כתיבת תוכן נכונה

פורסם ב-9 ביוני 2012 מאת:
רבות הם חברות קידום האתרים שמצהירות בגאון ש"התוכן הוא המלך" עקב ההצרה החורצת של מאט קאטס הודבר הלא רשמי של גוגל. אז מה היא הכוונה של אותה הצהרה ומדוע כל כך הרבה חברות קידום אתרים דוגלות בכמויות עצומות של תוכן באתר ?
ובכן חברות קידום אתרים ומקדמי אתרים רבים החליטו די על דעת עצמם או מחוסר הבנה או עקב הצהרה של מישהו בתחום שככל שהאתר יכלול יותר תכנים כך גוגל יאהב אותו יותר ויקדם אותו במנוע החיפוש שלו, האומנם ? אכזבה קשה הכתה את שלל מקמדי האתרים שבזבזו זמן יקר וכסף רב על כתיבת תכנים חסרי משמעות וחסרי כל מידע שימושי עבור הגולשים שלהם באתר.

איזה תוכן משפיע לטובה על האתר ?


שאלה קשה עם תשובה פשוטה, חשבו על כך האם אתם הייתם מוכנים לקרוא עיתון שמפורסמות בו החדשות של חודש שעבר ? האם הייתם מוכנים לצפות בתוכנית טלוויזיה שחוזרת על עצמה שוב ושוב ? קרוב לוודאי שהתשובה היא לא.

מה שחשוב בתוכן של אתרי אינטרנט הוא להביא את הנושאים האקטואליים בתחום שלכם לקדימת האתר שלכם על מנת ליצור אתר אקטואלי ורלוונטי לנקודת הזמן שהיא ה-הווה. במידה וכבר כתבתם על נושא מסוים ויש לכם מה להוסיף אין צורך אמיתי בפתיחת כתבה חדשה על הנושא שתיצור לכם שתי כתבות כמעט זהות באתר, אלה שדרגו את וערכו את הכתבה הישנה והוסיפה בה את העדכונים הנחוצים. למי שחשוב שמנועי החיפוש יסרקו את התוכן החדש החדש, יכולים לפרסם את הכתבה באתרי מידע ברשות חברתיות ואיפלו לבקש מגוגל לסרוק שוב את הדף.

איך נקפיד על בניית אתרים ששמה דגש על שילוב איכותי של תוכן?


1. בניית אתרים עם תוכן רלוונטי:


כשאנו גולשים אנו תרים למעשה אחרי אינפורמציה. תנו לגולשים שלכם את האינפורמציה שהם מחפשים. כזו שרלוונטית אליהם. הימנעו מגלישה לתחומי תוכן לא רלוונטים, גם אם הם נראים לכם מאוד מעניינים, זכרו שהגולש נכנס לאתר שלכם כדי לקבל מידע ספיציפי ורק אותו. ניתן לפתות את הגולש על ידי באנרים והצגת כתבות נוספות באותה תחום, אך נסו לשלב זאת בעדינות המירבית.

2. הקדישו כל פסקה לרעיון אחד בלבד:


אין טעם להאריך במילים על מספר גדול של רעיונות. גם ככה אף אחד לא יקרא אותם. הגולש הממוצע לא קורא טקסט, אלא סורק אותו עד שהוא מגיע לאינפורמציה שמעניינת אותו. מקדו את התוכן שלכם במאמר לפסקאות וצרו כותרת רלוונטית לכל פסקה.

3. שלבו בטקסט מילות קריאה לפעולה:


או יצירת ליד. אל תהיו פאסיביים, נסו לגרום לקורא לבצע את הפעולה בה אתם מעוניינים.

4. בניגוד לכתיבה המודפסת, כשאתם כותבים לאינטרנט תנו את המסקנות בהתחלה ורק אח"כ הרחיבו לגביה.
 

ואל תשכחו, אפילו שאנחנו קצרים בזמן, הקדישו 5 דקות נוספות לקריאה שנייה ושכתוב הטקסט שלכם. אתם תופתעו לראות כמה טעויות מביכות נעלמו מעינכם בזמן הכתיבה.
 הדפס מאמר
 שלח לחבר
לא מצאת את שחיפשת? זקוק להכוונה? צור קשר ונוביל אותך בעולם האינטרנט, התקשר 077-6203040.
אתרים לטלפונים סלולריים
הקמת ערוץ יוטיוב
דף מעריצים בפייסבוק
בניית אתרים בטכנולוגיות שונות:
ASP.Net
ASP
MSSQL
JQuery
MySQL
WordPress
PHP
Flash
HTML5
W3C
  • אי.קיי.דיזיין - בניית אתרים
  • טלפון: 077-6203040
  • פקס: 077-6203041
  • אמייל: contact@ekdesign.co.il
  • כתובת: כיאט 6 חיפה, ישראל
  •  
  • צור קשר »