דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

קידום אתרי חנות

כאשר יש לנו חנות אנחנו עושים הכול בשביל שיגיעו אליה כמה שיותר קונים. במידה ואנו רוצים להרחיב את תחום הפעילות ולפתוח חנות נוספת אנחנו צריכים לקחת בחשבון את הוצאות השכירות ואת המשכורות של העובדים הנוספים שנצטרך לשכור.

במקום להוציא כסף רב על שכירות וכוח אדם אנחנו יכולים פשוט לפתוח חנות וירטואלית. חנות וירטואלית היא חנות לכל דבר וניתן למכור זה מוצרים רבים ולחסוך בהוצאות שיש בחנות רגילה. בשביל שנגדיל את מחזור המכירות שלנו ויגיעו הרבה לקוחות לחנות שלנו אנחנו צריכים לקדם את האתר של החנות. קידום אתרי חנות נעשה על ידי מקדמי אתרים והוא יכול להקפיץ את כמות הלקוחות שייקנו בחנות הווירטואלית שלנו.

איך ניתן לקדם חנויות וירטואליות בגוגל?

קידום חנות וירטואלית בגוגל מצריך ידע מקצועי, סבלנות והשקעה של זמן ועבודה קשה. ככלל קידום בגוגל נעשה או כקידום אורגני (seo) או כקידום ממומן. שיטת הקידום הכי טובה לאתרי חנויות בגוגל היא שילוב בין הקידום האורגני ובין הקידום הממומן.

קידום אורגני הוא קידום על ידי תוכן, קישורים ושיפור איכות האתר. כל אלה אמורים להגדיל את כמות הכניסות לאתר שלנו ולשפר את המיקום של האתר\ חנות שלנו בתוצאות החיפוש של גוגל. קידום ממומן הוא קידום על ידי קנייה של פרסומות בגוגל. ביחד שתי שיטות הקידום הללו מעניקות לעסק שלנו שיווק טוב ומקיף. שיווק אשר יגדיל את כמות הלקוחות והרווחים שלנו.

קידום אתרי חנות

קידום חנות וירטואלית בפייסבוק וברשתות החברתיות

קידום חנות וירטואלית נעשה לא רק בגוגל אלא גם בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות כמו טוויטר, יוטיוב, אינסטגרם ועוד…כאשר אנחנו מקדמים את האתר שלנו בפייסבוק ובכלל ברשתות החברתיות אנחנו משווקים אותו ישירות ללקוח. כאשר מישהו עושה לחנות שלנו לייק בפייסבוק כל החברים שלו רואים זאת מה יותר טוב מהמלצה על חנות מחבר שהוא גם לקוח מרוצה? השיווק והקידום של החנות שלנו ברשתות החברתיות הוא יותר ויזואלי ופחות טקסטואלי.
שיווק ברשתות החברתיות כולל גרפיקה ותמונות מגניבות, מעניינות, מפתיעות ומסקרנות. אנחנו יכולים למשל לפרסם בפייסבוק תמונות של המוצרים שאנחנו מוכרים בחנות וגם מבצעים שיש בה.

לסיכום, ניתן לומר שפתיחה של חנות וירטואלית לעסק שלנו היא מאוד כדאית. לאחר שפתחנו את החנות עלינו לשווק אותה ברשת האינטרנט במספר דרכים מקבילות כמו קידום ממומן, קידום אורגני וקידום בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה