לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

מיקוד האתר עבור קהל היעד שלנו

כשאנו עוסקים בקידום אתרים נראה שאנו נוטים לשכוח את קהל היעד של האתר שלנו ולהתמקד בעיקר בגוגל בתור הלקוח העיקרי שלנו. אז זה לא רע להשאיר את גוגל בראש מעינינו אבל אסור לנו לשכוח שבראש ובראשונה אנו כותבים לאנשים ולא למנועי חיפוש.

ליתר דיוק אנו לא כותבים סתם לאנשים, אלא לאנשים שהמוצר שלנו יכול לעניין אותם, שמחפשים מידע שקיים אצלנו באתר. הסוד הוא לדעת למקד את האתר שלנו בדיוק לאותו מידע שהגולשים מחפשים, לא סתם גולשים אלא רק כאלה שעשויים להיות לקוחות שלנו. על מנת לעשות זאת אנחנו צריכים לעזור להם ולמנועי החיפוש שהדבר – בין אם זה מוצר או מידע – אותו הם מחפשים נמצא אצלנו באתר.

על מנת לבנות אתר רלוונטי, הן לגולשים והן למנועי החיפוש, עלינו לדעת בדיוק מי הוא הקהל אליו אנו כותבים. הפעולות הראשונות על מנת להבין את אופי הקהל שלנו הן פשוטות ביותר, כל מה שנזדקק הוא לבקר באתרי אינטרנט רלוונטיים, רשתות חברתיות ופורומים על מנת להבין על מה קהל היעד שלנו מדבר ואילו נושאים מעניינים אותו.

מיקוד האתר עבור קהל היעד שלנו

סקר שוק לבחירת קהל יעד לאתר אינטרנט

פעולה שניה שנרצה לבצע היא סקר שוק עבור המוצרים או השירותים שאנו מציעים ללקוחות שלנו ומהם המוצרים הנמכרים ביותר שאנו רוצים לשווק באתר. ברגע שנדע מהם המוצרים בנמכרים ביותר נוכל להתחיל לכתובת עליהם תיאור, ביקורות, מדריכי הפעלה וכו’.

השלב הבא , היותר מדעי, הוא לקחת מילים נפוצות שמשמשות את קהל היעד הזה ולהבין אילו מילים בדיוק הוא מחפש, באיזה תדירות ובאיזה נפח. המילים הללו שנחליט לאחר המחקר כי הן המילים הרלוונטיות לאתר שלנו יצטרכו להיות שזורות, באופן טבעי ולא מלאכותי, בעמודים שאנחנו חפצים בקיומם. מקום טוב להתחיל מחקר כזה יהיה כלי מילות המפתח של גוגל שנותן לנו נתונים מפורטים למדי על נפחי החיפוש של מילה מסוימת, רמת תחרות הפרסון הממומן עליה, באופן הממוקד לפי אזורים גאוגרפים.

 

077-6203040
052-3459996
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות