דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

טיפים לבניית אתר אינטרנט

אתר אינטרנט הוא למעשה תוכנה מבוססת WEB שכל ייעודה הוא הגעת תכנים וביצוע פעולות מול לקוחות, גולשים, עובדים או שימוש מסחרי לניהול סחורה מלאי ומוצרים.

לרוב אתרי אינטרנט נבנים לשימוש מסחרי ציבורי ומציעים תוכן ייחודי לקהל היעד של בעל האתר.

עם התקדמות הטכנולוגיה בניית אתרי אינטרנט הפכה לחלק אינטגרלי בכל עסק חדש ממגוון סיבות כגון חיסכון בעלויות פרסום הגעה לקהל ייעד רחב וזמינות מלאה בכל ימות השנה, ולכן במהלך השנים נוצרה תחרות טיבעית בין בעלי עסקים גם ברשת האינטרנט. נראה כי עסק שמציע אתר איכותי יותר אשר משרת את קהל הגולשים בצורה טובה יותר מקבל לרוב יותר עבודה וקהל לקוחות רחב יותר.

כל בעל אתר אינטרנט חייב לשאול את עצמו את 5 השאלות הבאות:

  1. האם הגולשים אשר מגיעים אל האתר שלך מקבלים את השירות הטוב ביותר ?
  2. האם הגולשים יזכרו את העסק שלך כאשר הם ירצו את השירות שלך ?
  3. האם לגולשים יש סיבה לחזור אל האתר שלך בעתיד ?
  4. האם הגולשים יכולים ליצור איתך קשר בקלות באמצעות אתר האינטרנט שלך ?
  5. האם אתה מנצל בצורה נכונה את היכולת של אתר האינטרנט שלך ?

גם אם ענית על כל התשובות בחיוב תמיד יש מקום לשיפור השירות המקוון שלך על ידי שיפור חווית הגלישה באתר.

טיפים לבניית אתר

בניית אתר אינטרנט מוצלח

בניית אתר אינטרנט מוצלח כולל מספר אלמנטים בסיסיים אשר למעשה משקפים נגזרת של עקרונות השיווק הבסיסיים לעסקים רק בהתאמה לשירות המקוון.

מיתוג – מדוע השירות שלכם שונה בצורה טובה משאר האתרים המתחרים?

הדבר הראשון שגולש צריך לדעת כאשר הוא מגיע אל האתר שלכם הוא היכולת להבין כי הוא הגיע אל המקום הנכון. במידה ואתם עסק מוכר שהוא חיפש, לוגו ברור בראש הדף או סימני מחסר ומיתוג יעזרו לגולש לרכוש אמינות כלפי האתר שלכם באופן מיידי.

במידה והגיע אל האתר שלכם גולש אשר אינו מכיר את העסק שלכם ופוגש את החברה שלכם לראשונה, סלוגן מקצועי ולוגו איכותי יעזרו לגולש להבין כי האתר אכן יכול לשרת את המטרות שלו ולענות על הדרישות שלו לקבלת שירות.

חשוב לקפיד על פרסום מבצעים אמנת שירות/התחייבות לשירות על מנת לייצר יתרון על גבי המתחרים שלכם ולהעניק לגולש סיבה טובה לחפש מוצרים ושירותים אצלכם.

ניווט באתר אינטרנט – עזרו לגולשים להגיע לדפי מידע אשר רלוונטים אליהם בקלות ובמהירות

מהרגע שבו גולש נכנס אל האתר שלכם אתם במרוץ נגד השעון, כאשר השעון מסמל את רמת הסובלנות של הגולש ביחס ישיר לחיפוש המידע באתר שלכם או נוחות השימוש באתר ביחס לתוכן המוצע בין אם מדובר על מוצרים, מידע עיסקי או שירותים.

כאשר גולש מצליח למצוא באופן אינטואטיבי ומהיר את התוכן הרלוונטי אליו, הוא יבלה זמן ארוך יותר באתר יעבור בין דפים שונים באתר וירכוש מידע יקר ערך אודות העסק שלכם ולבסוף יבצע פעולה חיובית באתר כגון רכישה או השארת פרטים ליצירת קשר.

גולש אשר לא יצליח להגיע אל התוכן הרלוונטי אליו לא ישאר באתר ויעבור אל המתחרה שלך.

המטרה העיקרית שלכם בבניית הדפים באתר היא לרכוש את היכולת להשאיר את הגולש באתר שלכם זמן רב ככל שניתן ויצירת מסלול גלישה בין עמודי רלוונטים בקלות.

על מנת ליצור עמוד נחיתה איכותי אשר יהיה רלוונטי עבור הגולשים שלכם וישרת אותם בצורה מהירה ונוחה, ניתן לקראו עוד במאמר "בניית עמוד נחיתה".

יצירת קשר – הלקוחות שלכם צריכים להיות מסוגלים ליצור איתכם קשר בכל רגע

לקוח לא צריך לחפש את עמו צור קשר ספציפי באתר בכדי ליצור איתכם קשר או לבצע פעולה באתר, אלה דרכי יצירת הקשר או אופציות ביצוע פעולת המרה צריכות להיות זמינות לרוחב כל האתר.

המלצות להצבת מודולים ליצירת קשר וביצוע המרות באתר:

הצבת מספר הטלפון בראש כל העמודים.

טופס יצירת קשר מקוצר בכל הדפים.

כתובת המשרד בתחתית הדפים במידה ואתם מקבלים קהל.

פרסום טלפונים, כתובות אי מייל, פקסים וכתובת דואר.

כפתור הרשמה מהירה לאתר במידה ויש לכם איזור אישי ללקוחות.

כאשר אתם חוסכים לגולש זמן בביצוע פעילות התקשרות מולכם אתם מניעים אותו לבצע פעולה חיובית מתקדמת על פני גלישה נוספת באתר.

שיתוף אתרים בעידן ה WEB 2.0

רשתות חברתיות עדכוני RSS ורשימות תפוצה הם דרכים נהדרות להפיץ את האתר שלכם לגולשים נוספים ולקוחות פוטנציאליים ללא מאמץ מיוחד.

הקפידו להקים נוכחות רלוונטית ועדכנית ברשות חברתיות מובילות ולעדכן בהן תכנים רלוונטים אשר מקשרים אל האתר שלכם כגון מבצעים שירותים נוספים רשימת לקוחות ומידע רלוונטי, בנוסף חברו את האתר שלכם לרשות החברתיות כך שגולשים יוכלו לשתף מידע מהאתר שלכם אל החברים שלהם.

פעולות מומלצות לפרסום האתר ברשתות חברתיות:

הקמת דף עיסקי בפייסבוק ושיוכו לאתר האינטרנט.

הקמת דף עיסקי בגוגל + ושיוכו אל האתר שלכם.

פרסום ציוצים בטוויטר.

בניית רשימת תפוצה לפרסום מבצעים שירותים ותכנים.

פרסום תכנים על ידי הפצה באמצעות RSS.

בעל אתר אשר יטמיע את ההמלצות במאמר זה באתר האינטרנט שלו יוכל לזכות בפלטפורמה מקצועית אשר תסייע לו להגדיל את העסק שלו ולנהל בצורה טובה יותר את קהל הלקוחות שלו.

חברת בניית האתרים EKDESIGN מיישמת את הנקודות החשובות במאמר זה בכל פרוייקט בניית אתרים שאנו מבצעים עבור לקוחותינו בכל תחום עיסוק.

נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה