דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

השינויים החדשים בגוגל פלוס

כיום בעידן שבו אנשים עוברים ממכשיר נייד אחד לאחר, חווית השימוש צריכה לעבוד בצורה חלקה על פני כל המכשירים בין אם מדובר בטלפון נייד או מחשב. את זאת מנסים ליצור בגוגל פלוס בעזרת כמה שיפורים חדשניים.

החידושים בגוגל פלוס

בין החידושים ניתן למצוא שיפורים כמו כמות עמודות התוכן בהתאם לגודל המסך והכיוון, יכולת העלאות תמונות וסרטונים בצורה זורמת, אפליקציות מועילות ומשעשעות ועוד, אך זוהי רק ההתחלה.

בעוד שברוב האתרים או הרשתות החברתיות ניתן לגלול ולצפות בעוד ועוד מידע שאחרים משתפים, החידושים יאפשרו גם להתעמק במידע באופן רוחבי, ולכן יתווספו תגיות אשר בעזרת הקלקה עליהן יתאפשר ניווט יעיל בזרם המידע והגעה לאותן שורות טקסט ספציפיות המתייחסות לנושא הרלוונטי עבור הגולש. ניתן גם לתייג כך הודעות עצמיות או להסיר תגים.

עוד על הפרק בתחום השיפור- גוגל פלוס תשאף לתקן את הבעיה הנוצרת מהבדלים בין מערכות ההפעלה השונות אשר מעיבות על יכולות התקשורת של המשתמשים המחזיקים במכשירים מסוגים שונים.

שינויים בגוגל פלוס

הרשת החברתית גוגל פלוס מציעה שיפורים חדשים שיעזרו לכם להנות ממנה בדרכים חדשות גם ממכשירים ניידים

אפליקציית בילוי – Google Hangout

בימים אילו משיקה גוגל פלוס אפליקציה חדשנית המשלבות תמונות, ווידאו, טקסט עשיר וכדומה אשר תפעל על מגוון מערכות הפעלה ומכשירים. אפליקציה חינמית לחלוטין, מהירה ויעילה ומציעה מספר יתרונות בולטים כגון- מדדי פעילות בזמן אמת, והיסטוריית שיחות ארוכה ואינסופית. הודעות יופיעו רק במכשיר אחד מהרגע שנצפו ולא יצוצו גם בשאר המכשירים כשמדובר באותו החשבון, יהיה ניתן לבצע שיחות ווידאו עם יחיד או קבוצה, בכל זמן ובחינם, וזמינות האפליקציה תהיה קיימת בפלטפורמות הורדה רבות.

פורמט חדש לתמונות

בחידושים האחרונים של גוגל פלוס הושם דגש ספציפי על תמונות. תמונות טובות ואיכותיות הן משהו שדורש השקעה מרובה, ובגוגל מנסים למצוא פתרונות יעלים ללכידת הזיכרונות וסידורם לאחר מכן באופן הטוב ביותר.

בתוספת הענן של גוגל וכמה אופציות חדישות יהיה ניתן לשפר את התמונות ואת העבודה עמן, ויתאפשרו גיבוי אוטומטי (או העלאה מידית )תוך קבלת אכסון חינם וללא הגבלה, הדגשת תמונות אוטומטית- כפילויות, מטושטשות וכדומה יודגשו מידית ויקלו את ברירת התמונות הטובות, עריכת תמונות אוטומטית המאפשרת ביטול השינויים בכל עת, וגם עריכה מיוחדת לתמונות כגון פנורמה אשר בד"כ מצריכות טיפול ועריכה על ידי בעל מקצוע מנוסה. כל אלו ועוד יתאפשרו באופן אוטומטי וללא מגע אדם.

השינויים החדשים של גוגל פלוס מהווים קפיצת מדרגה מהותית בתחום הרשתות החברתיות וכעת עושה החברה כל שביכולתה לשפר את חוויית השימוש ולהביאה למצב של יעילות, נוחות והנאה אולטימטיביים.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה