דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

איך מקדמים אתר בגוגל

איך מקדמים אתר בגוגל?

האינטרנט הינו כלי אדיר להעברת מסרים, לפרסום, לשיווק ולמכירה. הוא מגיע למקומות רבים בעולם בתפוצה רבה  מאוד. מדי שנה נוספים גולשים רבים ונהנים משירותיו. עסקים, אנשים פרטיים וגופים רבים מבקשים לנצל את יכולותיו של האינטרנט לקידום ענייניהם השונים. על מנת להצליח בכך הם חייבים להשתמש בכלים מיוחדים שמאפשרים את הקידום בצורה אופטימאלית. את הקידום מבצעים באמצעות אתר אינטרנט שנבנה בדיוק לצרכים אלו. האתר הינו, איפה, הכלי הבסיסי והגרעיני והוא חייב להיבנות בצורה התואמת את עיסוקו של בעליו. אתר מושך עין וידידותי ימשוך אליו את עינו ואת ליבו של הגולש המתעניין בתוכנו. אלא, שאתר טוב כשלעצמו אינו מספיק ויש צורך לקידומו.

הצורך בפרסום

אם נתמקד בפלח העסקים הרי שעל ליבו של הגולש מתחרים עסקים רבים באותו תחום, והמשימה הראשונה של כל עסק היא לבלוט על מתחריו. הדרך לכך באינטרנט היא ברורה וחדה. יש צורך להופיע  במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל. הדבר חשוב ביותר לעסקים קטנים בתחילת דרכם וגם לבינוניים. הפירמות הגדולות הינן חזקות מאוד, שמם הולך לפניהם, ולכן, גולשים רבים מקלידים אותם באופן אוטומטי. מומחה קידום אתרים שיודע לקדם  אתרי העסקים באמצעים שונים תוך ניצול יכולותיהם של מנועי החיפוש של גוגל. יש שתי שיטות קידום עיקריות. קידום ממומן וקידום אורגני. לשניהם יש יתרונות משל עצמם, ובמקרים רבים, ניתן לשלב ביניהם לצורך השגת המטרה.

מומחה קידום אתרים

קידום אורגני וממומן

ראשית, כל מנהל עסק חייב להגדיר היטב את תחום עיסוקו ואת ההתמחות שלו. על פי זה ובאמצעות מחקר מילות מפתח יבחרו עבורו את מילות הקידום המתאימות ביותר. לדוגמא: עסק שפועל בתחום הובלות דירות יבחר, במקרים רבים, את הביטוי "פינוי דירות".  קידום ממומן הינו קידום אתרים אשר מתבצע באמצעות הקלקת הביטוי. ככל שההקלקה רבה יותר כך יקודם האתר קדימה. החיסרון העיקרי בשיטה זו היא העלות הגבוהה, שכן הלקוח משלם עבור כל הקלקה בנפרד. קידום אורגני הינו קידום שנעשה באמצעות תוכן שמשלבים בו את מילות המפתח. מנועי החיפוש של גוגל יודעים לזהות תוכן איכותי שנכתב בצורה ברורה ומעניינת ולא מסתפקים רק  בזיהוי מילות המפתח. משום כך יש חשיבות לכתיבה איכותית.

אופטימיזציה

המאמרים יכולים להתפרסם באתר של העסק עצמו או באתרים אחרים המשיקים בתוכנם אליו, וכך, באמצעות קישורים שונים מגדילים את הסיכוי להגעה לאתר עצמו. המטרה היא כמובן לחשיפה מרבית של האתר. פעילות זאת נקראת אופטימיזציה והיא מתבצעת כל העת. היא לוקחת בחשבון את סוג התוכן והתאמתו למנועי החיפוש, את תנועת הגולשים לאתר, קישורים וכדומה. בהתאם לתוצאות המתקבלות מעת לעת. ניתן לשנות תוכן, להתאימו למציאות וכדומה. צריך לציין, כי בעידן המודרני יכולים הגולשים להיכנס במהירות ובכל עת לאינטרנט. יש בידיהם סמארטפונים ואמצעים זמינים אחרים, ולכן, כל עסק חייב להגיב במהירות לכל התפתחות.

 

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה