לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

עזרה ראשונה ללקוח אשר טוען כי האתר לא נראה טוב אצלו בדפדפן

לאחר שבוצע עיצוב האתר, נבנה והועלה לאוויר צצות בעיות רבות בשל אי תאימות לדפדפן, למסך ועוד. רבים מהחברות לעיצוב אתרים מקבלות פניות בנדון כאשר משהו “לא בסדר” עם האתר. לקוחות רבים לא מתמצאים במערכות הפעלה וגם לא באינטרנט. אין להם מושגים מה זה עוגיות, רזולוציה, ג’אווה סקריפט וכדומה. זה בסדר, הם לא אמורים לדעת.

לעיתים משהו משתבש והעיצוב לא נראה כפי שאמור להראות, ולעיתים זה קורה בשל אי תאימות כלשהי, לאו דווקא אי תאימות לדפדפן שהלקוח עובד איתו. נכון, פעמים רבות זהו הדפדפן שאינו מציג את האתר כראוי ויש לבצע תאימות לדפדפן.

הנה כלי און ליין נפלא שנותן פרמטרים מיידים על הסביבה שהלקוח גולש בה, ובכך תקבלו עזרה ראשונה מיידית שתתן לכם אינפורמציה כגון:

  • מערכת הפעלה של הלקוח
  • דפדפן שהלקוח גולש איתו
  • הרזולוציה של דפדפן הלקוח
  • כתובת IP
  • האם ג’אווה סקריפט בדפדפן עובד / לא עובד
  • האם הדפדפן שומר / לא שומר עוגיות
  • רזולוציית המסך של הלקוח
  • עומק הצבע של מערכת ההפעלה בשימוש הלקוח
  • גרסת הפלאש בשימוש

עזרה ראשונה ללקוח

איך ניתן לצפות בנתונים אלו?

ישנן שתי דרכים שניתן לקבל נתונים אלו על הלקוח:

  • לבקש ממנו לגלוש לאתר www.supportdetails.com ובכניסה לאתר האפליקציה תציג מיידית את כל הנתונים שמפורטים למעלה.
  • שליחת מייל באמצעות האתר www.supportdetails.com אליכם. באופן זה תקבלו מייל עם כל הנתונים.

את הנתונים ניתן להציג בקובץ PDF או אקסל אם זה באתר או במייל שתקבלו מהלקוח.

טלפון 077-6203040
נייד 052-3459996
פקס 077-6203041