הנחיות חדשות בגוגל עבור פרסום תכנים באתרי מאמרים

פורסם ב-1 באוגוסט 2013 מאת:

בעלי אתרים רבים נוהגים להשקיע בתוכן איכותי אך לא יודעים איך למשוך גולשים אל האתר שלהם כדי שהם יצפו בתוכן. ולכן קמו להם אתרי מאמרים שונים המציעים לכם פלטפורמה לפרסם את התוכן השיווקי שלכם באתרים שלהם ובכך לקבל חשיפה גדולה יותר.

הבעיה אם תוכן שמפורסם במספר אתרים כגון אתרי מאמרים ואתרי יחסי ציבור היא שמנועי החיפוש אינם יכולים לדעת מי כותב התוכן ולאיזה אתר שייך המאמר המקורי ואיזה אתר אכן רלוונטי לתוכן עצמו ומציע לגולשים שירות טוב יותר.


תוכן משוכפל הגדרות האיכות של גוגל


גוגל הצהירה מספר פעמים שהיא אינה תומכת בתוכן משוכפל ואינה מתייחסת לקישורים אשר מגיעים מאתר מאמרים ואתרי יחסי ציבור.
ב 26.07.2013 גוגל הוסיפה הנחיית איכות חדשה בנוגע לבניית קישורים מתכנים לא מקוריים בהגדרות למנהלי אתרים.

לערך התווספו הנקודות הבאות בהקשר למתודיקת עבודה שסותרת את הנחיות האיכות של גוגל:

  1. כתיבה שיווקית בקנה מידה גדולה או יצירת מסעות פרסום עם קישורי טקסט אשר חוזרים על עצמם במספר דומיינים שונים.
  2. תשלום עבור פרסום מאמרים או קישורים מתוך מאמרים.
  3. קישורים עם טקסט עוגן אשר עבר אופטימיזציה במאמרים ומקשר מביטוי חוזר או הודעות לעיתונות שחולקו באתרים אחרים.

מהערך הוסרו הנקודות הבאות:

  1. קישור לאתר ספאם או לאתרים בעלי תוכן שונה מהאתר המקשר.
  2. קישורים שמוכנסים למאמרים עם קשר לא טבעי לתוכן המאמר.
המשמעויות החדשות מהעדכונים בהנחיות למעשה מחזקות את הידיעה כי גוגל פועלת לשיפור איכות תוצאות החיפוש שלה וממשיכה במלחמה שלה במקדמי אתרים אשר משתמשים במניפולציות לצורך שיפור הנוחכות שלהם בתוצאות החיפוש.

השדרוג באלגוריתם של גוגל למעשה מתמקד בפעולות שמנהלי אתרים או מקדמי אתרים מבצעים ופחות מתמקד בתוכן ספאם אשר נמצא בתוך האתר עצמו סביר להניח מכיוון שפרמטרים אלו כבר הפכו להיות חלק אינטגרלי מאלגוריתם הדירוג.

טיפול בתוכן משוכפל


במידה ופרסמתם מאמרים באתרי משנה או הוצאתם קישורים לא איכותיים מאתרי אלו הגיע הזמן לתקן את הנעשה על ידי הסרה של המאמרים המשוכפלים והסרת הקישורים עצמם.

במידה ולא תוכלו להסיר את המאמרים או את הקישורים עדיין ישנם פתרונות נוספים לטיפול בבעיה.

הפניה 301 לאתר בעל התוכן המקורי


ביצוע הפניה מסוג 301 מאתר אשר מפרסם תוכן משוכפל אל האתר אם התוכן המקורי הוא הפתרון הטוב ביותר אחרי הסרה של התוכן.
הפניה 310 למעשה אומרת למנועי חיפוש כי הדף הועבר למקום אחר ואינו רלוונטי ל URL הקיים.

תגית קנוניקל חוצת דומיינים


במידה ואין לכם את האפשרות לבצע הפניה מסוג 301 מהתוכן המשוכפל אל התוכן המקורי ניתן להשתמש בתגית ייחודית למנועי חיפוש בשם קנוניקל.
למעשה על ידי הטמעת תגית קנוניקל עם הפניה אל התוכן המקורי אתם מעדכנים את גוגל היכן נמצא התוכן הרלוונטי.

שימוש בתגית meta robots
 


במידה וקנוניקל היא לא אפשרות שניתנת לביצוע ניתן להוסיף תגית noindex, follow תגית זאת למעשה מנחה את מנועי החיפוש לסרוק את הדף אך לא להוסיף אותו לאינקס שלהם.


הסרת קישורי ספאם


הדרך הטובה ביותר להסיר קישורי ספאם היא לפנות לכל תוכן משפועפל ולהסיר את הקישור ידנית או לשנות את העוגן שלו לביטוי פחות ממוקד.
במידה ולא תוכלו לבצע פעולה זאת ניתן להשתמש בכלי להסרת קישורים של גוגל על ידי העלאת קובץ הכולל את כל ה URL שתרצו שגוגל לא יתייחס אליהם.
תוכן איכותי ורלוונטי באתר אינטרנט הוא הנכס המשפיע ביותר בכל מה שנוגע לזיהוי אתר איכותי על ידי מנועי חיפוש והוא ההשקע הנכונה לטווח הארוך.

את התכנים האיכותיים שלכם תוכלו לפרסם באתרי רשתות חברתיות כגון פייסבוק וגוגל + על מנת לקבל חשיפה רחבה יותר של גולשים אל התוכן שלכם ואל האתר שלכם.
 הדפס מאמר
 שלח לחבר
לא מצאת את שחיפשת? זקוק להכוונה? צור קשר ונוביל אותך בעולם האינטרנט, התקשר 077-6203040.
אתרים לטלפונים סלולריים
הקמת ערוץ יוטיוב
דף מעריצים בפייסבוק
בניית אתרים בטכנולוגיות שונות:
ASP.Net
ASP
MSSQL
JQuery
MySQL
WordPress
PHP
Flash
HTML5
W3C
  • אי.קיי.דיזיין - בניית אתרים
  • טלפון: 077-6203040
  • פקס: 077-6203041
  • אמייל: contact@ekdesign.co.il
  • כתובת: כיאט 6 חיפה, ישראל
  •  
  • צור קשר »