דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

פרסום אפליקציות

שוק האפליקציות לסלולריים ומכשירים ניידים כיום הוא תחרותי מתמיד, עם מעל 500,000 אפליקציות למכשירי אנדרואיד ו WINDOWS 8, ומעל ל 300,000 אפליקציות ל מכשירים אייפון; מפתחי אפליקציות מתקשים לפרסם את האפליקציות שלהם ולרוב משתמשים לא מודעים כלל לקיומם של אפליקציות רבות.

פרסום של אפליקציות

חברתנו מציעה מגוון רחב של פרסום אפליקציות הכולל פתרונות פרסום מותאמים למשתמשים במכשירים ניידים. פתרונות הפרסום שלנו מתאימים לכל סוגי האפליציות ומייצרים עבורכם את החשיפה שאתם צריכים בכדי להגיע למשתמשי קצה.

על מנת לעזור לכם להתחיל, גיבשנו עבורכם מספר טיפים ועצות שיעזרו לכם להתחיל את תהליך החדירה לשוק האפליקציות.

פרסום אפליקציות

טיפים ועצות לפרסום אפליקציות

פרסום אפליקציות – OFF APPS MARKET

פרסום זה מתייחס לחשיפה ברשת האינטרנט ומחוץ לרשת האינטרנט על מנת לעורר מודעות של הציבור לקיומה של האפליקציה והיתרונות שהיא מציעה למשתמשים.

אפיקי הפרסום יכולים להיות חסויות וגימיקים שמחוליקים באזורים מסויימים הכוללים קוד QR להורדה ישירה של האפליקציה למכשיר הסלולר.

שיטת פרסום נוספת ומומלצת היא פרסום אפליקציה אונליין שלמעשה מושך את הגולש לאזור שבו הוא יכול להוריד את האפליקציה ישירות למכשיר הסלולר שלו ולהתחיל להשתמש בה מיידית.

התפוצה של סוג פרסום באינטרנט יכולה להגיע לאזורים גלובליים לפי דרישת המפרסם בעלויות נמוכות ובשליטה מלאה על כמות החשיפה שהפרסום שלו יקבל, ולכן סוג פרסום זה הוא יותר אפקטיבי מאשר אפיקי פרסום לא מקוונים.

פרסום אפליקציה – ON APPS MARKET

פרסם זה מתייחס לפרסום האפליקציה בתוך חנות האפליקציות המקוונת של אנדרואיד או אפל.

אחת הדרכים לקבל חשיפה עבור האפליקציה שלכם היא דרך ביקורות משתמשים, לחנויות האפליקציות ישנו אלגוריתם הבוחר אילו אפליקציות יוצגו לכם כאשר אתם מחפשם נושא מסויים באתר, הפרמטרים העיקריים להשגת יתרון במיקום האפליקציה שלכם הם:

  • כמות הורדות
  • כמות משתמשים פעילים
  • כמות מחיקות של האפליקציה
  • דירוג משתמשים וכמות ביקורות.

אחת השיטות לקבל ביקורות משתמשים, היא להעלות מסך קופץ יעודי להשארת דירוג בסיום השימוש בשירות.

כמו בכל אפיק פרסום מקוון ההמלצה שלנו היא למקד את הגולש הדף הביקורת ולא לתת לו יותר מידי אופציות לביצוע פעולות אחרות.

שיטה נוספת לקבל ביקורות היא נתינת הרשאה נוספת, מתנות ובונוסים לכל משתמש שדירג את האפליקציה שלכם והשאיר ביקורת חיובית, שיטה זאת הוכיחה את עצמה כשיטה היעילה ביותר שגוררת כמות עצומה של ביקורות חיוביות ודירוג 5 כוכבים.

מעוניינים בבניית אפליקציה לעסק שלכם? AppeXpress בניית אפליקציות מבית EKDesign לשירותכם.

בסופו של יום אם פיתחתם אפליקציה איכותית ומועילה ותשקיעו בפרסום נכון, תוכלו להשיג מיליוני משתמשים ברחבי העולם לגדול לעסק מניב רווחים.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה