דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים למסעדות

בניית אתרים למסעדות – דברים שחשוב לקחת בחשבון מסעדנים מצטיינים בפיתוח רעיונות יצירתיים למסעדה שלהם, כולל הגשת אוכל טעים ויצירת חוויות אורח נפלאות. וכעת, אחד המרכיבים החיוניים בחוויית אורח זו הוא האתר הדיגיטלי. האתר של המסעדה משמש כדלת כניסה חדשה לעסק שלכם.

לפי המומחים ל- בניית אתרים למסעדות, ההיבט החשוב ביותר ביצירת עיצוב אתר מסעדה אפקטיבי, הוא העברה יעילה של מידע חיוני ללקוחות קיימים ופיתויים של לקוחות חדשים.

בניית אתרים למסעדות

הדברים הבסיסיים: כתובת, מספר טלפון ושעות הפעילות – מידע זה צריך להיות במרכז דף הבית שלכם. המטרה היא להקל ככול האפשר על האורחים לאתר את המסעדה שלכם. אז אל תגרמו לאנשים להקליק כדי למצוא את המידע. ואם מדובר ברשת מסעדות, רשמו את כל המיקומים של המסעדות.

המידע שלכם צריך להיות מעודכן גם ב-Google My Business. רוב הלקוחות יגלשו בגוגל כדי למצוא את אתר האינטרנט שלכם, אז וודאו שהרישום בגוגל מעודכן ומפורט.

קישור ישיר למדיה החברתית

לטובת מאמצי השיווק שלכם, האתר של המסעדה חייב ליצור חוויית מותג עקבית. ניתן לעשות זאת גם באמצעות קישורים לדוא״ל ולמדיה החברתית שלכם.

דפי המדיה החברתית אמורים להיות נאמנים למותג, לתפריט ולתרבות העסק שלכם, ולא משנה באיזו פלטפורמה תבחרו, מדגישים המומחים ב- בניית אתרים למסעדות. אסטרטגיית המדיה החברתית שלכם צריכה להיות הגיונית, אבל אפשר להתאים את התוכן כך שיהיה הגיוני עבור הפלטפורמה. למשל, באינסטגרם הוסיפו תמונות יפות ובפייסבוק שתפו עדכונים או צרו אירועים.

לפי המומחים בבניית אתרים , את קישורי המדיה החברתית של המסעדה חשוב להטמיע ישירות באתר האינטרנטי, מה שיקל על המשתמשים לגשת לדפי האתר ולשתף אותם עם חברים.

עוד שירותים שאנו מספקים

בניית אתרים לרואי חשבון כל המידע >>  | בניית אתר לעורכי דין כל המידע >> 

הדגשת התפריט של המסעדה

רוב הצרכנים יבחנו את התפריטים לפני שיחליטו היכן לאכול. לכן, חשוב לכלול את תפריטי המסעדה באתר שלכם, תוך תשומת לב מיוחדת לנגישות של התפריטים לכלל המשתמשים.

אנשי מקצוע בתחום בניית אתרים למסעדות מדגישים שהמבקרים באתר רוצים לראות את התפריטים במהירות ובקלות, ולעתים קרובות מהסמארטפון שלהם. לכן, התפריטים צריכים להיות רשומים בדף האינטרנט וקלים למציאה ולשיתוף. וודאו שניתן למצוא את התפריטים גם בדף הבית וגם בתוצאות של גוגל. וכי להקל על החיפוש, עדיף לא להשתמש במסמך PDF או בתמונה, אלא ב-HTML.

אופטימיזציה של ההזמנה המקוונת

מחקרים בתחום בניית אתרים למסעדות מלמדים שכ-82% מהאורחים מעדיפים להזמין ישירות מאתרי המסעדות. אלה חדשות טובות עבורכם אבל אתם חייבים לוודא שהאורחים יוכלו להזמין את הארוחה בקלות ברגע שינחתו בדף הבית.

השתמשו בתוכנת הזמנות מקוונת, הציגו את התפריט והפנו את המבקרים באתר לכל מידע חשוב שיכול לעזור להם. מסעדות רבות משתמשות בכפתור בולט ׳הזמינו באינטרנט׳ בדף הבית שלהן שמפנה את האורחים לדף הזמנות מקוון, קל לתפעול.

ולבסוף, אל תתעלמו משני אלמנטים בסיסיים חשובים – הוספת תמונות עוזרת למכור מוצרים ומספקת את הקשר הוויזואלי לתפריטים שלכם; ותיאורי תפריטים מעולים, הם המפתח להשגת לקוחות חדשים.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה