דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים לצלמים

כל עסק זקוק היום לנוכחות מקוונת, גם עסק שמציע שירותי צילום מקצועיים! כשמדובר באתר של שירותי צילום, חיוני ביותר שהאתר יציג את התמונות הטובות ביותר בדרך המדהימה ביותר, ובו בזמן יוכל גם להגדיל את ההזמנות.

הנה כמה דברים בסיסיים שצריכים להיות באתר הצילום כדי להצמיח את העסק שלכם.

בניית אתרים לצלמים כותרות מושכות

בניית אתרים לצלמים צריכה לשלב בדף הראשי תמונה איכותית וכותרת שאומרת ׳מי אתם ומה אתם עושים׳. לקוחות אמורים להבין כבר במבט ראשון אם אתם הצלמים שהם מחפשים. הם צריכים להבין מידית אם אתם צלמי חתונות ולא צלמי טבע או פורטרטים.

כותרת קצרה מעל לתמונה יפהפייה של סוג שירותי הצילום המוצעים ללקוחות, היא המטרה שלכם!

עוד מאמרים:

בניית בלוגים כל המידע >> 

קידום אתרי עורכי דין כל המידע >> 

  1. דף אודות

בניית אתרים לצלמים אמורה לכלול גם ׳דף אודות׳ שיספק ללקוחות מידע על מי אתם ומה הסיפור, הניסיון והכישורים שלכם. דף אודות צריך להציג את המיקום הפיזי שלכם, לספק לינק להתקשרות, להציג צילומים לדוגמה ולכלול גם כמה שאלות נפוצות. דף אודות הוא הזדמנות נהדרת לספר איך אתם עובדים ואיך זה לעבוד איתכם, כך שהלקוחות הפוטנציאליים יידעו למה לצפות מכם, מבלי שיצטרכו להתחיל לחפש את המידע הזה.

  1. דף ׳צור קשר׳

דף ׳צור קשר׳ הוא אחד הדפים הבסיסיים הנוצרים בהליך של בניית אתרים לצלמים. דף זה אמור לכלול מידע המאפשר ליצור אתכם קשר, כמו: שם העסק, כתובת הסטודיו, מספר הטלפון, כתובת הדוא״ל, מיקום ומפה, טופס ׳יצירת קשר׳ ומסגרת הזמן הצפויה לתגובה. כך לפונים אליכם יהיה מושג מתי הם צפויים לשמוע מכם.

  1. תיק עבודות מרתק

בניית אתרים לצלמים מקדישה תשומת לב מיוחדת לתיק העבודות שאמור לכלול דוגמאות מדהימות של עבודות הצילום שלכם. אחרי הכול, כדי לזכות בלקוחות, עליכם להציג בפניהם עבודות קודמות שלכם.

יצירת גלריית תמונות באתר מאפשרת להראות את העדפות הצילום המקצועיות שלכם, במה אתם טובים, וכיצד נראית עבודת הצילום הטובה ביותר שלכם. כל תמונה צריכה לשאת כותרת ותיאור. בנוסף, הניווט בין עבודות הצילום שלכם צריך להיות קל ופשוט.

להתייעצות עם ekdesign עבור בניית אתרים לחצו כאן >> 

  1. רשימה

    ברורה של שירותי הצילום

בניית אתרים לצלמים כוללת גם דף ובו רשימת השירותים שלכם, כמו פורטרטים, צילום מסחרי, חתונות, נופים ועוד. זו צריכה להיות רשימה פשוטה וברורה, כך שכול משתמש ייראה בקלות את סוג שירותי הצילום שאתם מציעים. ניתן ליצור קישורית לעמוד שמציע פרטים נוספים או לעמוד של תיק העבודות שלכם.

  1. המלצות לקוחות

המלצות שהשאירו לקוחות באתר מספקות הוכחה רבת ערך לכישורים שלכם. המלצות אלה יכולות לכלול גם המלצות של חברות, אם אתם מבצעים צילומי מוצרים או עבודות צילום לארגונים השונים.

לבסוף, חשוב לשבץ באתר הפניות למדיה החברתית, שיספקו ללקוחות מגוון של דרכים המאפשרות להם לעקוב אחריכם ולהכיר אתכם.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה