דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040
Fields marked with an * are required
פרסום ממומן בגוגל
קבל הצעת מחיר עוד היום
לקידום אתרים ממומן
Fields marked with an * are required

פרסום ממומן בגוגל – מהו?

כשאדם מחפש אחר דבר כלשהו הוא פונה בראש ובראשונה לעזרתו של מנוע החיפוש גוגל. במידה ואתם מעוניינים למכור מוצר/שירות כלשהו, המטרה המרכזית שלכם היא להגיע למודעות של קהל היעד שלכם. כל לקוח שביצע חיפוש באמצעות גוגל ולא הגיע למוצר/שירות שלכם, הוא לקוח פוטנציאלי שאיבדתם. למה זה קורה? מדוע שיהיה מצב אשר בו אתם מספקים מוצר/שירות מסוים והלקוחות כלל אינם מודעים לו? כשגוגל מציג בפני הגולש את תוצאות החיפוש, הוא מדרג אותן לפי קריטריונים שונים. הקריטריונים הללו הינם רבים ומבוססים בעיקר על תוכן רלוונטי לגולש ועוד כהנה וכהנה מאפיינים אחרים שלפי גוגל הופכים את האתר לרלוונטי עבור הגולשים. שיפור המאפיינים הללו באתר שלכם מכונה – 'קידום אורגני' והוא מהווה עולם שלם בפני עצמו. גוגל מודע לאינטרס של עסקים לקדם את עצמם במנוע החיפוש שלו ומציע להם אפשרות עבור פרסום ממומן בגוגל מטעמו. אתר שמשלם לגוגל עבור קידום ממומן מבטיח לעצמו, לפחות לזמן מסוים, שהאתר שלו יוצג בראש תוצאות החיפוש בצורה מודגשת.

האפשרויות שיש לקידום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל קיים כמה וכמה אפשרויות שאת הבחירה עושים לפי סוג העסק וכמובן גם התקציב.

פרסום ברשת החיפוש

פרסום ברשת החיפוש

הפרסום ברשת החיפוש הוא כלי חשוב ביותר לקידום עסק. יש לייעל את האתר והתוכן המוצע בו כך שיתאימו לצרכי הגולש, תוך שימוש נכון במילות מפתח והנגשה אופטימלית לגוגל. חשוב ליצור תוכן באיכות גבוהה שיעניין את קהל היעד. עם זאת, הדבר דורש ידע בפרסום באפיק זה תוך הכרת התחום לרבות העדכונים השוטפים בו, ולכן מומלץ להיעזר במומחה עם ניסיון מוכח בקידום אתרים בכלים של גוגל.

פרסום ברשתות חברתיות (סושיאל)

פרסום ברשתות חברתיות (סושיאל)

פרסום ברשתות חברתיות הוא כלי חשוב לשיווק וקידום עסק. יש ליצור תוכן אטרקטיבי ומעניין עבור כל רשת, תוך התאמה לקהל היעד. מומלץ לנהל דיאלוג פעיל עם המשתמשים, לענות על שאלותיהם וליצור קהילה נאמנה. יש לפרסם פוסטים בקצב קבוע וכן לארגן מעת לעת קמפיינים ותחרויות שיווקיות המעודדים השתתפות. כמו כן רצוי לנטר באופן שוטף את ביצועי הפרסומים ולתקן כל ליקוי. באמצעות ניהול מושכל של כל הערוצים, ניתן לגייס קהל חדש ולהגדיל את השפעת המותג.
קמפיין בג'ימייל

קמפיין בג'ימייל

משיכת לקוחות חדשים היא אחד האתגרים העיקריים של עסק. קמפיין דואר אלקטרוני יכול לסייע בכך, מאחר שהוא ישיר ואינטראקטיבי. בקמפיין ג'ימייל מומלץ ליצור הודעות ממוקדות ורלוונטיות ללקוחות הפוטנציאלים, תוך הצעת הטבות ורעיונות שיעוררו את התעניינותם. כמו כן, יש לעקוב אחרי התנהגות הנמענים ולתקן את האסטרטגיה בהתאם. תדירות הודעות סבירה ותוכן איכותי יאפשרו לגייס לקוחות חדשים ולשפר את המיתוג, בעלות יחסית נמוכה. קמפיין ג'ימייל יעיל הוא אחד הכלים המשמעותיים ביותר לגידול עסק.

קמפיין ביוטיוב

קמפיין ביוטיוב

יוטיוב הוא ערוץ מרכזי לפרסום ושיווק, במיוחד עבור עסקים המספקים מוצרים ושירותים בתחומי הטכנולוגיה, הבידור והסגנון-חיים. עריכת קמפיין יעיל ביוטיוב תכלול יצירת סרטוני וידאו איכותיים ומעניינים העוסקים במוצר, תוך שימוש בכלים אנליטיים למדידת ביצועים. רצוי לפרסם את הסרטונים בעקביות, ליצור המוני סרטונים קצרצרים ולאסוף נתונים על הצפיות. כמו כן יש להפיק תוכן בפורמטים נוספים כמו ריאיונות וסרטוני הדרכה, ולקדם אותם ברשתות חברתיות לצבירת קהל לקוחות.
קמפיין שיווק מחדש (רימרקטינג)

קמפיין שיווק מחדש (רימרקטינג)

קמפיין רימרקטינג חשוב לעסק מאחר והוא מאפשר למצוא לקוחות חדשים וקיימים בקהל היעד דרך פרסום מחדש. יש לבחון מסד הנתונים ולזהות קבוצות לקוחות בעלות פוטנציאל כדוגמת מבקרים שטרם הזמינו אצלכם. ניתן ליצר להם הצעות מותאמות להוזלה למוצר מסוים או הטבה נלווית בעד כניסה מחודשת לאתר. גם על פי נתונים דמוגרפיים וגיאוגרפיים ניתן לשגר הודעות מושכות שישכנעו לקנות. קמפיין רימרקטינג יעיל יכול להגדיל את מחזור המכירות והרווחים.
קמפיין קניות (שופינג)

קמפיין קניות (שופינג)

קמפיין שופינג מותאם בגוגל יכול לסייע רבות לעסקים. יש לתת התאמה אישית לכל מוצר וקטגוריה דרך יצירת עמודי מוצרים ממוקדים המדגישים את הפרטים החשובים. כמו כן ניתן להשתמש בפרסומת מותאמת לחיפוש, כך שהמוצרים יוצגו בתוצאות החיפוש בהתאם למילות המפתח. יש להציע הנחות והטבות ייחודיות באמצעות קופונים ולהדגיש אופציות משלוח מהירות ונוחות. באמצעות קמפיין מותאם ומכוון כזה, ניתן למקסם מכירות ולשפר את הנוכחות בגוגל.
קמפיין לוקאלי

קמפיין לוקאלי

קמפיין שיווק לוקאלי יכול לסייע רבות לעסקים הפועלים באזור גיאוגרפי מוגדר. יש לנצל את מפת גוגל ולהציג את העסק באמצעות קביעת מיקום והוספת פרטים רלוונטיים. כמו כן, חשוב לייצר תוכן מותאם לקהילה הסמוכה תוך התייחסות לאירועים ולמאפיינים המקומיים. ניתן גם לשתף בקבוצות שכונתיות ברשתות חברתיות ולקדם מבצעים מיוחדים לתושבי הסביבה. פרסום באתרים מקומיים יוכל לסייע למשוך לקוחות חדשים בקרבת הבית.
קמפיין תוכן ממומן

קמפיין תוכן ממומן

קמפיין תוכן ממומן בגוגל הוא דרך ליצור חשיפה ומודעות לעסק. ניתן ליצור מאמרים וסרטוני וידאו מעניינים העוסקים במוצרים ובשירותים ולקדם אותם באמצעות פרסום ממומן בגוגל. רצוי להשקיע בתכנים מקצועיים ומעוררי השראה שיהיו רלוונטים לקהל היעד. בנוסף, חשוב להגדיר תקציב יומי סביר ולנטר באופן שוטף את ביצועי הקמפיין על מנת לשפר את הכדאיות. קמפיין תוכן ממומן יכול לסייע להגדיל את מספר המשתמשים אשר יגיעו לאתר ויהיו ללקוחות פוטנציאלים.
קמפיין לאפליקציות

קמפיין לאפליקציות

קמפיין שיווק אפקטיבי לקידום אפליקציה חשוב להצלחת העסק. יש לייצר מידע מבוסס מחקר על צרכי הקהל היעד, ולפתח ממשק אינטראקטיבי המותאם לכך. כמו כן, חשוב ליצור סרטוני הדרכה קצרים המסבירים את יתרונות האפליקציה. ניתן להפיץ אותם ברשתות חברתיות ולתת קופוני הנחה להורדה. כמו כן, קידום בשותפויות עם אפליקציות דומות יכול לסייע. יש לעקוב אחר נתוני ביצועים ושיעורי המרת הקליקים להורדות, ולשכלל את הקמפיין בהתאם. גישה זו תסייע לגיוס משתמשים חדשים.

תנו לנו להוכיח

שאנחנו יכולים לקדם גם אותכם

Fields marked with an <span class="ninja-forms-req-symbol">*</span> are required
פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל - מהו?

כשאדם מחפש אחר דבר כלשהו הוא פונה בראש ובראשונה לעזרתו של מנוע החיפוש גוגל. במידה ואתם מעוניינים למכור מוצר/שירות כלשהו, המטרה המרכזית שלכם היא להגיע למודעות של קהל היעד שלכם. כל לקוח שביצע חיפוש באמצעות גוגל ולא הגיע למוצר/שירות שלכם, הוא לקוח פוטנציאלי שאיבדתם.
למה זה קורה? כיצד קורה מצב אשר בו אתם מספקים מוצר/שירות מסוים והלקוחות כלל אינם מודעים לו?

כשגוגל מציג בפני הגולש את תוצאות החיפוש, הוא מדרג אותן לפי קריטריונים שונים. הקריטריונים הללו הינם רבים ומבוססים בעיקר על תוכן רלוונטי לגולש ועוד כהנה וכהנה מאפיינים אחרים שלפי גוגל הופכים את האתר לרלוונטי עבור הגולשים. שיפור המאפיינים הללו באתר שלכם מכונה – 'קידום אורגני' והוא מהווה עולם שלם בפני עצמו.

גוגל מודע לאינטרס של עסקים לקדם את עצמם במנוע החיפוש שלו ומציע להם אפשרות של פרסום ממומן בגוגל מטעמו. אתר שמשלם לגוגל עבור קידום ממומן מבטיח לעצמו כי לפחות לזמן מסוים האתר שלו יוצג בראש תוצאות החיפוש בצורה מודגשת.

077-6203040
054-90-22-777
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה