דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

עיצוב אתרים למטרת קידום

אתר חדש שעולה היום לרשת האינטרנט נכנס למקום עמוס לעייפה באתרים אחרים, חלקם טובים יותר וחלקם פחות. עם זאת, לא משנה כל-כך מה היא איכותו של האתר, כל עוד מנוע החיפוש בו משתמשים הגולשים לא מקטלג אותו כאתר איכותי, הוא לא יזכה לתפוצה איכותית.

קידום אתרים אורגני בגוגל

היום, רוב מוחלט של גולשי האינטרנט נשען על עזרתם של מנועי החיפוש לצורך מציאת מבוקשם. מנועי האינטרנט מדרגים את תוצאות החיפוש הרלוונטיות לפי קריטריונים מסוימים שמטרתם הינה לספק לגולשים את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבורם. מנועי החיפוש סורקים את מאגר האתרים הקיימים באופן מתמיד לצורך הרחבת טווח החיפוש שלהם ומיקודו.

קידום אתרים מתחלק לשני סוגים מרכזיים, הסוג בו נתמקד אנו נקרא קידום אורגני. המטרה הינה לדאוג לכך שהאתר שלנו יעמוד באופן פרטני בקריטריונים השונים של מנועי החיפוש המתקדמים והפופולאריים בעולם ובעיקר בארץ בה אנו מתכוונים לפעול.

בעבור אתרים עסקיים מדובר בתחום שאין להתעלם ממנו, מיקום האתר במנועי החיפוש שווה, פשוטו כמשמעו, רווחים.

עיצוב אתרים למטרת קידום

בניית אתרים

לפני שלב העיצוב יש להתייחס לשלב הבנייה של האתר. בשלב זה מתמקדים במערכות השונות ובממשקי האתר. בניית אתרים בדגש על קידום מאופיינת בהעלאת מערכות שונות שרלוונטיות לאתר שלנו, החלטות בנוגע לחלוקת המידע המתקיימת בתוך האתר ועוד החלטות רבות.

מומחי קידום אתרים יכולים לסייע לבוני האתרים להוציא לפועל את פעולת הבנייה כך שתקיים התאמה טובה עם הקריטריונים השונים של מנועי החיפוש.

עיצוב אתרים

בניית האתר מתייחסת לשימושיות שלו ויש הטוענים כי היא חשובה יותר מהעיצוב. עם זאת, אין לשכוח לעולם כי המטרה שלנו הינה לבנות אתר נוח לשימוש בעבור הגולשים, הדרך הנכונה ביותר לבצע זאת הינה באמצעות עיצוב איכותי המעוצב על ידי מעצב גרפי מומחה לעיצוב אתרים.

עם זאת, לא מספיק כאמור שהעיצוב יהיה איכותי ונוח בעיניי הגולשים, אלא שגם חשוב שהוא יעמוד בקריטריונים רלוונטיים למנועי חיפוש. במקרה הזה, אחד הקריטריונים החשובים קשור באופן ישיר לנוחות הגלישה באתר. טווח הקשב של גולשים ברשת האינטרנט הינו כמספר שניות בלבד במקרה הטוב ביותר. עם מנוע החיפוש עולה על כך שגולשים נכנסים לאתר ויוצאים ממנו מיד מכיוון שאינם מוצאים את ידיהם ורגליהם, אזי ידרג את האתר באופן ביקורתי יותר. לעומת זאת, במידה והעיצוב יצליח למשוך את הגולשים שנכנסו להישאר, אזי יזכה האתר לדירוג גבוה יותר.

עיצוב אתרים למטרת קידום הוא בעולם ומלואו והמקצוענים האמיתיים יכולים לשפר את הדירוג של האתר שלכם באופן משמעותי ביותר.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה