבחינה שיווקית ומבחינת שירותי הבריאות המקצועיים המסתמכים על המומחיות שלכם.

בניית אתרים לרופאים

בניית אתרים לרופאים אמורה לקחת בחשבון את כלל המרכיבים הנדרשים לעיצוב האתר, החל ממערכת ניהול תוכן ועד לטקסט המלווה את התמונות באתר. אבל מאיפה מתחילים את תהליך העיצוב של האתר הרפואי?

צוות פיתוח מקצועי ממליץ להתחיל בהערכת ׳נקודות הכאב׳ הנפוצות שפוגשים המשתמשים באתר שלכם.

מהן ׳נקודות הכאב׳ השכיחות בהליך העיצוב של אתרים רפואיים?

כדי לבחור באסטרטגיית עיצוב מתאימה לבניית אתרים לרופאים, חשוב להכיר את הבעיות המרכזיות הקשורות לאתר המעניק שירותי בריאות, ולהתמקד בהן.

במאמר זה נתייחס ל-3 בעיות חשובות הקשורות לאתרי רופאים ובהצעות לפתרונן:

בעיה: אתרים שאינם ידידותיים לטלפונים ניידים

בימינו, בניית אתרים לרופאים חייבת לקחת בחשבון גישה למכשיר הנייד. אחרי הכול, יותר ויותר אנשים פונים למכשיר הנייד שלהם כשהם מחפשים באינטרנט מידע על מרפאה, רופא או בעיה רפואית מסוימת.

הפתרון המוצע: לבחור בעיצוב ידידותי לניידים. בדיוק כפי שהאתר מספק פתרונות בריאות מותאמים אישית, כך הוא חייב לספק גם התאמה אישית לכל סוג של טלפון נייד המשמש לגלישה באינטרנט.

אם אתם רוצים לשגשג בסביבה תחרותית, אתם חייבים לעצב אתר ידידותי לנייד אחרת, כל העבודה שתשקיעו ביצירת נוכחות באינטרנט עלולה לרדת לטמיון.

עוד שירותים שאנו מספקים

תכנות אתרים כל המידע >>  | בניית אתרי חנות כל המידע >> 

בעיה: האתר אינו נגיש לכולם

בניית אתרים לרופאים חייבת לקחת לקחת בחשבון את ההתאמות הנדרשות כדי להנגיש את האתר גם לאנשים עם מוגבלויות. אחרת, האתר שלכם יהיה חסום בפני חלק מאוכלוסיית המשתמשים.

הפתרון המוצע: לפעול בהתאם להתאמות הנגישות שקבע החוק ולתכנן את האתר כך שיהיה נגיש למוגבלויות של אנשים שונים, כמו בעיות שמיעה, ראיה או תנועה. רוצים לקרוא על נגישות אתרים לחצו כאן >> 

בעיה: האתר לא מציע מידע שהמשתמשים מחפשים

בריאות, היא נושא מפחיד ואישי מאוד עבור המטופלים הפוטנציאליים שלכם. אנשים רוצים להבין מה קורה לגוף שלהם ומחפשים אנשי מקצוע שינחו אותם להבנה טובה יותר של איך, למה ומה לעשות אם דברים משתבשים. למרבה הצער, לא כל אתרי הבריאות מספקים למשתמשים מידע שכזה.

הפתרון המוצע: ליצור תכנים! מתן תוכן רלוונטי לגולשים יכול להפוך את האתר הרפואי לבעל ערך רב יותר עבור המטופלים, עבור המחפשים מידע במנועי החיפוש ובסופו של דבר גם עבור המרפאה שלכם.

בניית אתרים לרופאים חייבת לכלול שיתוף של תוכן חזק, מעמיק ושימושי שנותן מענה לשאלות דחופות. כך יוכל האתר שלכם למשוך מטופלים פוטנציאליים באופן יעיל יותר מאתרים שמשום מה בחרו לא לעשות זאת. בנוסף, חשוב אמנם שהתוכן יהיה כתוב היטב ועשיר בנתונים, אבל הוא גם צריך להיות כתוב בשפה שתהיה מובנת לכולם! להתייעצות עם חברת EKDesign עבור בניית אתרים חייגו עכשיו >> 077-6203040

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה