דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

הממשק החדש של גוגל מפות

לאחרונה, גוגל עובדת על חידושים מהפכנים בשירותיה כדוגמת הממשק החדש של גוגל מפות, אשר יעבור התייעלת חדשנית שתתרום רבות למשתמשים ותהווה פריצת דרך משמעותית בתחום המיפוי.

מפות מותאמות אודות לממשק החדש

החידוש העיקרי, הוא היכולת לייצר מפות מותאמות אישית לצורכי המשתמש המיועדות רק לו ולו במיוחד. בניגוד למפה קבועה של אזור מסוים שמוצגת באופן זהה לכל המעיין בה, גוגל מפות החדשה תאפשר מיפוי המסייע במציאת מקומות רלוונטיים עבור המשתמש עוד בטרם ידע שביכולתו לחפשם. כך למעשה, המפה תהווה את הכוונות הדרך ונקודות הציון הרלוונטיות לחיפוש בלבד ובעצם כך תדגיש ותברור את המסלול האולטימטיבי והתחנות הרצויות ללא פריטים מסורבלים אשר יקשו על קריאתה.

ככל שמשתמש יוסיף לקיים אינטראקציה עם ממשק המפות, כך התוצאות יהיו יותר אופטימליות, ובהתאם להגדרות שהוזנו מראש כמו מיקום המגורים, מקום העבודה, מקומות אהובים לבילוי, ועוד. בנוסף יהיה ניתן להוסיף ביקורות על מקומות ואטרקציות ולשתפן עם חברים.

האופציות אשר מתאפשרות אודות לממשק החדש, יביאו לזרימה יעילה של מידע ויתרון המהותי בכך (מבלי להזכיר עדיין את פוטנציאל הפרסום והשיווק הגלום בחידושים )הוא מציאה קלה ומהירה של מקומות רצויים- על המפה עצמה יהיו מסומנים באופן שונה ובולט עסקים, מידע שימושי, וכולי. לדוגמא, מסעדות יצוינו באופן בולט בתוספת המלצות שהומלצו ע"י חברים, וגם יוצגו כרטיסי מידע אשר יספקו ידע מועיל כגון שעות העבודה של המסעדה, דירוגים וביקורות לשם בחירה נכונה ומהירה של האפשרות המתאימה ביותר.

הממשק החדש של גוגל מפות

גוגל מפות – חוויה מוחשית

פרט נוסף שהופך את ממשק המפות החדש לשלם הוא התמונות המוחשיות. בעזרת הצילומים מכל רחבי העולם המפה תאפשר למשתמשים שלה לדמות טיסות, מסלולי טיולים בחיק הטבע, טיפוס הרים ושחייה באוקיינוסים- לחוות כל חזות הטבע העולמית מבלי לצאת מהבית. האופציה הנקראת "קרוסלה" משלבת בתוכה את החוויה התלת ממדית של Google Earth בצורה שתורמת רבות לחוויית השימוש החדשה במפות.

אכן, ניתן לומר כי גוגל שואפת ליצור את המפה המושלמת- הדור הבא של המפות, ועובדת לשם כך כל העת. כבר כעת היא חלוצה בתחום המיפוי, המאפשרת חווית שימוש רב חושית ואולטימטיבית העונה על קשת רחבה של צרכים. זהו השינוי הגדול ביותר שהוחל על גוגל מפות מאז השקתה לפני כ-8 שנים, וכל הנראה הממשק רק ילך וישתפר עם הזמן והתקדמות הטכנולוגיה.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה