קידום ממומן בגוגל

מבלי שכולנו נהיה מודעים לכך, עולם הפרסום משתנה מקצה לקצה. במהותו, פרסום נועד להגיע ללקוח דרך אמצעי התקשורת הפופולאריים, כך שבבסיס תוכל להגיע לכמה שיותר אנשים ועם אפשר, אז גם לכמה שיותר זמן. פרסומות ברדיו ובטלוויזיה עולות הון-תועפות ומי בכלל קורא היום עיתונים? כולם נמצאים היום באינטרנט ובכדי למצוא משהו הם לא פונים למודעות בעיתון, הם משתמשים במנועי חיפוש. מנוע החיפוש הפופולארי ביותר לשימוש כיום הוא גוגל. מלבד אספקת שירותי חיפוש, גוגל מציע לכם גם פונקציות ושימושיות שונות כגון דואר אלקטרוני. כך שיוצא שאנו מבלים יותר ויותר מזמננו בגוגל.

קידום ממומן בגוגל
 


כשאדם מחפש אחר דבר כלשהו הוא פונה בראש ובראשונה לעזרתו של מנוע החיפוש גוגל. במידה ואתם מעוניינים למכור מוצר/שירות כלשהו, המטרה המרכזית שלכם היא להגיע למודעות של קהל היעד שלכם. כל לקוח שביצע חיפוש באמצעות גוגל ולא הגיע למוצר/שירות שלכם, הוא לקוח פוטנציאלי שאיבדתם.
למה זה קורה? מדוע שיהיה מצב אשר בו אתם מספקים מוצר/שירות מסוים והלקוחות כלל אינם מודעים לו?

כשגוגל מציג בפני הגולש את תוצאות החיפוש, הוא מדרג אותן לפי קריטריונים שונים. הקריטריונים הללו הינם רבים ומבוססים בעיקר על תוכן רלוונטי לגולש ועוד כהנה וכהנה מאפיינים אחרים שלפי גוגל הופכים את האתר לרלוונטי עבור הגולשים. שיפור המאפיינים הללו באתר שלכם מכונה – 'קידום אורגני' והוא מהווה עולם שלם בפני עצמו.

גוגל מודע לאינטרס של עסקים לקדם את עצמם במנוע החיפוש שלו ומציע להם אפשרות לקידום ממומן מטעמו. אתר שמשלם לגוגל עבור קידום ממומן מבטיח לעצמו כי לפחות לזמן מסוים האתר שלו יוצג בראש תוצאות החיפוש בצורה מודגשת.

קידום ממומן בגוגל – התנאים להצלחה
 


קידום ממומן בגוגל אינו עובד לפי שיטת 'שגר ושכח'. בכדי להרים קמפיין קידום ממומן מוצלח בגוגל יש לעמוד במספר תנאים.
התנאי הראשון נוגע לשאלת החשיפה. אתם יכולים לשלם לגוגל על-פי הקלקות, השארת פרטים של לקוחות באתר, או של רכישה. המחיר משתנה בהתאם. ברגע שנגמר התקציב היומי, המודעה יורדת. לכן, יש לתכנן מראש את התקציב כך שיתאים למטרותיכם בצורה המשתלמת ביותר.

התנאי השני נוגע לבניית מודעת הפרסום עצמה. כמו בקידום אורגני, גם קידום ממומן מוצלח דורש עמידה במספר תנאים כגון שימוש במילות מפתח רלוונטיות ושפה ברורה. גוגל מתגמל מודעות פרסום ממומן שכאלו בחשיפה טובה יותר.

התנאי השלישי נוגע לעמוד הנחיתה של הלקוחות לאחר ההקלקה על מודעת הפרסום. דף נחיתה צריך להיות בנוי בצורה מסוימת אשר תמשוך את הלקוח להשאיר את פרטיו. אסור לבלבל אותו או להעמיס עליו פרטים מיותרים.

מניסיוננו, קמפיין קידום ממומן בגוגל אשר נעשה כהלכה מוביל לחשיפה מתמשכת לעסק שלכם ובאופן בלתי נמנע גם לרווחים גבוהים.
לא מצאת את שחיפשת? זקוק להכוונה? צור קשר ונוביל אותך בעולם האינטרנט, התקשר 077-6203040.
אתרים לטלפונים סלולריים
הקמת ערוץ יוטיוב
דף מעריצים בפייסבוק
בניית אתרים בטכנולוגיות שונות:
ASP.Net
ASP
MSSQL
JQuery
MySQL
WordPress
PHP
Flash
HTML5
W3C
  • אי.קיי.דיזיין - בניית אתרים
  • טלפון: 077-6203040
  • פקס: 077-6203041
  • אמייל: contact@ekdesign.co.il
  • כתובת: כיאט 6 חיפה, ישראל
  •  
  • צור קשר »