דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים לחברות הייטק

בניית אתרים לחברות הייטק – כשמדובר בחברות הייטק, נראה שאין נכס שיווקי חשוב יותר מול הלקוחות, מאשר אתר האינטרנט שלהן. האתר של חברת ההייטק או של חברת התוכנה הוא למעשה הרושם הראשוני שיקבלו לקוחות פוטנציאליים מהעסק עצמו, והוא משמש כפתח הכניסה העיקרי למשפך המכירות של חברת ההייטק.

לא די בעיצוב נהדר

העניין הוא שעבור רוב חברות הטכנולוגיה, חברות התוכנה, SaaS (Software as a Service) והמותגים המצליחים ביותר, עיצוב אתר נהדר לא קורה בן לילה! חברה המציעה שירותי בניית אתרים לחברות הייטק יודעת שעבור לקוחות שכאלה צריך לקחת בחשבון את המוצר או השירות שהחברה מציעה, את הענפים אותם היא משרתים ואת הזהות של הקונים הפוטנציאליים.

בניית אתרים לחברות הייטק אמורה לכלול גם את המשאבים הנכונים. מה זה אומר?

לדוגמה, אחד המשאבים הללו הוא ׳קריאה לפעולה׳ עוצמתי שחייב להתמקד היטב בלקוחות היעד על מנת להצמיח את חברת ההייטק. בכול מקרה, אין ספק בחשיבותה הרבה של בניית אתרים לחברות הייטק שלוקחת בחשבון לא רק את חשיבות דפי המידע אלא גם את חשיבותם של ׳דפי הסיור׳, כפי שתראו בהמשך.

אז איך בדיוק יוצרים נוכחות אינטרנטית שהיא לא רק פונקציונלית ונעימה לעין, אלא כזאת שמציעה לקונים הפוטנציאליים את כל המידע שהם צריכים, ממצבת אתכם כמובילי דעה ומייצרת כמות ניכרת של לידים למכירות? כדי לגלות זאת, המשיכו לקרוא!

על חשיבותם של דפי נחיתה לחברות הייטק

כשאתם עסוקים ב-בניית אתרים לחברות הייטק, קחו בחשבון גם את התועלת הרבה שתוכלו להפיק מדפי הנחיתה, שהם דפי אינטרנט עצמאיים שתוכננו במיוחד עבור קמפיינים שיווקיים או פרסומיים.

להתייעצות עם חברת EKDesign עבור בניית אתרים חייגו עכשיו077-6203040

דפי נחיתה יכולים למנף נושאים כמו:

  • חיפוש ומודעות פרסום – כדי לבצע אופטימיזציה של המרות, יש להפנות את המבקרים לדף המתייחס למודעת הפרסום.
  • חיפוש אורגני – דפי נחיתה ממוקדים הם מרכיב מרכזי בדירוג במנועי החיפוש לפי מילות מפתח ספציפיות.
  • דפי נחיתה לקהל – הכנת דפי נחיתה עבור קהל יעד לפי שוק או תפקיד, היא אסטרטגיית מפתח להתאמה אישית של המסע השיווקי.

גם לאחר סיום בניית אתרים לחברות הייטק, המשיכו ליצור דפי נחיתה רבים המסווגים לצרכים הספציפיים של פלחי הלקוחות שלכם. אחרי הכול, הנתונים מלמדים כי חברות שהגדילו את מספר דפי הנחיתה מ-10 ל-15, חוו עלייה של 55% בלידים.

עוד שירותים שאנו מספקים

בניית אתרי wordpress כל המידע >>  | בניית אתרים לעורכי דין כל המידע >> 

על דפי סיור למוצרי SaaS או לשירותים טכניים

לא משנה איזה סוג של חברת טכנולוגית אתם, למוצר או לשירות שלכם יש כנראה שפע של תכונות, פונקציונליות ותצורות. ולא הכול אפשר להסביר במילים ובטקסט. נכון שהכתיבה מספקת למשתמשים את המידע הנכון והמדויק, אבל יש דרכים הרבה יותר טובות שבהן אנשים יכולים להכיר את המותג שלכם, ובמיוחד אותו ׳דף סיור מוצר׳!

׳דף סיור מוצר׳ מקצר את משך הזמן שלוקח ללקוחות פוטנציאליים להכיר ולהבין את מלוא הפוטנציאל של הטכנולוגיה שלכם. דף סיור זה מוצג לרוב בפורמט של גלריה (בניגוד לדפי גלילה ארוכים), ומשתמש בגרפיקה ובסרטונים כדי להעביר את המידע באופן הברור, המוחשי והמהיר ביותר.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה