דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים בבאר שבע

מפתחי אתרים חכמים תמיד מסתכלים קדימה ומחפשים אחר דרכים חדשניות שיאפשרו להם להסתגל לעולם בניית האתרים המשתנה ללא הרף.

אחרי הכול, אף אחד לא יכול היה לדמיין לפני 20 שנה איך תיראה הרשת של ימינו, גם לא המומחה לבניית אתרים בבאר שבע. אז מי יכול לנבא איך היא יראה האינטרנט בעשורים הבאים! נראה שככול שיצוצו טרנדים חדשים כך גם יגיעו הזדמנויות חדשות.

לאור זאת, כל חברה, כולל אותה חברה לבניית אתרים בבאר שבע, שמקפידה להישאר מעודכנת במגמות האחרונות בתחום פיתוח האתרים, תוכל בסופו של דבר להשיג עבודות שעדיין לא נולדו.

הנה 4 מהטרנדים הבולטים ב-2023 שכדאי לשים אליהם לב.

אפליקציות אינטרנט מתקדמות

המומחה בבניית אתרים בבאר שבע יכול להעיד מניסיונו שאתרי האינטרנט של ימינו צריכים להיות מתקדמים. אפליקציות אינטרנט פרוגרסיביות – PWA (Progressive Web Apps), הן יישומי אינטרנט שנראים ומרגישים כמו אפליקציות מקוריות לנייד, אבל ניתן לגשת אליהם גם מתוך דפדפן האינטרנט.

עוד שירותים שאנו מספקים

פרסום ממומן בגוגל על המידע >>  | קידום אורגני בגוגל >> 

בניית אתרים בבאר שבע

  • לעבוד במצב לא מקוון
  • להיות מהירים
  • ולספק למשתמשים במכשירים השונים חוויה חלקה

אתר מתקדם שכזה, מסביר המומחה לבניית אתרים בבאר שבע, יתאים לדפדפן, לגודל המסך ולמפרטי המכשירים של המשתמשים. ה-PWAs צוברים פופולריות רבה בקרב עסקים ומפתחים, פשוט בגלל שהם מציעים רבים מהיתרונות שהם מנת חלקה של כל אפליקציה מקורית לנייד, מבלי להזדקק לחנות אפליקציה נפרדת.

בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML)

בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML)  הופכות יותר ויותר פופולריות בתחום פיתוח האתרים. חברות ומפתחים רבים, כמו אותה חברה לבניית אתרים בבאר שבע, מבקשים לשלב את הטכנולוגיות הללו באתרים ובאפליקציות האינטרנט שלהם.

על ידי מינוף ה-AI וה-ML, יכולים היום עסקים לספק למשתמשים חוויות מותאמות אישית, לשפר את תהליך החיפוש ולהפוך משימות לאוטומטיות. כל אלה יכולים גם לעודד את מעורבות המשתמשים שמצדה תגדיל את ההמרות.

אפליקציות על עמוד בודד (SPA)

אפליקציית עמוד בודד – SPA (Single-Page Applications) היא אפליקציית אינטרנט הטוענת דף HTML בודד ומעדכנת את התוכן באופן דינמי, כאשר משתמשים יוצרים אינטראקציה עם האפליקציה.

ה-SPA מספקת חווית משתמש מהירה ותגובתית, ממש כמו האפליקציה המקורית לנייד. היא גם בנויה באופן שמקל מאוד על יצירת ממשקי משתמש מורכבים ואינטראקטיביים.

סטנדרטיזציה של מצב כהה

התכונה שמשנה את צבעי האתר או האפליקציה והופכת את הרקע לכהה ואת הטקסט לבהיר, נקראת ׳מצב כהה׳. מצב זה מפחית את המאמץ בעיניים, משפר את הקריאה בסביבת תאורה חלשה וחסכוני באנרגיה (המצב הכהה משתמש בפחות חשמל ומאריך את חיי הסוללה). מצב כהה יעיל במיוחד לשימוש במכשירים ניידים שיוכלו לעבוד זמן רב יותר מבלי להתחבר לחשמל.

כתוצאה מכל אלה, הסטנדרטיזציה של מצב כהה עשויה לשפר את הנאמנות ושביעות הרצון של לקוחות. רוצים להתייעץ עם שירות הלקוחות של EKDesign עבור בניית אתרים? חייגו עכשיו 077-6203040

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה