פרסום בפייסבוק

נכון להיום פסייבוק הינה הרשת החברתית הנפוצה ביותר בעולם עם כמות משתמשים של למעלה מ-750,000,000 מליון משתמשים, שמתוכם 3,500,000 משתמשים ישראלים.

מעבר לכמות המשתמשים הגדולה שיש בפייסבוק, מה שיותר מעניין את המפרסמים היא כמות הזמן שהגולשים מעבירים בפייסבוק, ודפוס השימוש של הגולשים ברשת החברתית הזאת.

למה לפרסם בפייסבוק


הפרסום בפייסבוק מציע יתרונות רבים שלא ניתן להשיג אותם באמצעים מקוונים אחרים, אפילו לא ברשתות חברתיות מתחרות.
פייסבוק הפך להיות היומן האישי של גולשים באינטרנט, ישנם דפוסי גלישה רבים שניתן לזהות בפייסבוק והמכנה המשותף של כולם הוא למעשה שיתוף המידע שגולשים חושפים בדף הפרופיל שלהם. ניתן למצוא מידע על אנשים כגון סוג מוזיקה מועדפת, מקומות עבודה, תחומי עיניין, מצב משפחתי וכו'. עצם העובדה שהמידע קיים וזמין לכול הופך את השיווק בפייסבוק לכלי פרסומי ממוקד שיכול להביא תוצאות מקסימאליות במינימום עלויות והשגת יחס ROI מהטובים שיש בתחום השיווק המקוון.

כאשר אנו יכולים לתחום את קהל היעד שלנו במערכת פרסום ולמקד את המודעות שלנו אליו, אנחנו למעשה מקבלים שליטה מלאה על מסע הפרסום שלנו ויכולים לקבל שליטה אבסולוטית על התוצאות של הקמפיין הפרסומי.

דרכי פרסום בפייסבוק


פייסבוק מציעה במכוון או לא במכוון פלטפורמה שלמה של אפשרויות פרסום כאלו שהן בחינם וכאלו שהן בתשלום, לפי בחירה שלכם.

דף מעריצים

אחד הדרכים היותר פופולאריות לפרסום מוצרים ועסקים היא על ידי יצירת דף מעריצים בפייסבוק.
דף מעריצים בפייסבוק מציע בסיס נהדר שאליו הלקוחות שלכם יוכלו להגיע לצפות בתכנים שיווקים כגון פרסומים על מבצעים, שירותים, מוצרים ועדכונים.

מעבר לכך דרך דף המעריצים שלכם תוכלו לבצע מעקב על השיווק הויראלי של הקמפיין הפרסומי שלכם ונתח נתונים כגון:
·         כמות כניסות לדף.
·         כמות שיתופים של התכנים בדף.
·         כמות הלייקים שהדף קיבל.
כיום פייסבוק מאפשרת לכם ליצור טאבים מעוצבים בדף המעריצים, ובכך תוכלו ליצור אפליקציות שיווקיות ותחרויות לאיסוף לייקים שיעזרו לכם להגיע ליותר לקוחות ויותר גולשים.

פרסום ממומן בפייסבוק

פייסבוק מציעה למפרסמים ועסקים את האפשרות להציב מודעות פרסומיות בצידי הדפים השונים, ולקבוע את דף הנחיתה שלכם בין אם הוא יהיה דף המעריצים שלכם בפייסבוק או אתר אינטרנט.

הפרסום הממומן בפייסבוק מציע יתרון משמעותי על גבי אמצעי פרסום ומערכות פרסום מתחרות בכך שהוא מאפשר לכם לבצע מיקוד מדוייק יותר עבור קהל היעד שתרצו להציג בפניו את המודעות.

היתרונות בכך הם שאתם לא מבזבזים תקציב מיותר על גולשים לא רלוונטיים ומנצלים בצורה יותר נכונה את התקציב שלכם. ובנוסף אתם מגיעים לקהל יעד ספיציפי לתחום העיסוק שלכם ובכך אתם יכולים להשיג יחס המרה והשקעה טוב יותר.

לסיכום פרסום בפייסבוק יכול לסייע לכם למתג את העסק שלכם בפניי קהל יעד רחב ורלוונטי, וכמובן הפרסום יכול להשיג עבורכם לקוחות חדשים.

דפים נוספים
דף מעריצים בפייסבוק יכול לשמש אתכם כפלטפורמת פרסום נהדרת לקהל יעד רלוונטי שלא תמיד ניתן לגשת אליו באמצעים אחרים
האתר פייסבוק מיצב את אופציית ה-''לייק'' בתור כלי מרכזי להפצת מידע ותכנים בין משתמשים. השאלה המרכזית היא איך להשיג לייקים בפייסבוק?
הכוח העולה החדש-ישן בעולם האינטרנט הוא הפייסבוק ובכלל רשתות חברתיות. שיווק ברשתות חברתיות בכלל ופייסבוק בפרט, מהווה פוטנציאל להשקעה רווחית ביותר.
לא מצאת את שחיפשת? זקוק להכוונה? צור קשר ונוביל אותך בעולם האינטרנט, התקשר 077-6203040.
אתרים לטלפונים סלולריים
הקמת ערוץ יוטיוב
דף מעריצים בפייסבוק
בניית אתרים בטכנולוגיות שונות:
ASP.Net
ASP
MSSQL
JQuery
MySQL
WordPress
PHP
Flash
HTML5
W3C
  • אי.קיי.דיזיין - בניית אתרים
  • טלפון: 077-6203040
  • פקס: 077-6203041
  • אמייל: contact@ekdesign.co.il
  • כתובת: כיאט 6 חיפה, ישראל
  •  
  • צור קשר »