דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

שאלות נפוצות

הנה השאלות הנפוצות שנשאלנו. אם לא מצאת תשובה לשאלתך כאן, הנך מוזמן/ת ליצור קשר איתנו כאן.

כמה עולה לבנות אתר?

ישנם כמה גורמים שעשויים להשפיע על מחיר בניית האתר. גורמים אלה כוללים, בין היתר, איזה סוג אתר זה, אם זה אתר תדמיתי, אתר קטלוגי או חנות וירטואלית וכדומה. בנוסף, האם האתר יכיל גרפיקה כגון באנרים פלאש ועוד. ישנה עלות נוספת לאחסון האתר וקניית דומיין (שם האתר).

האם צריך מעצב אתרים שקרוב לאזור שלי?

חברת אי.קיי.דיזיין נותנת שירותים הן בארץ והן מחוצה לה. התקשורת עם הלקוח נעשית באמצעות האינטרנט, דואר אלקטרוני וטלפון באופן יעיל כך שמיקום הלקוח אינו מהווה בעיה. כמו כן, אי.קיי.דיזיין פרוסה ב-2 איזורים מרכזיים בארץ שזה איזור המרכז ואיזור הצפון כך שאם ברצונכם להגיע למשרדינו נשמח לארח אתכם.

מה זה URL?

פירוש המילה URL הוא Universal Resource Locator ובעברית: כתובת אינטרנט. לכל אתר בעולם יש כתובת אינטרנט ייחודית המורכבת מכמה חלקים שם מחשב, המוסד והמדינה שבהם נמצא השרת.

מה זה שם דומיין?
שם דומיין הוא כתובת אינטרנט מסויימת שאתה קונה ורושם אותה על שמך. לדוגמא, שם הדומיין של חברת אי.קיי.דיזיין הוא: www.ekdesign.co.il

מה הוא אחסון אתר?

כל אתר חייב להתאחסן איפה שהוא בעולם. שטח אחסון משמע שטח דיסק על שרת. מה זה שרת? שרת הינו כמו מחשב ביתי אך הרבה יותר חזק, שמסוגל לקלוט בו זמנית אלפי גולשים ולדאוג שאתרך ישאר באויר 99% מהזמן. שטח אחסון בשרתי חברת אי.קיי.דיזיין הוא בתשלום קבוע שעל בעל האתר לשלם בכדי שהאתר יהיה נגיש באינטרנט. חברת אי.קיי.דיזיין מציעה חבילות אחסון אתרים שונות בהתאם לצרכי הלקוח.

כמה זמן לוקח לבנות אתר?
מסגרת הזמן תלוייה ברובה בלקוח. במידה וללקוח יש מועד סופי שבו צריך להעלות את האתר לאויר, אנו נבצע את עבודתנו בבניית האתר ועיצובו בהתאם ללו"ז של הלקוח. העיכוב העקרי בבניית אתר הוא, לרוב, קבלת טקסטים ותמונות או חומרים נוספים מהלקוח. כמו כן שינוי באיפיון האתר באמצע עבודה הינה גורם עיקרי לעיכוב תאריך סיום האתר ולכן כדאי להימנע ממנו ולדעת מה איפיון האתר עם תחילת העבודה.

למה אני צריך מערכת ניהול תוכן?
אתר אינטרנט זקוק לתכנים חדשים כל הזמן בכדי שיהיה מעניין ומתחדש, וימשוך אליו גולשים. התכנים כוללים טקסט, תמונות וסרטים. בכדי להמנע מהוצאות נוספות לבניית האתר מערכת ניהול תוכן מאפשרת ללקוח להעלות תכנים אלו בעצמו ללא תלות בחברתנו.

אני מעוניין בבניית אתר. מה עלי לעשות, מה התהליך?
אם ברצונך לקבל שירות מאיתנו לבניית אתר, עליך להעביר אלינו את שם הדומיין (מתחם בעברית) של האתר שלך שהוא במילים פשוטות כתובת האתר שלך, לדוגמא: www.ekdesign.co.il ניתן לבדוק האם שם דומיין פנוי באתר איגוד האינטרנט הישראלי.

במידה ושם הדומיין פנוי, נקנה אותו בשמך ונתאים לך את חבילת האחסון לאתר שלך. לאחר מכן, בהתאם לקווים המנחים שלך, נעצב את האתר שלך. עליך להעביר אלינו תכנים ותמונות לאתר לצורך בנייה ועיצוב האתר. אנו שומרים על קשר רציף במהלך התהליך עם הלקוח עד לסיום בניית האתר. אם עדיין לא ברור לך מה לעשות, אנא צור עימנו קשר ואנו נעשה לך את העבודה מראשיתה.

באם אני כלקוח צריך לקנות שם דומיין (שם של האתר) וחבילת אחסון?
לא, אנו עושים זאת כחלק מהשירות ללקוחות שלנו. חברת אי.קיי.דיזיין מאמינה בשיטת ONE STOP SHOP – כלומר כל שרותי האינטרנט תקבל במקום אחר מבלי לקפוץ מנותן שירות לנותן שירות אחר. דבר זה חוסך לך, הלקוח, המון זמן התעסקות ונותן לך ראש שקט.

איך האתר שלי יופיע במנועי החיפוש כדוגמת גוגל?
רישום של האתר הוא חינמי ואנו עושים זאת במסגרת שירות קידום אתרים שאנו מציעים.

מה זה אופטימיזציה של אתר?
כל דפי האתר צריך לעבור "אופטימיזציה" – זה מאפשר לאתר שלך להופיע להופיע בדפי התוצאות במנועי החיפוש בדפים הראשונים . אתר אשר אינו עובר אופטימיזציה לא יופיע במנועי החיפוש במקום סביר וכתוצאה מכך גולשים לא יכנסו לאתר זה.
תהליך האופטימיזציה הינו מרכיב שנכלל בקידום אתרי אינטרנט שאנו מציעים כחלק מהשירות ללקוחותינו, והינו מרכיב מאוד חשוב בשיווק ופרסום העסק באינטרנט.

ברצוני להקים אתר, מה עלי לעשות?
כל שעליך לעשות הוא למלא באתר את טופס יצירת הקשר, ומנהל המכירות ייצור איתך קשר טלפוני בהקדם.

077-6203040
052-4701670
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה