דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים פרדס חנה

הבסיס להצלחה בפרסום ומיתוג העסק בדיגיטל הוא ליצור תשתית מספיק איכותית שתייצג את העסק שלכם ואליה תוכלו לשלוח את הגולשים. בניית אתרים פרדס חנה הינו שירות חיוני לבעלי עסקים בעיר ובסביבה המעוניינים לקדם את מוצרי ושירותי העסק לתושבי האזור. עם הניסיון הרב שצברנו ב- EKDESIGN נדאג לבנות עבורכם אתר אינטרנט מקצועי עם חוויית משתמש ברמה הגבוה ביותר תוך התאמה אישית של העיצוב לצרכי המותג שלכם.

בניית אתרים פרדס חנה – איזה סוג אתר אתם באמת צריכים?

ישנם סוגים שונים של אתרים ולכן בשלב הראשון נצטרך לאפיין ביחד אתכם את סוג האתר המומלץ ביותר עבורכם. עבור מרבית בתי העסק אתר תדמית בלבד עשוי להספיק. הוא כולל עמודים ראשיים כמו עמוד הבית, עמוד אודות ועמוד צור קשר, לצד עמודים ראשיים המציגים את השירותים העיקריים של החברה. לאתר זה ניתן לצרף בלוג מאמרים על מנת להעלות מאמרים חדשים באופן שוטף לאתר שיעניקו ערך לגולשים שלכם ויעזרו לשמור על אתר פעיל ועדכני גם עבור צרכי הקידום שלכם במנועי החיפוש. לצד אתר תדמית קלאסי יש גם אתר חנות הנחשב לפופולרי במיוחד ומאפשר לבעל העסק לשווק את המוצרים שלו לרכישה אונליין. כל סוג אתר שתצטרכו לעסק שלכם תוכלו לבנות במערכת וורדפרס.

בניית אתר וורדפרס מקצועי לעסק שלכם

וורדפרס נחשבת למערכת ניהול התוכן המומלצת ביותר בעיני רבים בתעשייה ולא בכדי. מדובר על מערכת קוד פתוח, שבמילים פשוטות זה אומר שניתן לבצע שינויים בכל חלקי האתר: מבנה, תוכן, עיצוב ועריכת קוד האתר ללא הגבלות. באמצעות תוסף האלמנטור פרו של וורדפרס ניתן לבנות את האתר בהתאמה אישית לצרכי העסק, עד לרמת גודל הפונט, צבעי הקישורים והטקסט באתר וכמובן מבנה האתר והאלמנטים שבתוכו. כמו כן ניתן לבצע התאמה מלאה של האתר לגלישה במובייל שכן מעל חצי מהגולשים היום באינטרנט עושים זאת באמצעות המובייל. אז אם אתם מחפשים שירות בניית אתרים פרדס חנה קחו בחשבון את מערכת הוורדפרס המומלצת ביותר כיום, המועדפת ביותר על גוגל לקידום בתוצאות החיפוש וכמובן עם היכולת לשלוט בעיצוב האתר בהתאמה אישית למותג שלכם.

עוד מאמרים:

הנגשת אתרים כל המידע >> 

חנות דיגיטלית כל המידע >>

עיצוב אתר ייחודי ומיוחד – כי אין תחליף לרושם ראשוני:

כאשר גולש נכנס לאתר שלכם לראשונה יש לכם כמה שניות בלבד לספק לו רושם ראשוני מדהים עד כדי כך שהוא ירצה להמשיך לגלוש באתר שלכם, לקרוא את התכנים שלכם ולהתרשם מהעסק שלכם. כל עמוד באתר שלכם, לרבות דף הבית אליו תגיע בדרך כלל תנועת הגולשים הגדולה ביותר, חשוב יהיה לבנות בצורה מושלמת ככל האפשר. העמודים צריכים להיות מעוצבים אך גם נעימים לצפייה וקריאה, להבליט את האלמנטים החשובים בעמוד ולשלב צבעים הקשורים במותג שלכם. כאשר אתם מתכננים את האתר שלכם זכרו כי אין תחליף לרושם ראשוני.

מדוע לבנות אתר איתנו ב-EKDESIGN?

  • ניסיון – לניסיון תפקיד מכריע בכל הקשור לשיווק דיגיטלי בכלל ולבניית אתר בפרט. בניית אתרים פרדס חנה הוא אחד השירותים היותר פופולריים שלנו בEKDESIGN ואנו גאים לבנות אתרים מדהימים העוזרים לבעלי עסקים בעיר למנף את השימוש באינטרנט לצמיחת העסק שלהם.
  • זמינות – נשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך ובכל עת לכל שאלה או בקשה.
  • מעטפת מלאה – EKDESIGN מספקת מעטפת 360 מלאה לבעלי עסקים שיכולים לחסוך זמן רב ועלויות בעבודה עם חברת פרסום מקצועית אחת, החל משלב בניית האתר, דרך עיצובים ותכנים ועד לשלבי הפרסום והבאת הלקוחות לעסק.

 

רוצים לקדם את העסק שלכם בפרדס חנה? הכול מתחיל מבניית אתר מקצועי לעסק. לפרטים נוספים השאירו את פרטיכם כאן למטה או צרו עמנו קשר בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

077-6203040
053-2747860
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה