דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

טיפים לניהול חנות וירטואלית

טכנולוגיית האינטרנט זינקה בשנים האחרונות לרמות חדשות ומאפשרת לכל אחד מאיתנו להנות מיישומים שונים ומגוונים לצרכים השונים שלנו. אחת ההזדמנויות החדשות שהאינטרנט צופן לכל אחד מאיתנו טמונה באפשרות להקים חנות וירטואלית משגשגת. מסחר אלקטרוני כבר מזמן אינו נחלתם הבלעדית של ענקי אינטרנט כמו אמזון או אי-ביי. טכנולוגיות חדשות אלו הזמינות כיום לכל אחד מאיתנו מתבטאות ביישומים שונים כמו סליקת כרטיסי אשראי אונליין, הצפנה ואבטחה של מידע, גלריות מוצרים ושירותים וכיו"ב.

אחרי שהקמנו חנות וירטואלית ועיצבנו אותה לפי צרכינו, הנה מספר טיפים שיסיעו לנו למכור ברשת:

תהליך קנייה פשוט:

על מנת שהגולשים המבקרים בחנות האינטרנט שלנו באמת יבצעו רכישה, עלינו לדאוג לכך שתהליך המכירה יהיה פשוט ונוח ככל שניתן. הימנעו מתחנות מרובות בדרך לקופה, תנו את ההצעה הכי שיווקית ומכירתית שלכם ואת המידע שהלקוח מחפש מייד בכניסה לחנות. אל תתנו לו להתבלבל מידי בניווט באתר בדרך לאיתור המוצר לו הוא זקוק ולתשלום בקופה. גולש מבולבל הוא גולש שינטוש את האתר לפני הקנייה, ואנו לא מעוניינים שזה יקרה.

מוניטין:

מוניטין טוב הוא הבסיס להצלחה מסחרית. הקפידו על אמינות והתנהלות ישרה מול הלקוחות שלכם. אל תכללו עלויות סמויות בהצעה השיווקית שלכם, הקפידו על שקיפות מול הלקוחות, כללו בהצעה השיווקית שלכם עלויות כמו מע"מ ועלויות משלוח, וודאו בתהליך הרכישה שהגולש אכן מודע לקיומן ומאשר אותם.

אמצעי תשלום:

כיום בישראל אתרי אינטרנט ומסחר אלקטרוני מחוייבים להשתמש בתקן אבטחה מסוג PCI-DSS אשר למעשה מגדיר כי הסליקה עצמה לא תתבצע באתר שלכם את באתר המאובטח של חברת הסליקה.

על מנת לסלוק כרטיסי אשראי באתר אינטרנט יש ראשית לבחור חברת סליקה ולהקים מסוף אינטרנטי לחיוב מוצרים, בשלב השני יש ליצור קשר עם חברת כ.א.ל על מנת להסדיר את אפשרות הסליקה עצמה וחיבור המערכת לחשבון הבנק שלכם.

היו ערוכים לקליטה מגוונת ככל שניתן של אמצעי תשלום. ודאו שאתם מסוגלים לקלוט מגוון של כרטיסי אשראי כמו גם ארנקים אלקטרוניים דוגמת פייפל. אתם לא רוצים שלקוח פוטנציאלי שמעוניין במרכולתכם ורוצה לבצע רכישה לא יוכל לעשות זאת רק בגלל שאתם לא מקבלים את אמצעי התשלום שמשרת אותו.

טיפים לניהול חנות וירטואלית

הצעה שיווקית:

גולשים הקונים באופן מקוון (אונליין) עושים זאת בעיקר מפני שהם מצפים למצוא באינטרנט סחורה איכותית במחירים זולים יותר מאלה הנמצאים בשוק. או לחילופין מפני שהם לא הצליחו למצוא את מבוקשם בחוץ. ודאו כי אכן מצויה באמתחתכם הצעה שיווקית אטרקטיבית, ושאתם מסוגלים לבדל את עצמכם מהמתחרים, בין אם באמצעות מוצרים יחודיים, מידע שימושי, או תהליך קנייה נוח ופשוט.

שירות לקוחות זמין:

מחקרים שבוצעו גילו שגולשים מרגישים יותר בנוח לבצע רכישת מוצרים באירנטנט כאשר מוצג להם מספר טלפון לתמיכה ולפתרון בעיות. עצם העובדה שמספר הטלפון יהיה קיים ישרה על הגולש תחושת אמינות ורוגע.

שרות לקוחות:

כבר אמרנו שמוניטין טוב הוא גורם קריטי להצלחתה של חנות וירטואלית. שירות לקוחות איכותי הוא חלק משמעותי במשוואת המוניטין. לקוחות מרוצים הם לקוחות נאמנים שישובו לקנות אצלכם, וימליצו על שרותיכם למכריהם. אי לכך היו זמינים ללקוחותיכם גם לאחר תהליך הקנייה, שלבו בחנות שלכם מדיניות של החזרת מוצרים, היו אדיבים וזמינים תמיד ללקוחותיכם.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה