דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

חידושים במנוע החיפוש של גוגל

לאחרונה, עדכנה גוגל את קהל המשתמשים בחידושים אשר היא מתכננת להטמיע במנוע החיפוש שלה. מבין החידושים ניתן למצוא שימוש בחיפוש אורגני ועזרים נוספים לייעול החיפוש וההתנהלות היומיומית.

באופן כללי, מטרתו הבסיסית של מנוע החיפוש היא לספק תשובות לשאלות, זאת בצורת ערכים המוזנים לשדה החיפוש והצגת התוצאות המתאימות להם. החידושים במנוע החיפוש של גוגל, שואפים ליצור מאין האנשה של מנוע החיפוש או אם תרצו התחלתה של בינה מלאכותית, כך שיהיה ניתן למעשה לתקשר עמו ולשאול ישירות את השאלות ולקבל את התשובות המדויקות ביותר אליהן ואף מידע נוסף בדומה לתקשורת עם גורם אנושי.

חידושים באופן החיפוש

התקשורת האנושית מבוססת על שיח הדדי של משפטים ולא על הזנת מילות מפתח קצרות ובודדות, כפי שהיינו רגילים להזין למנוע חיפוש על מנת למקד את התוצאות וכפי שאנו רגילים לעשות עם כלים ממוחשבים אחרים. בגוגל כיום עובדים על פיתוחים חדשניים אשר יאפשרו לנהל שיחה עם מנוע החיפוש ואפילו שיחה קולית ואנושית בעזרת שימוש במיקרופון המחובר למחשב.

למעשה, המשתמשים במנוע החיפוש יוכלו לשאול שאלה קולית את מנוע החיפוש, וזה יענה להם תשובה קולית גם כן.

בנוסף לכך, ישנה חשיבות רבה לפריסת השימוש השוטף והאנושי במנוע החיפוש בכל סוגי מכשירי התקשורת, בין אם מדובר במחשב, מחשב כף יד או טלפון סלולרי מנוע החיפוש המשופר של גוגל יהיה מסוגל לעבוד באופן זהה עם כולם ולספק את השירותים החדשניים.

חידושים בחיפוש גוגל

שיפור בגרף הידע וחיפוש אורגני

בגוגל, ישנו מושג הנקרא "גרף הידע". גרף זה מאפשר מיפוי של אנשים מקומות ומידע נוסף בעולם האמתי. ליצירת חיפוש חכם יותר המבוסס על קידום אתרים אורגני, הורחב הגרף גם לנתונים במגוון רב של שפות שונות וכתוצאה מכך ניתן לקבל תשובות עשירות ומדויקות יותר בהתאם לשפת החיפוש.

ועוד שאלות בעלות אופי מורכב יקבלו תשובות רלוונטיות לשאלות נוספות באותו הקשר בצורה אורגנית, ואף תוצאות של השוואה בין גורמים ומעקבי השתנות. התוצאה היא בעצם תשובות מעמיקות ועשירות יותר במידע ופרטים.

תזכורות בזמן אמת

שיפור נוסף במנוע החיפוש הוא מושג שגוגל מגדירה כ"גוגל עכשיו". כלומר- הספקת המידע הנכון בזמן הנכון. רבים משתמשים בתזכורות שצצות ומופיעות מאוחר יותר לפי מה שהוגדר מראש. אך השיפור הממשי כאן הוא שכעת התזכורות יוכלו לצוץ בזמן ובמקום הנכון, לדוגמא- תזכורת לקניית חלב תצוץ כאשר נמצאים במכולת. מנוע החיפוש החכם יידע למעשה מה כדאי להזכיר למשתמש ומתי בהתבסס על מיקומים ומידע נוסף. וכמובן, גם את הפעולות הללו יהיה ניתן לבצע בעזרת הפעלה קולית.

החידושים במנוע החיפוש צפויים לשנות את חווית השימוש ולהעלותה לדרגת נוחות ויעילות שטרם נראתה בתחום ולתרום רבות לאיכות חיי המשתמשים.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה