דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

כיצד עיצוב אתר משפיע על המכירות?

ישנן דרכים רבות לשיווק וירטואלי של המוצרים והשירותים של העסק שלנו; הן נעות משיווק 'מפה לאוזן' בדואר באלקטרוני ועד לסרטוני תדמית מקצועיים שמשודרים באתרי המדיה השונים. עם זאת, אתר הבית של החברה שלנו הינו עדיין המקום החשוב ביותר מבחינת קידום המכירות שלנו. בהמשך לכך, אחד המרכיבים החשובים ביותר באתר שלנו הינו מרכיב העיצוב. בניגוד למה שנהוג לעיתים לחשוב – בתחום האינטרנט – צריך להסתכל בקנקן בכדי לדעת מה נמצא בתוכו. מדוע זה כך? מה מיוחד במכירות באינטרנט שהופך את המרכיב החיצוני לחשוב כל-כך?

מכירות באינטרנט

דמיינו לעצמכם שאתם נמצאים באחת ממדינות המזרח התיכון ובפניכם שוק אינסופי של דוכנים שונים שמוכרים הכול, החל ממוצרים בסיסיים, כלה בשירותים מכל מיני סוגים ועד למוצרי נישה שלא חלמתם שבכלל קיימים שלא לדבר על-כך שקיימת אפשרות לרכוש אותם. מבחינה מציאותית, מדובר בשוק דמיוני, אין מדינה שמציעה שוק פתוח שכזה. עם זאת, האינטרנט והאתרים המסחריים השונים בו, מציע בדיוק את שתיארנו ואף יותר מכך.

בתור לקוח זה נשמע כחלום שהתגשם, אך מה נראה אם נשנה את נקודת המבט שלנו לזו של הסוחר? אם במרכז מסחרי בעיירה נידחת מתקיימת תחרות בין סוחרים, אז מה מתקיים בשוק אינסופי שכזה?

מה שמתקיים הוא תחרות עצומה בין הסוחרים השונים, וכמו שכמו כל בעל דוכן מצליח יודע – מה שתופס את הלקוחות ומושך אותם לדוכן שלך הוא בראש ובראשונה – המרכיב החיצוני והגלוי לעין של העסק.

השפעת עיצוב אתר על מכירות

עיצוב אתרים מסחריים

אין להבין מכך שהסגנון הדרוש לעיצוב האתר הינו בהכרח צעקני וססגוני, לא ולא; ה עיצוב הדרוש הינו זה המתאים ביותר לקהל הלקוחות שאנו מנסים למשוך לאתר שלנו.

גולשי אינטרנט מזפזפים בין אתרים יותר מהר משהם מחליפים ערוצים בטלוויזיה. לכל אתר יש פחות ממספר שניות להוכיח עצמו בעיני הגולש. השניות הללו הן קריטיות ובהן ייקבע אם הגולש יישאר לקרוא את התכנים עצמם או ש-'צילום' הבזק שערך לאתר שלנו הספיק עבורו בכדי להחליט שעדיף שיחפש להשקיע את כספו במקום אחר. לכן, עיצובו של האתר משפיע על המכירות כבר ברמה הראשונית ביותר בה הגולש שוקל אם להישאר או לעבור למקום אחר.

בהמשך לכך, חשוב מאוד כי עיצובו של האתר יאפשר גלישה נוחה ומעניינת. חשוב כי הגולש לא יותקף בתכנים רבים שמפוזרים בממשקים לא ברורים. בנוסף לכך, חשוב שהתכנים השונים בנוגע למוצרים והשירותים שלנו יוצגו באופן מעניין ומושך, כך שאפילו אם הגולש לא בטוח בנוגע לרכישת מוצרים בתנאים שלנו, עדיין ייהנה הוא משהותו באתר, מה שאולי יוביל בהמשך לרכישה.

עיצוב אתרים משפיע על המכירות בשלושה שלבים חשובים – ההיכרות, השיטוט ובסופו של דבר ההחלטה בין אם לרכוש או לא.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה