דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

העיצוב החדש של הניוז פיד בפייסבוק

הרשתות החברתיות כבר מזמן הפכו להיות נתיב תקשורת מרכזי בחיינו הפרטים ומשמשות בני אדם בכל הגלובוס לתקשר עם המעגלים החברתיים שלהם בקלות ובמהירות, ולשתף מידע אישי עם אנשים בכל העולם. מעבר לתקשורת בין אישית עם מכרים, הרשתות החברתיות מהוות פלטפורמות תקשורת חוצות צנזורה לנושאים מרכזיים הנוגעים לקבוצות עיניין של אנשים ללא הקשר מחייב של אזור גיאוגרפי אלה, בהקשר של תחומי עיניין שונים כגון פוליטיקה וממשל ותחומי פנאי מגוונים.

על מנת לשפר את יכולת התקשורת של משתמשי קצה ברחבי העולם, מהנדסי האנוש של הרשתות החברתיות מבצעים באופן שוטף מחקרים הנוגעים לדפוסי גלישה באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות על מנת להמשיך ולשפר את חווית הגלישה ברשתות עצמן, ולשפר את יכולת התקשורת בין משתמשים.

הניוז פיד החדש של פייסבוק

פייסבוק השיקו מערכת חדשות הנקראת "ניוז פיד" שלמעשה מציגה למשתמשים את החדשות האחרונות שהתרחשו בסביבה הקרובה אליהם לפי הקשר לתחומי עיניין ומעגל החברים שלהם.

כתוצאה מכך למשתמשים נוצר עודף מידע שחלקו אינו שימושי ואינו מעניין את הגולש באותה נקודת זמן של שימוש ברשת החברתית.
פייסבוק הבינו את הבעיה די מהר ויצרו גרסא חדשה לניוז פיד שלהם שמציגה שיפור משמעותי בהצגת התכנים שרלוונטים אלינו ונותנת להם במה מרכזית יותר.

ממשק משתמש חדש בפייסבוק

השינוי הראשון שלמעשה פותח את מסכת השינויים שבוצעו הוא בממשק המשתמש של פייסבוק. פייסבוק עיצבו מחדש את מבנה הדף המרכזי ברשת החברתית ופינו מקום במרכז הדף לחדשות ותמונות בגודל מרשים שתופס את רוב תשומת הלב.

תפריט הניהול של הדף עבר לצידו של המסך ומופיע כברירת מחדל בתור איקונים קטנים עם אפשרות להגדיל אותם לאייקונים גדולים.

אזור החדשות בניוז פיד של פייסבוק

אזור החדשות המרכזי עבר שינוי משמעותי וכיום החדשות, האירועים והתמונות שמעגל החברים שלנו משתפים מוצג לנו בצורה ברורה יותר וגדולה יותר וכמובן נוחה יותר לשימוש ולשיתוף ויראלי.

פיד החדשות בפייסבוק

כפי שציינו בתחילת המאמר עודף מידע סירבל את השימוש בפייסבוק ולעיתים מנע מגולשים לצפות בתוכן שאכן מעניין אותם ולכן, פייסבוק השיקו פיצ'ר חדש המאפשר לכם לבחור באיזה חדשות תצפו, בין עם מדובר על תמונות, סרטוני וידאו, חדשות מקבוצות ודפי מעריצים שאתם עוקבים אחריהם ומשחקים שאתם נוהגים לשחק בהם.

השינוי הקטן הזה מביא עימו חדשות גדולות למנהלי דפים עיסקיים ועסקים המפרסמים בפייסבוק בכך שהכוח ניתן לגולש, והוא זה שיכול לבחור לאיזה עדכונים ותכנים הוא יחשף.
גם ממשק הגלריות עבר שינוי מבנה ועיצוב מחודש וכיום הוא מציג גלריות תמונות בצורה יותר אינטואטיבית ונוחה לשימוש וצפייה.

עיצוב ניוז פיד בפייסבוק

איחוד ממשק המשתמש

עד היום לפייסבוק היו מספר ממשקים ותצוגות בהתאם למכשיר שממנו אתם מתחברים למערכת; כך שגלישה דרך מכשיר סלולארי מניבה ממשק משתמש אחד וגלישה בטאבלט מציגה ממשך אחר.

פייסבוק איחדו את על הממשקים שלהם לממשק אחד נוח התואם באופן מלא לכל המכשירים הניידים ומאפשר שימוש יותר אינטאטיבי ברשת החברתית.

שינויים גדולים, הבדלים ענקיים

לסיכום הרשתות החברתיות עושות כל שביכולתם להתעדכן ביחד עם הטכנולוגיות המפותחות של האינטרנט, ולהתאים את עצמן לדפוסי הגלישה באינטרנט והתקשורת הבין אישית המשתנים ללא הרף.

על ידי יצירת חווית גלישה טובה יותר הרשתות החברתיות מנצלות בצורה טובה יותר את הפונטיצאל הקיים בשיתוף מידע באמצעות פלטפורמה זאת ויוצרות כל עת אפשרויות חדשות לשיתוף מידע.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה