דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים לרואי חשבון

אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי מדהים אשר מציע לכל עסק באשר הוא לפרסם את עצמו בזמינות מלאה ובמיקוד מדוייק ללקוחות פוטנציאליים וללקוחות קיימים אשר מחפשים מידע עליכם.

אחד התחומים המבוקשים של נותני שירות אשר גולשים מחפשים לרוב ברשת באינטרנט הם משרדי רואי חשבון אשר מציעים יעוץ פיננסי לפרטים ועסקים כולל הנפקת חשבוניות ניהול ספרי חשבונות, חישוב משכורות ועוד.

בניית אתר עבור רואה חשבון

בניית אתר לרואה חשבון למעשה יהיה הפנים של המשרד שלכם באינטרנט ויהיה קיוסק מידע עדכני ודינאמי אודות שירותי המשרד הקיימים והחדשים.

למעשה מדובר באתר תדמיתי לעסק הכולל עיצוב מותאם אישית לפי אופי המשרד ואלמנטים אשר יהפכו את האתר שלכם לידידותי לגולשים ובכך האתר יהיה מקור פעילות לגיוס לקוחות חדשים.

עיצוב ובניית אתרים לרואי חשבון

עיצוב אתר לרואי חשבון נעשה מתוך מחשבה שעל האתר לייצג בצורה המקצועית ביותר את המשרד שלך ולכן, מחלקת העיצוב הגרפי שלנו ישמחו להפגש איתך ולתאם את העיצוב של האתר כולל בחירת צבעים, בחירת תמונות ובחירת המודולים שהיו באתר.

בשלב העיצוב נוכל לקבוע אילו מודולים תרצה להוסיף לאתר שלך כגון טופס יצירת קשר דינאמי מערכת דיוור ורישום לרשימת תפוצה, סרגל שירותי המשרד ודף פרופיל אישי לרואי החשבון העובדים במשרדך.

תהליך העיצוב יעשה בתיאום מלא איתך והוא יהיה אישי, מקורי ומותאם באופן מלא לאופי המשרד שלך על מנת ליצור התאמה מלאה בין האתר למשרד.

בניית אתרים לרואי חשבון - EKDesign

קידום אתר רואה חשבון

קידום אתר רואה חשבון בגוגל הינו חלק חשוב מהדרך שלך לגיוס לקוחות חדשים, כל האתרים שאנו בונים מותאים להנחיות האיכות של מנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל על מנת שיהיה לך קל ונוח לקדם את האתר. האתר עצמו כולל מערכת תוכן ידידותית ונוחה לשימוש לצורך עידכון תכנים קיימים והוספת תכנים חדשים.

מערכת הניהול מאפשרת לכם ליצור קטגוריות חדשות, מאמרים נוספים, העלאת תמונות, סרטונים ומסמכי PDF ו WORD ובכך ניהול האתר שלכם יכול להיות עצמאי לחלוטין ללא צורך בסיוע מקצועי. כל דפי האתר ניתנים לעריכה טקסטואלית ובתוך ניהול כל עמוד תוכלו להזין בעצמם תגיות META הנחוצות לקידום אורגני במנועי החיפוש.

במידה ותרצו שירות קידום אתרים מקצועי, חברת EKDESIGN תשמח לעמוד לשירותך גם בתחום הפרסום לקדם את האתר שלך במילות חיפוש מובילות בתחום בראיית החשבון בישראל ובחו"ל על ידי ביצוע פעולות הכוללת פרסום האתר, ביצוע אופטמיזציה לדפי האתר הושנים וכתיבת מאמרי תוכן מקצועיים ורלוונטים, תהליך הקידום האורגני גם כולל ניטור מלא של ביצועי האתר ושיפור מתאים של קוד האתר ומבנה האתר על מנת לשפר את נתוני הגלישה.

מעוניינים לבנות אתר למשרד רואי חשבון ? צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה