דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים לעמותות

אתר האינטרנט של העמותה שלכם הוא המקום שבו מתקיים השיווק הדיגיטלי שלכם, ולעתים קרובות הרושם הראשון שיקבלו מבקרים חדשים על העמותה שלכם. כארגון ללא מטרות רווח, חשוב שהאתר המקוון שלכם יאפשר לכם לפרסם ולתקשר את הפעילות שלכם.

הנה כמה מהאלמנטים שרצוי לכלול בעת בניית אתרים לעמותות:

  1. דף אודות

אמנם הצורך בדף אודות הוא די מובן מאליו, אבל כשמדובר בבניית אתרים לעמותות דף ׳אודות׳, הופך למרכיב קריטי ביותר. זו ההזדמנות שלכם לספר על העמותה ולהראות מי היא. דף זה צריך לכלול את הצהרת המטרות של העמותה, את המיקום שלה וכמה ציוני דרך המלמדים על ההישגים וההצלחות שלה. דף אודות הוא הזדמנות לספר את סיפור העמותה וליצור קשרים עם מבקרים חדשים באתר.

  1. בניית אתרים לעמותות

בניית אתרים לעמותות אמורה להשתמש בכלים שיאפשרו לאנשים להצטרף לעמותה או להתנדב לפעילויות שלה. לאחר שהמבקר באתר שלכם למד להכיר את העמותה שלכם, ודאו שדף האתר מספק לו תצוגה ברורה כיצד יוכל להצטרף לפעילויות שלכם.

תצוגה זו אמורה לכלול הזדמנויות להתנדבות, מידע על אפשרויות לתרום וקישור לרשימות של משרות, אם זמינות. חשוב להיות ספציפיים בסוג העזרה שהעמותה שלכם מחפשת, ובתוצאות שאתם מנסים להשיג. כאשר המבקר באתר יקבל הבנה ברורה לגבי הציפיות מהמעורבות שלו, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יצור אתכם קשר.

  1. לחצן לתרומות

בניית אתרים צריכה לקחת בחשבון את העובדה שתרומות הן חלק מכריע בפעילות של כל ארגון ללא מטרות רווח, לכן חשוב להקל על המבקרים באתר לתרום לכם. יש לא מעט פלטפורמות מעולות וקלות להתרמות, המאפשרות להוסיף לאתר לחצן המוביל לביצוע תרומות.

  1. קישורים למדיה החברתית

בניית אתרים לעמותות צריכה להתייחס גם ליצירת קישורים למדיה החברתית. קישורים אלה צריכים להיות גלויים בכול דפי האינטרנט שלכם, ויכולים להופיע בראש הדף, בתחתיתו או בסרגל הצידי.

האתר אמור לגרום למבקרים להוסיף את העמותה שלכם לדפי המדיה החברתית שלהם, כך שיוכלו יום אחד לתרום או להתנדב לעמותה שלכם. אתר האינטרנט של העמותה צריך לכלול גם לחצן לשיתוף, כדי שהגולשים יוכלו לשתף בקלות את התוכן שלכם ברשתות החברתיות.

עוד מאמרים

בניית אתרים לעורכי דין כל המידע >> 

קידום אתרי חנות כל המידע >> 

  1. הרשמה לניוזלטר (Newsletter)

האתר צריך להציע למבקרים להירשם לניוזלטר של העמותה. זו הזדמנות נוספת להישאר בזיכרון שלהם. הליך ההרשמה אמור להיות פשוט מאוד. העמסת מידע אישי נוסף על טופס ההרשמה עלולה לגרום למבקרים לדלג עליו. בשלב זה, פחות חשוב לאסוף פרטי מידע אישי על המבקרים שלכם, וחשוב יותר לנצל את ההזדמנות ליצירת קשרים חדשים.

  1. לשלב באתר כסיפורים חזותיים

סיפורים חזותיים מעבירים חוויות טוב יותר ממילים (כבר אמרו שתמונה אחת שווה אלף מילים!). מלבד העיצוב הגרפי היפהפה, האתר צריך לכלול גם תמונות מאירועים של העמותה, מפרויקטים התנדבותיים ומהתוצאות שלהם. הצגת תמונות מהחיים האמיתיים עוזרת ליצור סיפור ויזואלי מרתק שמראה באופן מוחשי במה העמותה עוסקת.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה