דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרי רשתות חברתיות

האינטרנט הצליח להכניס לשפת היום יום של חיינו לא מעט מושגים חדשים כמו בלוג, רשת חברתית, חנות וירטואלית ועוד. האינטרנט גם הצליח להחדיר לחיינו הרגלי חיים שלא היו קיימים בעבר, היום כל אחד פותח בלוג באינטרנט ולכל אחד יש פרופיל ברשת חברתית כלשהי. כפועל יוצא תחום בניית אתרים התפתח, והפך מגוון מאוד בשנים האחרונות, הרשתות החברתיות הם הטרנד הלוהט העכשווי של האינטרנט ובניית אתרים המיועדים להיות רשתות חברתיות נדרשת ויש לה ביקוש רב.

כאשר יש לכם רשת חברתית אתם שולטים במידע והרבה ממנו. את המידע הזה צריך להיות מסוגלים לנהל בצורה נכונה דרך מערכת ניהול ייעודית שתהפוך את המשימה הזאת לפשוטה. עם אתם מחפשים להכנס לעולם ה WEB 2.0 ואפילו לעולם ה WEB 3.0, אנו נסייע לכם להגיע לשם וצורה הטובה ביותר.

בניית אתרים המיועדים להיות רשתות חברתיות דורשת התמחות ספציפית בתחום המורכב של פיתוח ובניית אתרי רשתות חברתיות. זאת משום שברשת חברתית יש גם את האספקט האישי של כל אחד מהחברים ברשת, ויש בה גם את האספקט השיתופי שמשותף לכל חבריה ברמה כזו שהאתר יכול לספק חיי חברה מלאים לכל חבר בו.

בניית אתרי רשתות חברתיות

מה זה בכלל רשתות חברתיות

רשתות חברתיות הן האמצעי הווירטואלי שבעזרתו ניתן להשיג רישות חברתי, אתרי רשתות חברתיות ממוקדים פעמים רבות בנישה ספציפית שמחברת בין כל חברי הרשת. יש רשת חברתית עסקית, ויש רשת חברתית לארגונים ומוסדות ויש רשת חברתית גילאית. הרשת החברתית אינה זקוקה לתוכן מגורם חיצוני, מי שיוצק תוכן לרשת החברתית הם חברי הרשת עצמם.

בניית אתרי רשתות חברתיות – מאפיינים

לבניית אתרים של רשתות חברתיות יש מספר מאפיינים פחות או יותר קבועים. בעת בניית אתר של רשת חברתית יש צורך ליצור לכל משתמש אפשרות של ניהול התוכן האישי שלו הכולל פרופיל אישי, תמונות ותכנים שונים, שליחת מיילים, כתיבת בלוג, ניהול צ'אטים עם חברי הרשת ועוד. בנוסף לכך בכל רשת חברתית יש תוכן משותף שכולל את דף הבית כמו גם כתבות ומאמרים שקשורים לנישה שבה מתמקדת הרשת החברתית. בתהליך של בניית אתר שמיועד להיות רשת חברתית יש להקפיד על יצירת ממשק נוח למשתמש, ממשק שיאפשר לגולש לבצע מגוון רחב של פעולות שונות במהירות ובקלות.

היתרונות של רשת חברתית

  1. בניית אתר שמיועד להיות רשת חברתית היא מהלך שיש לו פוטנציאל כלכלי גדול ויש בו יתרונות לא מעטים:
    אתר שהוא רשת חברתית מקדם את עצמו ומשווק את עצמו, לאחר שיש בו תעבורה יפה, אין כמעט צורך להשקיע בקידום האתר משום שהתוכן אותו מספקים הגולשים מקדם את האתר באופן שוטף.
  2. לרשת חברתית יש עוצמה חברתית והיא מאפשרת לנו לנווט את עצמנו בעולם החברתי וליצור קשרים חברתיים שלא היינו מסוגלים ליצור אותם ללא הרשת החברתית. אתר של רשת חברתית יכול לעזור לנו למצוא עבודה, למצוא בת זוג או בן זוג, למצוא שותפים לתחביב שלנו, למצוא לקוחות ועוד.
  3. בניית אתר המיועד להיות רשת חברתית מבטיחה לנו תעבורת גולשים גבוהה משום שהאתר מתפקד כרשת המחברת בין אנשים רבים ממקומות שונים, הפוטנציאל לתעבורה ביחס לאתרים מסוג אחר, עצום.
  4. רשת חברתית היא אתר שמורכב כולו מקהל יעד ממוקד. בניית אתר של רשת חברתית אפקטיבית ומעניינת תאפשר לנו ליהנות מתעבורת גולשים גבוהה שיכולה להפוך את האתר לאטרקטיבי עבור מפרסמים העוסקים בתחום שבו מתמקד האתר.
077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה