איך גוגל מתייחס לקישורים מפייסבוק וטוויטר?

פורסם ב-4 בדצמבר 2012 מאת:
מט קאטס, איש גוגל שמומחיותו  היא קידום אתרים, טוען שגוגל בעצם מתייחס לכל הקישורים שמובילים לאתר שלך באותו האופן. כידוע, קישורים מאתרים רלוונטים ומרכזיים תורמים להגדלת כמות הגולשים שמגיעים לאתר. האם פעולת קידום אתרים זו היא רלוונטית באתרים כמו ברשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר? למרות שגוגל מתייחס לפייסבוק וטוויטר באופן זהה לשאר האתרים, יש לשים לב שלא תמיד גוגל בכלל מאנדקס אותם, וזה למה? אם פרופיל המשתמש הוא ציבורי (Public),  העכבישים של גוגל מגיעים לקישורים שאתה רוצה שיראה. במידה הפרופיל לא מוגדר כציבורי, שום פעולה קידום כולל קישורים , לא יראו על ידי העכבישים.

קישורים טבעיים שנמצאים ברשתות חברתיות ומושכים גולשים לאתר שלכם הם הוחכה לכך שבאתר שלכם יש תוכן איכותי וטוב ומושך אליו שיווק ויראלי בין בעלי עיניין באינרטנט ולכן בתור התחלה כמות שיתופים של תכנים מרכזיים באתר שלכם נותנת אינדיקציה לכך שהאתר שלכם מעניין ומועיל לגולשים.
 הדפס מאמר
 שלח לחבר
לא מצאת את שחיפשת? זקוק להכוונה? צור קשר ונוביל אותך בעולם האינטרנט, התקשר 077-6203040.
אתרים לטלפונים סלולריים
הקמת ערוץ יוטיוב
דף מעריצים בפייסבוק
בניית אתרים בטכנולוגיות שונות:
ASP.Net
ASP
MSSQL
JQuery
MySQL
WordPress
PHP
Flash
HTML5
W3C
  • אי.קיי.דיזיין - בניית אתרים
  • טלפון: 077-6203040
  • פקס: 077-6203041
  • אמייל: contact@ekdesign.co.il
  • כתובת: כיאט 6 חיפה, ישראל
  •  
  • צור קשר »