דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים – השלבים הבסיסיים

היום, בניית אתרים היא לא רק נחלתם של עסקים או ארגונים, וגם לא רק למטרת רווח. אך לא משנה מה המטרה עבורה רוצים לבנות אתר, התהליך הוא אותו תהליך. הנה השלבים הבסיסיים למי מכם שרוצה לבנות אתר בפעם הראשונה.

בניית אתרים היא תהליך מורכב למדי שדורש עיסוק במגוון תחומים. אם אתם רוצים לבנות אתר בפעם הראשונה, בין אם האתר נועד למטרות עסקיות, חברתיות או אישיות, עם או בלי רווח, יש 4 שלבים עיקריים בתהליך. סביר להניח שתצטרכו להיעזר בשירות של חברת פרסום או חברת של בניית וקידום אתרים, תלוי במטרה של האתר. עסקים, למשל, תמיד לוקחים חברה מקצועית ומשלמים לה כדי שתעשה את העבודה.

שלבים לבניית אתר

רוצים משהו פשוט? הנה השלבים שכדאי לדעת כדי לבנות אתר לבד

הגדרות ומטרות – לפני שאתם מתחילים בכלל לחשוב על איך האתר ייראה ויזואלית, עליכם להגדיר את המטרות שלו, מה הוא סוג האתר שאתם רוצים לבנות, מה יהיו התכנים שלו, איזה ערך מוסף הוא ייתן לגולשים שאין באתר אחר, מיהו קהל היעד של האתר וכדומה. בחירת קהל היעד היא נקודה חשובה מאוד בשלב הזה ויש להכיר לעומק את המאפיינים הייחודיים שלו.

בחירת דומיין ושרת אחסון – בהתאם למטרות שהגדרתם וקהל היעד הנבחר, אתם יכולים לבחור שם לאתר ובהתאם לכך גם את הדומיין- אותה כתובת אינטרנט שיש לה סיומות שונות, לרבות co.il ו com. מומלץ לבחור שם קצר או קליט שהאיות שלו יהיה פשוט, כך שאם הגולשים מקלידים את כתובת האתר ישירות בשורת הכתובת, הם יוכלו להגיע בקלות לאתר שלכם ללא בעיה. השם "וואלה" הוא דוגמא מצוינת לשם קליט שקל לזכור. כמו כן, הדומיין (השם והסיומת שלו) שתבחרו עבור האתר שלכם ישפיע על הדירוג של האתר בתוצאות החיפוש של גוגל.

אחרי בחירת הדומיין, הגיע הזמן לבחור חברת אחסון ושרת שעליו האתר יהיה מאוחסן. חשוב לבחור שרת של חברה אמינה כדי לוודא שהאתר יהיה זמין בכל עת. חברות אמינות כמו מייקרוסופט מציעות שרתים יציבים וחזקים במיוחד, כך שהאתר שלכם תמיד יהיה באוויר ונגיש לקהל הגולשים.

בניית אתרים ועיצוב שלהם – ניתן לרכוש דומיין מבעוד מועד, עוד לפני שבונים אתר, ואף מומלץ לעשות זאת במידה והדומיין מבוקש מאוד ויכול להיות לא זמין תוך עניין של דקות ספורות, אחר כך אפשר להתחיל לבנות את האתר. אם אתם בונים את האתר לפני ואם אחרי, אתם יכולים לעשות את זה לבד בעזרת תוכנות שונות או שימוש בתבניות קיימות. יש היום מגוון אתרים שמציעים בניית אתרים בקלות ובאופן אינטואיטיבי למי שיודע להתנהל בסביבת האינטרנט, כמו וורדפרס ו-וויקס.

קידום האתר – כל התוכן של האתר, לרבות הדומיין והסיומת שלו, הטייטלים, הטקסט בתוך כל עמוד וכדומה, ישפיע על הדירוג שלו בגוגל. נסו לבנות את האתר בצורה כזו שהוא יקודם בהתאם לתחום שבו הוא עוסק ולפי מילות מפתח רלוונטיות.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה