דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים לעסקים גדולים

אתר איכותי הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בשיווק והוא דלת הכניסה אל העסק שלכם. אתר ׳טוב׳ אינו מספיק כדי להמיר משתמשים ללקוחות מעורבים או להפוך אותם לשגרירי המותג. מה שעסקים גדולים באמת צריכים זה אתר נהדר.

יש היום אלפי תבניות ועיצובים מוכנים מראש שהופכים את בניית האתר לקלה מאוד. אבל עסקים גדולים, שרוצים להבדיל את עצמם בנוף התחרותי של ימינו, זקוקים למומחה לבניית אתרים לעסקים גדולים, שיבנה עבורם אתר אינטרנט ייחודי כמותם.

בניית אתרים לעסקים גדולים

אתר מעוצב להפליא ופונקציונלי

בניית אתרים לעסקים גדולים לוקחת בחשבון שהאתר אמור לשקף את העסק, את המוצרים או השירותים שלו ובסופו של דבר את המותג שלו. לכן, חשוב שהוויזואליות של האתר תהיה מושכת, מהוקצעת ומקצועית. אתר שכזה כולל, למשל, מרחב ריק ופריסה לא עמוסה עם תמונות וגרפיקה איכותיות שמאפשרות למסר שלכם לזהור.

בניית אתרים לעסקים גדולים מתוכננת כך שהאתר יהיה מהיר, נכון וכמצופה. האתר צריך להיבנות בהתאם לתקני האינטרנט, לעבור הגהה מדוקדקת ובדיקה קבועה אם יש בעיות מהירות או פונקציונליות.

כל עמוד באתר חייב להיות מהיר ופונקציונלי בכול עת, כי כל אחד מהעמודים יכול להיות הרושם הראשון או היחידי שיפגוש הלקוח הפוטנציאלי. עמודים עלובים, איטיים או בנויים בצורה גרועה יתסכלו את המבקרים שימהרו לצאת מהאתר.

אתר קל לשימוש

מומחה לבניית אתרים לעסקים גדולים יודע שהמבקרים באתר תמיד ממהרים ולא רוצים להתאמץ כדי לקבל מידע. לכן לחוויית המשתמש (UX) יש תפקיד מפתח המסייע למבקרים להשתמש, להבין ולהישאר באתר. לשם כך יש ליצור ניווט ברור והגיוני עם היררכיה ברורה.

בניית אתרים לעסקים גדולים עוזרת למשתמשים להשלים את המשימות שלהם במהירות, באמצעות תכונת חיפוש באתר, ושומרת על המעורבות שלהם על ידי הצעת תוכן קשור וצמצום אפשרות ההגעה למבוי סתום. רוצים להתייעץ עם חברת EK עבור בניית אתר חייגו עכשיו 077-6203040

עוד שירותים שאנו מספקים:

בניית אתרי היכרויות כל המידע >>  | בניית אתרי וורדפרס >>

אתר מותאם לנייד

אתר של כל עסק, ובמיוחד עסק גדול, חייב לעבוד היטב בכול פלטפורמה. נראה שצמיחת המכשירים הניידים והטאבלטים רק תמשיך לגדול ולפרוח, ואתם הרי לא יודעים באיזה מכשיר משתמש המבקר הבא שלכם. אופטימיזציה למובייל תוכל לשפר הן את חוויית המבקרים והן את דירוג העסק שלכם במנועי החיפוש.

פרסום תוכן עדכני ואיכותי

התוכן באתר צריך להיות תמציתי, מעניין וחדש. חשוב להשתמש בשפה המיועדת לקהל הרחב ולהימנע מז׳רגון מקצועי שאינו מובן לכולם. יש חשיבות רבה לאיות נכון, לדיוק, לרלוונטיות ולעדכון קבוע. בלוגים ועדכונים במדיה החברתית הם דרכים יעילות נהדרות להוספת תוכן חדש לאתר של עסק גדול, שיגרום למבקרים לחזור אליו שוב ושוב.

׳הנעה לפעולה׳ – ברורה!

אם האתר לא יבקש דבר מהמבקרים, הם גם לא יעשו שום דבר. מה מטרת האתר שלכם, והאם מטרה זו ברורה למבקרים? גם אתרי מידע, להבדיל מאתרי מכירות, רוצים שהמבקרים יקראו וישתפו את המאמרים, יעקבו אחרי הארגון במדיה החברתית, או ילמדו עליו דברים נוספים. לכן, חשוב לכלול בכל עמוד, ׳הנעה לפעולה׳, שתגרום למבקרים לפעול בהתאם למטרה של העסק שלכם.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה