דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

למה לשלם למישהו מקצועי לבניית האתר שלנו?

כאשר אנחנו מנהלים עסק עצמאי אנחנו כל הזמן מחפשים דרכים לקדם אותו ולמקסם את הרווחים שלו. אחת הדרכים שיכולה לאפשר לנו לקדם את העסק שלנו ולהגדיל את כמות הלקוחות שלנו והרווחים שלנו היא בניית אתר אינטרנט לעסק. בניית אתרים לעסקים יכולה להפוך כל עסק לעסק שיש לו יותר לקוחות. אם החלטנו שאנחנו רוצים שלעסק שלנו יהיה אתר, כדאי לנו לפנות לחברה שמתמחה בבנייה של אתרים. בניית אתר על ידי חברה מקצועית תעניק לנו אתר איכותי מאוד וייחודי שישרת אותנו ואת הלקוחות שלנו נאמנה.

על סוגי אתרים

בניית אתרים מהווה תחום רחב מאוד. יש הרבה מאוד סוגים שונים של אתרים. כאשר אנחנו בונים אתר אנחנו צריכים לבחור איזה סוג אתר אנחנו רוצים שיהיה לעסק שלנו. יש אתרים שיש בהם בלוגים ואפשרות לקנות מוצרים, ויש אתרים שיש בהם רק מידע אודות העסק שלנו ופרטי יצירת הקשר אתנו. חשוב שלפני שאנחנו בונים אתר לעסק שלנו ומשקיעים בכך כסף שנסתכל על אתרים של המתחרים שלנו ונראה מה אנחנו אוהבים בהם ונרצה שיהיה גם באתר שלנו ומה אנחנו לא אוהבים באתר שלהם ולא נרצה שיהיה באתר שלנו. מחקר מקדים אודות סוג האתר שאנחנו רוצים יאפשר לנו ליהנות יותר ולהרוויח יותר מאתר העסק שלנו.

בניית אתר מקצועית

מה זה אתר תדמית?

אחד הסוגים הנפוצים ביותר של אתרי אינטרנט לעסקים הוא אתר תדמית. אתר תדמיתי הוא אתר שנועד להיות הפנים של העסק שלנו ברשת. באתר מסוג זה יש בדרך כלל מידע אודות העסק שלנו (איפה הוא יושב, מה תחום העיסוק שלנו) וגם מידע אודות העובדים שלנו. ניתן לפרסם באתר זה גם המלצות של לקוחות מרוצים שעבדנו איתם בעבר וגם כמובן את פרטי יצירת הקשר עם העסק שלנו. באתר תדמית אנחנו יכולים לפרסם גם מאמרים שיעניקו לגולשים מידע נוסף אודות התחום שבו העסק שלנו עוסק. בניית אתרים מסוג אתרי תדמית היא תהליך פשוט יחסית וחשוב במיוחד להשקיע בתוכן שיהיה בהם.

מה זה אתר מסחר?

בניית אתרים מסוג נוסף כוללת בניית אתרי מסחר. אתרי מסחר הם למעשה אתרים שמתפקדים כחנות וירטואלית. אתר שהוא חנות וירטואלית הוא אתר שהגולשים יכולים לקנות בו שירותים או מוצרים של העסק שלנו ולשלם באשראי או באמצעות חשבון פייפאל. חנות וירטואלית יכולה להגדיל את כמות הלקוחות שיש לעסק שלנו כי למעשה באמצעותה אנשים מכל רחבי הארץ והעולם יוכלו לקנות מאתנו שירותים. כך גם כמות המכירות שלנו תגדל בהתאם לצמיחה בכמות הלקוחות שלנו. בניית אתר מסחר דורשת מתן תשומת לב מיוחדת לדרך שבה ניתן לשלם באתר וגם לקטלוג המוצרים שאנחנו מציגים באתר.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה